Emirates
Informacje prasowe

Emirates wprowadza na lotnisku zintegrowaną ścieżkę biometryczną dla zwiększenia wygody pasażerów

26 października 2020 r. – Warszawa, Polska – W ramach swojego zobowiązania w rozwój innowacji i najwyższą jakość obsługi klientów, Emirates uruchomiły zintegrowaną ścieżkę biometryczną na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju (DXB). Bezkontaktowe korzystanie z lotniska jest teraz dostępne dla pasażerów linii podróżujących z Dubaju i przez Dubaj.

Zintegrowana ścieżka biometryczna zapewni pasażerom bezproblemową podróż od określonej odprawy do bramki i wejścia na pokład, tym samym usprawniając przepływ pasażerów przez lotnisko z mniejszą liczbą kontroli dokumentów i mniejszymi kolejkami. Dzięki wykorzystaniu najnowszej technologii biometrycznej - połączenia rozpoznawania twarzy i tęczówek, pasażerowie Emirates mogą odprawić się przed lotem, dopełnić formalności imigracyjnych, wejść do poczekalni Emirates i na pokład samolotu po prostu spacerując po lotnisku. Różne punkty styku na ścieżce biometrycznej pozwalają na bezpieczną podróż, zmniejszając interakcję między ludźmi.

- Zawsze skupialiśmy się na zapewnieniu doskonałej obsługi klienta w każdym punkcie styku. Dzisiaj ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej jest korzystanie z technologii i wdrażanie produktów oraz wprowadzanie procesów, które koncentrują się nie tylko na szybkim śledzeniu klientów, ale przede wszystkim na zdrowiu i bezpieczeństwie ich podróży. Najnowocześniejsza, bezdotykowa ścieżka biometryczna to najnowsza z serii inicjatyw, które wprowadziliśmy, aby upewnić się, że podróżowanie liniami Emirates przebiega bezproblemowo – komentuje Adel Al Redha, Dyrektor Operacyjny Emirates.

Biometryczne punkty styku są obecnie instalowane na wybranych stanowiskach odprawy dla klas pierwszej, biznesowej i ekonomicznej naTerminalu 3 na lotnisku w Dubaju (DXB), bramkach imigracyjnych, w tym w „inteligentnym tunelu”, przy wejściu do poczekalni premium Emirates w hali B oraz przy wybranych bramkach pokładowych. Miejsca, w których zostanie zainstalowany sprzęt biometryczny zostaną wyraźnie oznaczone, a w przyszłości w każdym punkcie styku zostaną zainstalowane dodatkowe urządzenia.

„Inteligentny Tunel” (Smart Tunnel), projekt będący efektem współpracy Generalnej Dyrekcji ds. Rezydentów i Spraw Zagranicznych w Dubaju (GDRFA) i Emirates, to pierwszy na świecie projekt kontroli paszportowej, w którym pasażerowie po prostu przechodzą przez tunel i są „odprawiani” przez władze imigracyjne, bez interwencji lub potrzeby uzyskania fizycznego stempla paszportowego.

Emirates są także pierwszym przewoźnikiem spoza Ameryki, który otrzymał zgodę na biometryczne wejście na pokład od amerykańskiego Urzędu Celnego i Ochrony Granic (CBP). Pasażerowie lecący z Dubaju do kierunków w USA będą mogli wybrać technologię rozpoznawania twarzy przy bramkach odlotów.

Ścieżka biometryczna to najnowsza z wielu inicjatyw Emirates mających na celu zapewnienie inteligentnej podróży bezdotykowej. W zeszłym miesiącu linie lotnicze wprowadziły inne usługi, w tym samodzielną odprawę i kioski do odprawy bagażu w Dubaju, aby zapewnić płynniejsze korzystanie z lotniska.

Elastyczność i pewność: polityka rezerwacji Emirates daje klientom elastyczność oraz pewność planowania ich podróży. Klienci, którzy kupią bilety na podróż zaplanowaną na 31 marca 2021 albo przed tą datą, mogą elastycznie wprowadzać zmiany w podróży. Mają możliwość zmiany daty podróży, przedłużenia ważności biletu o 2 lata lub zamiany biletu na voucher podróżny do wykorzystania na przyszłe zakupy dla siebie, swojej rodziny i przyjaciół. Więcej informacji znajduje się tutaj

Darmowe pokrycie kosztów związanych z zachorowaniem na COVID-19: klienci linii Emirates mogą spokojnie planować lot: w przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży przewoźnik pokryje koszty świadczeń medycznych bez dodatkowych opłat ze strony pasażera. Ochrona przysługuje automatycznie pasażerom lecącym liniami Emirates do 31 grudnia 2020 r. i obowiązuje przez 31 dni od momentu przebycia pierwszego odcinka podróży. Dzięki temu pasażerowie skorzystają z dodatkowej ochrony, nawet jeśli po podróży liniami Emirates polecą dalej. Więcej szczegółów: www.emirates.com/COVID19assistance.

Zdrowie i bezpieczeństwo: Emirates wdrożyły kompleksowy zestaw środków na każdym etapie podróży, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom zarówno w trakcie lotu, jak i przed wejściem na pokład. Podróżującym rozdawane są bezpłatne zestawy higieniczne zawierające maski, rękawiczki, środki dezynfekujące i chusteczki antybakteryjne. Więcej informacji na temat środków bezpieczeństwa i usług dostępnych podczas każdego lotu można znaleźć na stronie: www.emirates.com/yoursafety.

Wymagania dla wjeżdżających turystów: więcej informacji skierowanych do międzynarodowych gości udających się do Dubaju można znaleźć pod linkiem   www.emirates.com/flytoDubai.

Rezydenci powracający do ZEA mogą sprawdzić najnowsze wymagania pod adresem:   www.emirates.com/returntoDubai.

Załączniki

dsc-1379.jpg

dsc-1379.jpg

jpg 5,9 MB
pobierz
dsc-8195.jpg

dsc-8195.jpg

jpg 4,1 MB
pobierz
dsc-9003a.jpg

dsc-9003a.jpg

jpg 5,7 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Elżbieta Górecka-Wysocka

Senior Account Manager

MSL

Zuzanna Cholewa

Account Director

MSL


O Emirates

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 270 szerokokadłubowych maszyn, w tym 12 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 214 samolotów.

Linie Emirates obsługują loty w 157 kierunkach w 83 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com