Linie Emirates zwiększają wygodę klientów korzystających z dłuższych postojów w Dubaju
Usługa Dubai Connect (przesiadka w Dubaju) zapewnia bezpłatny pobyt w hotelu dla pasażerów o minimalnym czasie tranzytu powyżej 10 godzin.
25 listopada 2020 r. – Warszawa, Polska – Linie Emirates ponownie wprowadziły ofertę Dubai Connect, która zapewnia podróżującym tranzytem przez hub w Dubaju bezpłatny pobyt w hotelu w tym mieście. Oferta jest dostępna na podróże we wszystkich klasach i jest skierowana do klientów, których najszybsze połączenie lotnicze przekracza 10 godzin oczekiwania na przesiadkę. Dubai Connect zapewnia, że podróżowanie przez hub Emirates przebiega bezproblemowo pomimo zmienionych rozkładów lotów podczas pandemii COVID-19.
Linie Emirates obsługują obecnie ponad 90 kierunków na sześciu kontynentach na całym świecie, łącząc klientów z najważniejszymi miejscami w Europie, Azji, obu Amerykach, Afryce i Australazji z dogodnym Dubajskim hubem.
Dzięki Dubai Connect pasażerowie Emirates otrzymają bezpłatny nocleg w 4- lub 5-gwiazdkowym hotelu, transfer naziemny na lotnisko i z lotniska, posiłki w hotelu oraz wizę do ZEA po przylocie, jeśli będzie ona wymagana. Usługa ma na celu zapewnienie wygodniejszej podróży dla klientów, których najlepszy czas połączenia wynosi od 10 do 24 godzin.
Emirates zapewniają, że wszyscy klienci będą mogli cieszyć się z oferty. Osoby, które kwalifikują się do skorzystania z Dubai Connect, ale nie mogą opuścić lotniska, otrzymają dostęp do poczekalni Emirates Dubai Connect na miejscu, gdzie będą mogli odpocząć i się zrelaksować.
Z oferty mogą skorzystać klienci z nowymi lub istniejącymi rezerwacjami, podróżujący od 1 grudnia 2020 roku. Obowiązuje regulamin, a więcej informacji można uzyskać odwiedzając stronę Dubai Connect.
Dubaj jest otwarty dla zwiedzających, a Dubai Connect pozwala im zwiedzać tętniące życiem miasto w drodze do miejsca docelowego bez dodatkowych kosztów. Dubaj ma do zaoferowania atrakcje o każdej porze roku - od skąpanych w słońcu plaż i zabytków po światowej klasy gościnność i obiekty rekreacyjne, o każdej porze dnia i dla każdego podróżnika.
Emirates dbają o wygodę swoich klientów podczas lotu, dlatego podróżni mogą cieszyć się z ponad 4500 kanałów w ice – wielokrotnie nagradzanym systemie rozrywki pokładowej Emirates, a także regionalnymi posiłkami i bezpłatnymi napojami. Przewoźnik zapewnia także wysoki limit bagażu – do 35 kg dla pasażerów klasy ekonomicznej, do 40 kg dla pasażerów klasy biznes i do 50 kg dla pasażerów pierwszej klasy.
Dubai Connect jest częścią ciągłych inwestycji Emirates w produkty i usługi, aby zapewnić najlepsze wrażenia z podróży. W zeszłym miesiącu linie lotnicze wprowadziły inne usługi, w tym samodzielną odprawę i punkty odbioru bagażu na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju oraz ulepszone usługi na pokładzie samolotu, aby podróż była jeszcze bardziej dogodna.
Elastyczność i pewność: polityka rezerwacji Emirates daje klientom elastyczność oraz pewność planowania ich podróży. Klienci, którzy kupią bilety na podróż zaplanowaną na 31 marca 2021 albo przed tą datą, mogą elastycznie wprowadzać zmiany w podróży. Mają możliwość zmiany daty podróży, przedłużenia ważności biletu o 2 lata lub zamiany biletu na voucher podróżny do wykorzystania na przyszłe zakupy dla siebie, swojej rodziny i przyjaciół. Więcej informacji znajduje się tutaj.
Spokojna podróż: Wszyscy klienci Emirates mogą podróżować z większą pewnością i spokojem dzięki pierwszemu w branży ubezpieczeniu podróżnemu w przypadku rozpoznania COVID-19. Taka ochrona jest oferowana przez Emirates na wszystkich biletach zakupionych od 1 grudnia 2020 r. lub później, bez żadnych kosztów ze strony klientów. Dodatkowo najnowsza oferta Emirates obejmuje również ubezpieczenie od wypadków podczas podróży, uprawiania sportów zimowych, utratę rzeczy osobistych i zakłócenia podróży z powodu nieoczekiwanego zamknięcia przestrzeni powietrznej czy zaleceń dotyczących przemieszczania się, podobnie do innych produktów, które ubezpieczają podróżnych od wielu ryzyk. Więcej informacji znajduje się tutaj.
Darmowe pokrycie kosztów związanych z zachorowaniem na COVID-19: klienci linii Emirates mogą spokojnie planować lot: w przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży przewoźnik pokryje koszty świadczeń medycznych bez dodatkowych opłat ze strony pasażera. Ochrona przysługuje automatycznie pasażerom lecącym liniami Emirates do 31 grudnia 2020 r. i obowiązuje przez 31 dni od momentu przebycia pierwszego odcinka podróży. Dzięki temu pasażerowie skorzystają z dodatkowej ochrony, nawet jeśli po podróży liniami Emirates polecą dalej. Więcej szczegółów: www.emirates.com/COVID19assistance.
Zdrowie i bezpieczeństwo: Emirates wdrożyły kompleksowy zestaw środków na każdym etapie podróży, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom zarówno w trakcie lotu, jak i przed wejściem na pokład. Podróżującym rozdawane są bezpłatne zestawy higieniczne zawierające maski, rękawiczki, środki dezynfekujące i chusteczki antybakteryjne. Więcej informacji na temat środków bezpieczeństwa i usług dostępnych podczas każdego lotu można znaleźć na stronie: www.emirates.com/yoursafety.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager
MSL
O Emirates
Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.
Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.
Flota linii składa się z 270 szerokokadłubowych maszyn, w tym 12 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 214 samolotów.
Linie Emirates obsługują loty w 157 kierunkach w 83 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com