Emirates pierwszymi liniami lotniczymi z milionem obserwujących na Instagramie
Lista przynależnych kategorii publikacji
Przewoźnik wyznacza standardy wśród marek w mediach społecznościowych i organizuje konkurs, w którym można wygrać m.in. bilety lotnicze
DUBAJ, ZEA – 26 stycznia 2016 r. – Emirates docierają do coraz szerszego grona fanów – właśnie zostały pierwszymi liniami lotniczymi, które zgromadziły milion obserwujących w popularnym serwisie społecznościowym - Instagram. Tym samym zajmują w nim pierwsze miejsce wśród przewoźników.
Linie Emirates, które niedawno uznano za największą markę lotniczą na świecie, założyły własny kanał na Instagramie w listopadzie 2013 roku. Dzięki różnorodnym zdjęciom przewoźnik zdobył ponad 5,8 mln polubień i komentarzy w ciągu niespełna trzech lat. Emirates publikują na swoim profilu historie związane ze sportem, stylem życia, i podróżami, a także przygodami i kulinariami, przedstawiając w wizualny sposób wartości, którymi kieruje się marka: łączenie ludzi z tym, co kochają. Kreatywne akcje w rodzaju niezwykle popularnej kampanii „Emirates Cabin Crew Instagrammers”, w ramach której sześcioro członków wielonarodowego personelu pokładowego Emirates dokumentowało swoje życie, podróże i doświadczenia na oficjalnym kanale przewoźnika na Instagramie, w ciągu niespełna dwóch miesięcy zebrały ponad milion polubień i komentarzy.
Aby podziękować swoim fanom na Instagramie, Emirates zorganizowały na swoim kanale trwający miesiąc konkurs, w którym można wygrać bilety lotnicze i torby z prezentami. Warunkiem wzięcia udziału jest udostępnienie zdjęcia lub filmu o Emirates na tej platformie, używając hasztagu #ILoveEmirates i odnośnika @emirates. W zamian można wygrać dwa bilety lotnicze w klasie ekonomicznej do dowolnego miejsca spośród 150 kierunków w siatce Emirates lub jedną z pięciu toreb z produktami i upominkami z oficjalnego sklepu przewoźnika.
Jak mawia stare przysłowie, jeden obraz wart jest tysiąca słów. Instagram to znakomita platforma, na której możemy udostępniać zdjęcia i filmy dotyczące naszego zespołu, interesujących aspektów naszej działalności, polecanych miejsc i rzeczy, które można robić w czasie podróży. Naszych fanów na Instagramie zdobyliśmy w sposób organiczny i cieszymy się, że jest ich już milion – powiedział Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki.
Oprócz sukcesu na Instagramie, linie Emirates jako pierwsze w branży zdobyły 500 tysięcy obserwujących w serwisie społecznościowym dla profesjonalistów - LinkedIn. Tym samym zajmują pierwsze miejsce wśród przewoźników na świecie pod względem liczby obserwujących w tym portalu. Mają również największą liczbę fanów wśród wszystkich marek z Bliskiego Wschodu. Jeśli chodzi o zaangażowanie klientów, Emirates wysoko postawiły poprzeczkę nie tylko we własnej branży, ale również wśród innych marek lifestylowych – przewoźnika obserwuje łącznie 11 milionów użytkowników na Facebooku, Twitterze, LinkedInie, Google+ i Instagramie.
Rosnąca liczba naszych odbiorców i ich zaangażowanie w portalach społecznościowych odzwierciedla głęboką więź, jaka łączy naszych klientów i fanów z marką Emirates. Chcielibyśmy podziękować tym osobom za wsparcie. Będziemy w dalszym ciągu robić wszystko, aby zdumiewać i cieszyć ich ważnymi, zabawnymi i inspirującymi inicjatywami – dodał Boutros.
Gdzie można śledzić Emirates:
na Instagramie: https://www.instagram.com/emirates/
na Facebooku: http://www.facebook.com/emirates
na Twitterze: http://www.twitter.com/emirates
na Google+: plus.google.com/+emirates
na YouTubie: Youtube.com/emirates
na LinkedInie: Linkedin.com/company/emirates
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager
MSL
O Emirates
Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.
Przewoźnik stale i dynamicznie się rozwija odnotowując zyski nieprzerwanie od ostatnich 27 lat. W roku podatkowym 2014-15 linie Emirates – przy całkowitej niezależności finansowej i bez ochrony ze strony państwa – przewiozły 49,3 mln pasażerów i odnotowały zysk netto w wysokości 1,5 mld dolarów amerykańskich, a dochody Grupy Emirates wzrosły o 10 procent do poziomu 96,5 mld dirhamów (26,3 mld dolarów amerykańskich).
Linie Emirates mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.
Flota linii składa się z 246 szerokokadłubowych maszyn, w tym 15 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Przewoźnik planuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 259 samolotów o wartości 122 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.
Linie Emirates obsługują loty w 150 kierunkach w 80 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com