Linie Emirates otwierają swoją pierwszą poczekalnię na lotnisku w Japonii
Lista przynależnych kategorii publikacji
Dubaj – 15 czerwca 2015 r. – Emirates, linie łączące ludzi i miasta na całym świecie, uruchomiły swoją 38. poczekalnię na świecie. Podczas jej oficjalnego otwarcia goście mieli m.in. okazję spróbować potraw serwowanych na pokładzie przez przewoźnika na trasach do Japonii.
Poczekalnia Emirates w porcie lotniczym Tokio-Narita (Terminal 2) to pierwsza poczekalnia lotniskowa w Japonii, której właścicielem jest linia lotnicza. Zapewnia ona najwyższy poziom luksusu i wygody pasażerom klasy pierwszej i biznesowej oraz członkom programu lojalnościowego Emirates Skywards Gold lub Platinum. Otwarcie pierwszej poczekalni Emirates w Japonii jest wyrazem zwiększania przez linie swojego zaangażowania na lokalnym rynku.
– Kluczem do sukcesu Emirates jest nasze przywiązanie do najwyższych standardów jakości w każdym aspekcie naszej działalności. Nowa poczekalnia Emirates na lotnisku Narita stanowi tego bardzo konkretny wyraz – powiedział Mohammed H Mattar, Divisional Senior Vice President – Emirates Airport Services. – Japonia jest dla Emirates bardzo ważnym rynkiem, a specjalna poczekalnia w porcie lotniczym Narita stanowi dowód naszych nieustających starań, aby zapewnić najwyższą jakość usług lotniskowych klientom premium i członkom naszych programów lojalnościowych Skywards Platinum i Gold w Japonii – dodał Mattar.
Pasażerowie podróżujący z portu lotniczego Tokio-Narita już w poczekalni Emirates zaznają elegancji panującej na pokładzie w klasie pierwszej i biznes. W aranżacji wnętrza wykorzystano paletę naturalnych barw, kojarzonych przez klientów z marką Emirates.
W poczekalni na pasażerów czekają (w cenie biletu) wyśmienite napoje oraz szeroki wybór dań na ciepło i na zimno z bufetu przygotowywanego przez najlepszych szefów kuchni.
Na nowoczesnych telewizorach LED pasażerowie obejrzą aktualne programy informacyjne i rozrywkowe, a w pełni wyposażone centrum biznesowe umożliwi im załatwienie ostatnich spraw służbowych tuż przed odlotem. Ponadto na terenie poczekalni podróżni mogą korzystać z bezpłatnej sieci Wi-Fi, dzięki czemu cały czas mają dostęp do Internetu. Pasażerowie mogą również odświeżyć się przed odlotem korzystając z dostępnego prysznica dostępnego.
Linie Emirates zainwestowały w sieć poczekalni na całym świecie ponad 330 mln dolarów. Od czasu uruchomienia pierwszej zagranicznej poczekalni poza portem macierzystym przewoźnika w Dubaju skorzystało z nich ponad 22 mln klientów.
Obecnie linie są właścicielem 38 poczekalni lotniskowych w ramach swojej sieci połączeń na sześciu kontynentach: w Auckland, Bangkoku, Pekinie, Birmingham, Brisbane, Colombo, Delhi, Dubaju (x6), Düsseldorfie, Frankfurcie, Glasgow, Hamburgu, Hong Kongu, Stambule, Johannesburgu, Kuala Lumpur, Londynie (Gatwick i Heathrow), Los Angeles, Manchesterze, Melbourne, Mediolanie, Monachium, Nowym Jorku (JFK), Paryżu (Charles de Gaulle), Perth, Rzymie, San Francisco, Szanghaju, Singapurze, Sydney, Tokio (Narita) i Zurychu.
Linie Emirates otworzyły pierwsze połączenie do Japonii w 2002 roku – cztery loty tygodniowo do Osaki. Od tamtej pory z usług Emirates na trasie między Japonią a Dubajem skorzystało ponad 3 mln pasażerów. Obecnie linie Emirates obsługują codzienne połączenia do trzech portów lotniczych w Japonii – Osaki, Tokio-Narita i Tokio-Haneda. Na całym świecie przewoźnik zatrudnia ponad 430 pracowników z Japonii.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager
MSL