Emirates
Informacje prasowe

Dział obsługi klienta Emirates w mediach społecznościowych od teraz całodobowo w języku angielskim i arabskim

Lista przynależnych kategorii publikacji

DUBAJ, ZEA, 23 października 2015 r. – Linie Emirates zwiększyły zakres obsługi klienta w mediach społecznościowych do 24 godzin na dobę, siedem dni w tygodniu. Ponadto pasażerowie przewoźnika mogą teraz zgłaszać swoje zapytania na Twitterze i Facebooku zarówno w języku angielskim, jak i arabskim - obsługa klienta w tych językach jest prowadzona na bieżąco.

System wsparcia klientów Emirates w mediach społecznościowych działa od sierpnia 2012 r. i umożliwia pasażerom nawiązanie kontaktu z przewoźnikiem w przypadku chęci uzyskania informacji. Najpopularniejszą formą kontaktu klientów z Emirates jest wysyłka wiadomości prywatnych na Facebooku, która dynamicznie rozwinęła się w trakcie ostatnich trzech lat (początkowo administratorzy profilu otrzymywali około 50 wiadomości dziennie). Kanały te są najskuteczniej wykorzystywane w czasie rzeczywistym, gdy pasażerowie podczas podróży potrzebują pomocy lub dzielą się wrażeniami z lotu.

Obecnie konsultanci przewoźnika odpowiadają na ponad tysiąc wiadomości dziennie za pośrednictwem dwóch kanałów społecznościowych. Wpisy te obejmują zarówno prośby o pomoc przy rezerwacji biletów, jak i opinie na temat produktów i usług. Po wprowadzeniu całodobowej usługi czas odpowiedzi znacząco się skrócił.

Nasz dział obsługi klienta w mediach społecznościowych uzupełnia inne kanały komunikacji, dzięki czemu pasażerowie mogą skontaktować się z nami w najwygodniejszy dla nich sposób. Niezależnie od tego, czy korzystają z naszego centrum obsługi klienta, czy kontynuują kontakt przez portale społecznościowe lub pocztę elektroniczną, dążymy do zapewnienia sprawnej obsługi. Odkąd uruchomiliśmy kanały społecznościowe do kontaktu z klientami, cały czas aktualizujemy i doskonalimy naszą ofertę. Biorąc pod uwagę fakt, że nasi pasażerowie podróżują z różnych części świata i znajdują się w różnych strefach czasowych, całodobowa obsługa klienta w mediach społecznościowych w języku angielskim i arabskim pozwala nam na szybszą reakcję i pomoc większej liczbie klientów – tłumaczy Karen Bell-Wright, Senior Vice President of Retail and Contact Centres Emirates.

Spis często zadawanych pytań znajduje się w zakładce Centrum Pomocy na stronie emirates.com. Dodatkowo klienci Emirates mogą również skontaktować się z przewoźnikiem za pośrednictwem poczty elektronicznej, w biurach lokalnych linii i przez telefon. Linie Emirates otrzymują 15 mln telefonów rocznie od klientów z 50 krajów. Rozmowy odbywają się głównie po angielsku i arabsku, jednak personel przewoźnika zawsze jest gotowy odpowiedzieć w jednym z 14 innych języków – drogą telefoniczną lub mailową – aby obsłużyć klientów Emirates z całego świata.

Z działem obsługi klienta Emirates można skontaktować się przez stronę facebook.com/emirates lub serwis Twitter: @emiratessupport.

 

Załączniki

Emirates-social-media-customer-service-goes-24-7.jpg

Emirates-social-media-customer-service-goes-24-7.jpg

jpg 208,3 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Elżbieta Górecka-Wysocka

Senior Account Manager

MSL

Zuzanna Cholewa

Account Director

MSL


O Emirates 

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Przewoźnik stale i dynamicznie się rozwija odnotowując zyski nieprzerwanie od ostatnich 27 lat. W roku podatkowym 2014-15 linie Emirates – przy całkowitej niezależności finansowej i bez ochrony ze strony państwa – przewiozły 49,3 mln pasażerów i odnotowały zysk netto w wysokości 1,5 mld dolarów amerykańskich, a dochody Grupy Emirates wzrosły o 10 procent do poziomu 96,5 mld dirhamów (26,3 mld dolarów amerykańskich). 

Linie Emirates mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 238 szerokokadłubowych maszyn, w tym 15 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Przewoźnik planuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 268 samolotów o wartości ponad 128 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.  

Linie Emirates obsługują loty do 147 miast w 79 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji. 

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com