„Fly Better” – nowa kampania promocyjna Emirates
Piątek, 26 października 2018 r. - Dubaj, ZEA – Emirates, jedna z najbardziej uznanych linii lotniczych ze względu na najwyższą jakość usług, zachęca pasażerów z całego świata, aby „latali lepiej” w nowej, śmiałej kampanii promującej markę.
– 25 października 1985 r. linie Emirates przewiozły swoich pierwszych pasażerów z Dubaju do Karaczi. Mimo że od tamtej pory nasze linie dynamicznie się rozwijają, nasze zobowiązanie wobec klientów pozostaje takie samo – latanie Emirates oznacza lepszą jakość podróży – powiedział sir Tim Clark, prezes linii Emirates.
– Dążenie do innowacji i nieustanne udoskonalanie oferty jest nieodłączną częścią linii Emirates, dzięki czemu oferujemy naszym pasażerom wygodne i przyjemne loty w każdej klasie. Jako pierwsza linia lotnicza na świecie zainstalowaliśmy indywidualne ekrany w fotelach, wiedliśmy prym w ulepszaniu pokładowych usług telekomunikacyjnych i Wi-Fi, jako pierwsi wprowadziliśmy też prywatne kabiny w klasie pierwszej, a na pokładzie naszych samolotów pojawiły się bary i prysznice. W dalszym ciągu wprowadzamy nowatorskie produkty takie jak wirtualne okna. Teraz z dumą pokazujemy naszą wyjątkowość i zachęcamy pasażerów, żeby „latali lepiej” liniami Emirates – powiedział Boutros Boutros, wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki.
Nowa kampania Emirates rusza 1 listopada br., a rozpocznie ją stylowy spot reklamowy promujący wielokrotnie nagradzany system rozrywki pokładowej ice i różnorodną ofertę przewoźnika. Reżyser spotu Michael Gracey, w którego dorobku znajduje się m.in. popularny musical Król rozrywki, zabiera widza w fantastyczną podróż. W reklamie jeden z członków personelu pokładowego przemienia się w energiczną tancerkę, a prezentowane przez nią kolejne style taneczne – od Bollywood po hip-hop – symbolizują znakomitą i różnorodną ofertę systemu ice. Spot kończy się typowym dla Emirates humorystycznym akcentem.
Równocześnie linie zaprezentują drugi film promujący rozbudowaną siatkę międzynarodowych połączeń Emirates. W tej reklamie udamy się w podróż po świecie – od kenijskich równin po wieżę Eiffela i słynny wieżowiec Burj Khalifa w Dubaju – w rytm chwytliwej piosenki skomponowanej specjalnie na potrzeby kampanii. Spot został zmontowany w stylu, który powoli staje się wizytówką Emirates, obfitującym w płynne przejścia między kolejnymi kierunkami i elementami oferty pokładowej przewoźnika.
Kampanię opracował dyrektor ds. marki Emirates Richard Billington. Reklama systemu ice pojawi się w telewizji 1 listopada w trakcie popularnego programu rozrywkowego The X Factor UK, a obydwa spoty będą wyświetlane równocześnie na najważniejszych rynkach Emirates w regionie Zatoki Perskiej, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i USA.
Oprócz tradycyjnych platform reklamowych i cyfrowych kampania „Fly Better” pojawi się także w klubach sportowych i na wydarzeniach sponsorowanych przez linie Emirates.
Pierwsza reklama stadionowa w ramach nowej kampanii zostanie odsłonięta 1 listopada na torze wyścigów konnych Meydan w Dubaju, tuż przed rozpoczęciem sezonu wyścigowego. Następnie kampania nabierze międzynarodowego rozgłosu, pojawiając się na billboardach stadionowych w trakcie długo wyczekiwanego meczu Arsenal-Liverpool, który odbędzie się 3 listopada.
Ponadto 11 listopada sponsorowana przez Emirates drużyna AC Milan po raz pierwszy zaprezentuje reklamę „Fly Better” na swoich koszulkach podczas szlagieru Serie A – spotkania z Juventusem.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager
MSL
O Emirates
Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.
Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.
Flota linii składa się z 270 szerokokadłubowych maszyn, w tym 14 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Przewoźnik planuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 248 samolotów o wartości ponad 100 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.
Linie Emirates obsługują loty w 162 kierunkach w 86 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com