Linie Emirates wzbogacają wyposażenie w klasie pierwszej i biznes
Lista przynależnych kategorii publikacji
Co dziewięć miesięcy pojawiać się będzie 16 nowych ekskluzywnych wzorów akcesoriów marki Bvlgari
DUBAJ, ZEA, 14 października 2015 r. – Linie Emirates wprowadziły nowe zestawy akcesoriów dla swoich klientów w klasie pierwszej i biznes. Zostały przygotowane w ścisłej współpracy z luksusową włoską marką Bvlgari i są już dostępne na pokładzie wszystkich samolotów.
Zestaw Emirates Private Collection by Bvlgari dla pasażerów klasy pierwszej obejmuje osiem wzorów dla mężczyzn i kobiet. Kolejne osiem znajdzie się w zestawie Emirates Indulgence by Bvlgari dla pasażerów klasy biznes. Co dziewięć miesięcy pojawiać się będzie 16 nowych wzorów zestawów, dzięki czemu stali klienci linii będą mogli spodziewać się czegoś nowego na pokładzie.
Cieszymy się, że możemy zapewnić naszym klientom jeszcze większy komfort, wręczając im nowe zestawy akcesoriów. Dużą wagę przykładamy do detali naszych produktów, aby pasowały do luksusu panującego na pokładzie samolotów Emirates. W rezultacie bliskiej współpracy Bvlgari z naszym zespołem powstały projekty toreb, które są jednocześnie stylowe i funkcjonalne – wyjaśniał Terry Daly, Divisional Senior Vice President Emirates, Service Delivery.
Poszczególne warianty będą dostępne na różnych trasach, a pasażerowie lotów przesiadkowych będą mieli możliwość otrzymać wszystkie cztery torby. Nowe zestawy zostały specjalnie dostosowane do potrzeb mężczyzn i kobiet na bazie najnowszej kolekcji Bvlgari. Torby w wersji dla mężczyzn podróżujących klasą pierwszą są wykonane z najwyższej jakości skóry, a torby dla kobiet podróżujących zarówno klasą pierwszą, jak i biznes mają atłasowe wykończenie.
W każdym zestawie znajdują się produkty włoskiej marki Bvlgari wykonane specjalnie na zamówienie Emirates, w tym balsam do ciała oraz jej sztandarowy produkt – woda kolońska Red Tea. Ponadto zestawy dla mężczyzn zawierają balsam po goleniu Bvlgari, natomiast kobiety wśród przyborów podróżnika znajdą odżywczą emulsję do twarzy Bvlgari. W każdym kolejnym zestawie znajdzie się nowy zapach, począwszy od linii Bvlgari Red Tea. W następnych kolekcjach pojawią się zapachy linii Black Tea, White Tea i Green Tea, które razem będą symbolizować barwy flagi narodowej Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Zestawy akcesoriów w kabinach premium to pierwsza z wielu planowanych nowości w ofercie przewoźnika. W ramach ciągłego doskonalenia produktów i poprawy jakości podróży, linie Emirates wprowadzą również nową kolekcję akcesoriów w klasie ekonomicznej.
Każdy zestaw dla klasy pierwszej i biznes zawiera poniższe akcesoria:
Emirates Private Collection by Bvlgari for Men (klasa pierwsza)
- woreczek ze ściągaczem,
- składana szczotka do włosów,
- woreczek na przybory do mycia zębów z pastą Colgate,
- paczka chusteczek,
- dezodorant AXE,
- balsam do ciała Bvlgari 40 ml, linia Red Tea
- balsam po goleniu Bvlgari 40 ml, linia Red Tea
- woda kolońska w sprayu Bvlgari 5 ml, linia Red Tea, w specjalnym pudełku prezentowym Bvlgari,
- pianka do golenia Gillette,
- maszynka do golenia T&H.
Emirates Private Collection by Bvlgari for Women (klasa pierwsza)
- woreczek ze ściągaczem,
- składana szczotka do włosów,
- woreczek na przybory do mycia zębów z pastą Colgate,
- lusterko damskie,
- paczka chusteczek,
- balsam do ciała Bvlgari 40 ml, linia Red Tea
- odżywcza emulsja do twarzy Bvlgari 40 ml, linia Red Tea
- woda kolońska w sprayu Bvlgari Jewel 15 ml, linia Red Tea, w woreczku ze ściągaczem Bvlgari,
- odświeżający ręcznik Oshibori Bvlgari.
Emirates Indulgence by Bvlgari for Men (klasa biznes)
- woreczek ze ściągaczem,
- składana szczotka do włosów,
- woreczek na przybory do mycia zębów z pastą Colgate,
- paczka chusteczek,
- dezodorant Rexona,
- balsam do ciała Bvlgari 40 ml, linia Red Tea
- balsam po goleniu Bvlgari 40 ml, linia Red Tea
- woda kolońska w sprayu Bvlgari 5 ml, linia Red Tea, w specjalnym pudełku Bvlgari,
- pianka do golenia Gillette,
- maszynka do golenia T&H.
Emirates Indulgence by Bvlgari for Women (klasa biznes)
- woreczek ze ściągaczem,
- składana szczotka do włosów,
- woreczek na przybory do mycia zębów z pastą Colgate,
- lusterko damskie,
- paczka chusteczek,
- balsam do ciała Bvlgari 40 ml, linia Red Tea
- odżywcza emulsja do twarzy Bvlgari 40 ml, linia Red Tea
- woda kolońska w sprayu Bvlgari 5 ml, linia Red Tea
- odświeżający ręcznik Oshibori Bvlgari.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager
MSL
O Emirates
Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.
Przewoźnik stale i dynamicznie się rozwija odnotowując zyski nieprzerwanie od ostatnich 27 lat. W roku podatkowym 2014-15 linie Emirates – przy całkowitej niezależności finansowej i bez ochrony ze strony państwa – przewiozły 49,3 mln pasażerów i odnotowały zysk netto w wysokości 1,5 mld dolarów amerykańskich, a dochody Grupy Emirates wzrosły o 10 procent do poziomu 96,5 mld dirhamów (26,3 mld dolarów amerykańskich).
Linie Emirates mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.
Flota linii składa się z 238 szerokokadłubowych maszyn, w tym 15 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Przewoźnik planuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 268 samolotów o wartości ponad 128 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.
Linie Emirates obsługują loty do 147 miast w 79 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com