Wspólna kampania profilaktyki chorób przewlekłych Emirates, Pfizer Upjohn i Ministerstwa Zdrowia ZEA
Środa, 2 października 2019 r. - Warszawa, Polska – Linie Emirates, Ministerstwo Zdrowia i Profilaktyki ZEA oraz firma Pfizer Upjohn ogłosiły w poniedziałek 30 września br. początek szeroko zakrojonej kampanii edukacyjnej ukierunkowanej na zwiększenie wiedzy o zdrowiu oraz świadomości społecznej w zakresie zagrożenia chorobami niezakaźnymi na świecie.
Obecnie choroby te, w tym choroby układu krążenia, cukrzycę, depresję oraz choroby związane z paleniem, uznaje się za główną przyczynę zgonów i niepełnosprawności na świecie. Na szczęście wielu z tych przedwczesnych zgonów można uniknąć dzięki dostępowi do wysokiej jakości leków na receptę oraz zachęcaniu pacjentów poprzez edukację do zmiany stylu życia. W duchu tej strategii zapoczątkowana została kampania pod nazwą “Health Matters with Dr Adam". Składa się ona z cyklu filmów animowanych przedstawiających rodzinę państwa Chorych (po angielsku “Ill”), złożoną z Billa, Jill, Willa i Philla, którzy wyruszają w podróż po zdrowie i dobre samopoczucie, a ich przewodnikiem jest dr Adam oraz grupa specjalistów ds. zdrowia, w tym zdrowia psychicznego. Filmy zawierają proste wskazówki i komunikaty zachęcające widzów do profilaktyki zdrowotnej: przyjęcia zachowań i zwyczajów, które pomogą im wieść dłuższe, zdrowsze i bardziej produktywne życie.
Kampania została opracowana przez oddział Pfizera, firmę Upjohn, we współpracy z liniami lotniczymi Emirates oraz Ministerstwem Zdrowia i Profilaktyki ZEA.
Filmy będą wyświetlane w systemie rozrywki pokładowej ice jako uzupełnienie innych treści proponowanych przez linie Emirates na kanałach poświęconych zdrowiu i samopoczuciu. Ponadto Emirates będzie pokazywać te filmy 105 tysiącom swoich pracowników na całym świecie w ramach programu poprawy samopoczucia w miejscu pracy.
Grupa Emirates zaplanowała szereg wydarzeń, inicjatyw i praktyk skierowanych do pracowników mających uświadomić im ich wpływ na ogólny stan własnego zdrowia i samopoczucia. Linie umieściły także prozdrowotne treści na wewnętrznym portalu dla pracowników, tak by mogli oni uwzględniać prozdrowotne wskazówki i zachowania w pracy i życiu codziennym. W ciągu roku pracownicy Grupy Emirates organizują również 40 różnych wydarzeń sportowych i promujących zdrowy styl życia.
Główne przekazy kampanii dotyczące zdrowia, dobrego samopoczucia i zadowolenia z życia wpisują się w podstawowe założenia krajowego planu strategicznego Vision 2021 Zjednoczonych Emiratów Arabskich zapoczątkowanego przez Jego Wysokość Szejka Mohammeda bin Rashida Al Maktouma, wiceprezydenta i premiera ZEA oraz emira Dubaju. Celem planu jest stworzenie kluczowego dla zadowolenia obywateli systemu ochrony zdrowia na światowym poziomie. Plan uwypukla także znaczenie profilaktyki, która ma zmniejszyć zapadalność na choroby wywołane niezdrowymi nawykami, tak by zapewnić wszystkim obywatelom i mieszkańcom ZEA dłuższe i szczęśliwsze życie, przyczyniając się do osiągnięcia przez ZEA wysokiej pozycji w światowych rankingach jakości opieki zdrowotnej[i].
[i] https://www.vision2021.ae/en/national-agenda-2021/list/world-class-circle
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager
MSL
O Emirates
Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.
Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.
Flota linii składa się z 268 szerokokadłubowych maszyn, w tym 12 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 231 samolotów.
Linie Emirates obsługują loty w 158 kierunkach w 85 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com