Emirates
Informacje prasowe

Emirates podpisują największą umowę sponsorską w historii ATP

Lista przynależnych kategorii publikacji

W ramach nowej umowy partnerskiej logo przewoźnika pojawi się podczas 60 turniejów tenisowych w 29 krajach

Londyn, Wielka Brytania – 24 listopada 2015 r. – Linie Emirates i organizacja ATP rozszerzyły zakres współpracy. Od 2016 r. przewoźnik będzie wspierać turnieje tenisowe ATP World Tour jako „Premier Partner”. Pięcioletnie porozumienie jest największą umową sponsorską w historii ATP. 

Jako oficjalny przewoźnik i „Premier Partner” ATP World Tour, linie Emirates zyskują prawa do prowadzenia spójnych, globalnych działań marketingowych na jeszcze większą skalę. Jednym z ich elementów będzie prezentacja logo przewoźnika na charakterystycznych siatkach tenisowych podczas 60 turniejów w 29 krajach na 6 kontynentach. Przekaz trafi do grupy liczącej ponad 800 milionów osób na całym świecie. W ostatnich latach turnieje przyciągały rekordową widownię  – w sezonie średnio oglądały je 4,3 mln kibiców na kortach i ponad 880 mln widzów przed telewizorami. 

Ponadto podczas turniejów linie Emirates zaoferują kibicom specjalną platformę, dzięki której  będą mogli doświadczyć niezrównanej jakości obsługi. Oprócz tego będą mogli również uczestniczyć w szeregu akcji na oficjalnej stronie ATPWorldTour.com, najpopularniejszym portalu tenisowym na świecie, którego liczba odwiedzin w ciągu roku przekracza 325 milionów. 

Linie Emirates z radością rozszerzają współpracę z ATP World Tour. Globalny zasięg, który zapewnia sponsorowanie tych turniejów, stanowi dla nas okazję do nawiązania kontaktu z milionami miłośników tenisa na całym świecie. Oferujemy bezpośrednie loty do niemal 90 procent z 32 krajów, w których organizowane są turnieje ATP World Tour, co oznacza, że ta współpraca ma szczególne znaczenie dla naszych klientów. Tenis to prawdziwie międzynarodowy sport i to właśnie uznanie dla tej dyscypliny sprawiło, że nasz udział w sponsorowaniu imprez tenisowych wciąż rośnie – powiedział Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki. 

Fakt, iż czołowy przewoźnik w branży i jednocześnie ceniony i powszechnie znany gracz w świecie marketingu sportowego, Emirates, zdecydował się zwiększyć swoją obecność na ATP World Tour najlepiej świadczy o tym, jaką pozycję zajmuje obecnie nasza dyscyplina sportu – powiedział Chris Kermode, prezes stowarzyszenia ATP. Nowa umowa partnerska stanowi wyraz długoterminowego zaangażowania i prawdziwej wiary w dobrą kondycję tenisa w przyszłości. Cieszymy się, że będziemy w dalszym ciągu rozwijać naszą wieloletnią, udaną współpracę – dodał Kermode.

Przewiduje się, że sezon 2015 ATP World Tour, który zamyka turniej Barclays ATP World Tour Finals na stadionie O2 w Londynie w najbliższą niedzielę, będzie rekordowym pod względem oglądalności w skali roku. 

Linie Emirates są partnerem Platinum ATP World Tour od 2013 roku, a także sponsorem tytularnym rankingów ATP. Zgodnie z nową umową przewoźnik zajmie pozycję „Partner Premium”, która dotychczas zarezerwowana była dla meksykańskiej marki piwa Corona. Umowa sponsorska z tym partnerem wygaśnie z końcem 2015 roku.  

Wśród imprez tenisowych sponsorowanych przez Emirates znajdują się największe wydarzenia w sezonie, m.in. turnieje wielkoszlemowe Australian Open, Roland Garros i US Open, Emirates Airline US Open Series, Australian Open Series, rankingi ATP, Dubai Tennis Championships (ZEA), Barcelona Open (Hiszpania) i Rogers Cup (Kanada). 

 

Załączniki

ATP-World-Tour-season.jpg

ATP-World-Tour-season.jpg

jpg 134,4 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Elżbieta Górecka-Wysocka

Senior Account Manager

MSL

Zuzanna Cholewa

Account Director

MSL


O Emirates 

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Przewoźnik stale i dynamicznie się rozwija odnotowując zyski nieprzerwanie od ostatnich 27 lat. W roku podatkowym 2014-15 linie Emirates – przy całkowitej niezależności finansowej i bez ochrony ze strony państwa – przewiozły 49,3 mln pasażerów i odnotowały zysk netto w wysokości 1,5 mld dolarów amerykańskich, a dochody Grupy Emirates wzrosły o 10 procent do poziomu 96,5 mld dirhamów (26,3 mld dolarów amerykańskich). 

Linie Emirates mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 243 szerokokadłubowych maszyn, w tym 15 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Przewoźnik planuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 265 samolotów o wartości ponad 125 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.  

Linie Emirates obsługują loty do 149 miast w 80 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji. 

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com