Emirates
Informacje prasowe

Jennifer Aniston znów na pokładzie Emirates

Laureatka Złotego Globu i nagrody Emmy gwiazdą nowej kampanii reklamowej Emirates

DUBAJ, ZEA – 5 października 2016 r. – Hollywoodzka aktorka, reżyserka i producentka filmowa Jennifer Aniston powraca na pokład A380 Emirates i znajduje przyjaciela w kolejnej globalnej odsłonie telewizyjnej kampanii reklamowej najlepszej linii lotniczej na świecie*.

Utrzymana w podobnym, żartobliwym tonie reklama stanowi kontynuację pierwszego spotu Emirates z udziałem Aniston wyemitowanego w zeszłym roku, który zyskał olbrzymi rozgłos i szybko stał się wiralową sensacją.

Zdobywczyni Złotego Globu i Emmy znów czaruje na ekranie swoją osobowością i stylem z nutą humoru, promując samolot A380. W reklamie Jennifer zaprzyjaźnia się z Cooperem – pełnym energii chłopcem, którego zastaje bawiącego się w swojej prywatnej kabinie w klasie pierwszej Emirates, zaraz po wyjściu spod prysznica Shower Spa. Dwójka zaczyna rozmawiać i nawiązuje nić porozumienia, przechadzając się po kabinie klasy biznes i salonie pokładowym Emirates. Siedząc na schodach między dolnym i górnym pokładem, Cooper wyjawia Jennifer, że w przyszłości chciałby zostać pilotem A380. Mówiąc to, pokazuje swój model A380 Emirates. W klasie ekonomicznej na Coopera czekają już zdumieni rodzice, a Jennifer postanawia potowarzyszyć rodzinie, oglądając wspólnie z chłopcem film w systemie rozrywki pokładowej ice. Na końcu reklamy widzimy mamę Coopera, która zamieniła się miejscami z Jennifer i teraz odpoczywa w prywatnej kabinie gwiazdy Hollywood.

Boutros Boutros, Divisional Senior Vice President, Corporate Communications, Marketing & Brand Emirates, tłumaczy: – Rok temu, gdy ruszyła nasza pierwsza kampania z udziałem Jennifer Aniston, oddźwięk przekroczył nasze najśmielsze oczekiwania. Humor przemówił do odbiorców na całym świecie, a spot obejrzały miliony ludzi, wywołując lawinę dyskusji. Fani Emirates i Jennifer pokochali jej naturalny wdzięk i poczucie humoru. Spodobała im się także historia, która znacznie różniła się od scenariusza typowej reklamy linii lotniczej.

Zostaliśmy zasypani prośbami od osób, które chciały zobaczyć Jennifer w kolejnej reklamie. Aniston cechuje ponadczasowy, uniwersalny urok – jest wyrafinowana, a zarazem bezpretensjonalna, zatem doskonale wpisuje się w wartości naszej marki. Nowa reklama idealnie oddaje radość, spontaniczność i komfort podróży z Emirates i jesteśmy przekonani, że widzowie zapamiętają ją na długo, podobnie jak pierwszą – dodaje Boutros.

Spot wyreżyserował weteran branży, nominowany do Oskara Bryan Buckley, który zdobył uznanie serią reklam emitowanych w czasie finałów Super Bowl. Scenariusz i koncepcję kreatywną reklamy opracował Buckley we współpracy z wewnętrznym zespołem Emirates odpowiedzialnym za reklamę, a jej współproducentem została firma WPP Group.

Spot można obejrzeć na stronie Emirates oraz na profilu przewoźnika na YouTubie, Facebooku, Twitterze i Instagramie. Fani mogą dołączyć do dyskusji, dodając w komentarzach hasztag #JensBack.

* 2016 Skytrax World Airline

 





Załączniki

Jennifer Aniston and her young co-star Cooper onboard the A380 in the new Emirates TVC.jpg

Jennifer Aniston and her young co-star Cooper onboard the A380 in the new Emirates TVC.jpg

jpg 202,8 kB
pobierz
Production of the new Emirates TVC with Jennifer Aniston.jpg

Production of the new Emirates TVC with Jennifer Aniston.jpg

jpg 183,4 kB
pobierz
Jennifer Aniston and her young co-star Cooper onboard the A380 in the new Emirates TVC (2).jpg

Jennifer Aniston and her young co-star Cooper onboard the A380 in the new Emirates TVC (2).jpg

jpg 222,6 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Elżbieta Górecka-Wysocka

Senior Account Manager

MSL

Zuzanna Cholewa

Account Director

MSL


O Emirates 

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Przewoźnik stale i dynamicznie się rozwija odnotowując zyski nieprzerwanie od ostatnich 27 lat. W roku podatkowym 2014-15 linie Emirates – przy całkowitej niezależności finansowej i bez ochrony ze strony państwa – przewiozły 49,3 mln pasażerów i odnotowały zysk netto w wysokości 1,5 mld dolarów amerykańskich, a dochody Grupy Emirates wzrosły o 10 procent do poziomu 96,5 mld dirhamów (26,3 mld dolarów amerykańskich). 

Linie Emirates mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 247 szerokokadłubowych maszyn, w tym 15 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Przewoźnik planuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 238 samolotów o wartości 116 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.  

Linie Emirates obsługują loty w 154 kierunkach w 82 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji. 

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com