Emirates ulepsza komunikację z agentami
Dubaj, ZEA, 27 kwietnia 2016 r. – Linie Emirates wprowadziły własny internetowy interfejs programowania aplikacji (API), który pozwoli na rozwój współpracy B2B. API B2B to innowacyjne rozwiązanie umożliwiające partnerom dystrybucyjnym bezpośrednie połączenie z systemem rezerwacyjnym Emirates i wgląd do danych dotyczących dostępności, cen, zakupów i wystawiania biletów. Ponadto interfejs ułatwia sprzedaż produktów dodatkowych, m.in. w zakresie nadbagażu, wiz i usług szoferskich.
Nowa platforma jest kompatybilna ze standardem NDC (New Distribution Capability), zalecanym przez Zrzeszenie Międzynarodowego Transportu Lotniczego (IATA). Zwiększy ona zakres komunikacji między Emirates a biurami podróży, a jej użytkownicy będą mogli z łatwością zintegrować treść udostępnianą przez Emirates z własnymi platformami dla uzyskania dodatkowych możliwości sprzedaży.
Możliwości nowego interfejsu pozwolą przewoźnikowi na rozszerzenie obecności Emirates w Internecie na biura podróży i ułatwią integrację z ich platformami transakcyjnymi. Jest to ważny krok na drodze do ulepszenia strategii mobilnej i B2C, który zapewni skuteczniejszą współpracę z podmiotami branży turystycznej z korzyścią dla rosnącej i zróżnicowanej grupy klientów Emirates na całym świecie – powiedział Paul Starrs, wiceprezes Emirates ds. sprzedaży globalnej.
Od momentu uruchomienia interfejsu powstało kilka nowych inicjatyw z udziałem konsolidatorów i biur podróży. Jednym z pierwszych użytkowników została firma Mondee Travel, należąca do największych konsolidatorów w Stanach Zjednoczonych.
Dzięki nowemu interfejsowi wdrożenie i zintegrowanie marki Emirates z własną platformą transakcyjną firmy stało się jeszcze wygodniejsze. Nowy interfejs jest szybki i elastyczny, a ponadto eliminuje wysokie koszty technologiczne, co przekłada się na bardziej opłacalne rozwiązania dla ich wspólnych klientów - dodał Prasad Gundumogula, Prezes Mondee Travel.
Interfejs skutecznie zwiększy zasięg marki Emirates w Internecie – będzie on rozwijany i promowany jako bezpośredni internetowy system Emirates. Internetowy interfejs B2B wykorzystuje branżowy standard XML i jest dostępny na stronie: http://www.emirates-api.com/
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager
MSL
O Emirates
Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.
Przewoźnik stale i dynamicznie się rozwija odnotowując zyski nieprzerwanie od ostatnich 27 lat. W roku podatkowym 2014-15 linie Emirates – przy całkowitej niezależności finansowej i bez ochrony ze strony państwa – przewiozły 49,3 mln pasażerów i odnotowały zysk netto w wysokości 1,5 mld dolarów amerykańskich, a dochody Grupy Emirates wzrosły o 10 procent do poziomu 96,5 mld dirhamów (26,3 mld dolarów amerykańskich).
Linie Emirates mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.
Flota linii składa się z 250 szerokokadłubowych maszyn, w tym 15 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Przewoźnik planuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 252 samolotów o wartości 122 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.
Linie Emirates obsługują loty w 152 kierunkach w 80 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com