Emirates
Informacje prasowe

Emirates ponownie otwierają swoje poczekalnie na całym świecie, zaczynając od Kairu

27 listopada 2020 r. – Warszawa, Polska – Linie Emirates ponownie otwierają swoje poczekalnie na całym świecie, zaczynając od poczekalni Emirates na międzynarodowym lotnisku w Kairze. W nadchodzących tygodniach klienci przewoźnika będą mogli ponownie korzystać z usług saloników Emirates w innych miejscach, w tym na lotnisku JFK w Nowym Jorku i na lotnisku w Manchesterze. 

Linie lotnicze zmodyfikowały swoją ofertę poczekalni i wprowadziły dodatkowe środki BHP. Nowe protokoły będą obowiązywały w każdym salonie. 

Oferta bufetowa zostanie zmieniona na usługę a la carte z menu zbliżeniowym aktywowanym kodem QR. Dodatkowo przez cały dzień personel będzie dezynfekował każde miejsce i stolik po wyjściu klientów. Ponadto salon będzie regularnie odkażany i fumigowany. 

Wszyscy pracownicy poczekalni będą nosić maski, a w całym salonie będą obowiązywały protokoły zachowania dystansu. Liczba miejsc zostanie zmniejszona o połowę, ponieważ co druga kanapa pozostanie wolna. Aby zapewnić bezpieczeństwo żywności, personel cateringowy będzie nosił maski, rękawice i środki ochrony indywidualnej (PPE). Aby zminimalizować ryzyko zakażenia gazety, magazyny i inne materiały do ​​czytania nie będą dostępne w formie papierowej. 

Poczekalnia Emirates w hali B na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju jest również otwarta i działa na nowych zasadach, z wyznaczoną strefą pierwszej klasy. W ostatnich miesiącach Emirates wprowadzały usługi mające na celu zapewnienie klientom bezpiecznego i bezproblemowego korzystania z lotniska. Zintegrowana ścieżka biometryczna na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju to najnowsza z szeregu inicjatyw Emirates, umożliwiających klientom przejście od odprawy do wejścia na pokład wyłącznie na podstawie rozpoznawania twarzy. 

Linie Emirates nadal stopniowo przywracają swoje sztandarowe usługi po rygorystycznym przeglądzie i starannym wprowadzeniu zmian w ofercie, aby zapewnić zdrowie i bezpieczeństwo klientów i pracowników. 

Działalność wznowił też słynny pokładowy salonik i prysznic A380, powróciła też wyjątkowa oferta kulinarna linii Emirates z uwzględnieniem rygorystycznych protokołów higienicznych. 

Klienci Emirates mogą spokojnie podróżować dzięki elastycznym opcjom rezerwacji przewoźnika i nowo wprowadzonemu, ubezpieczeniu przed kosztami związanymi z COVID-19. Linie Emirates wdrożyły również kompleksowy zestaw środków na każdym etapie podróży, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom. 

Elastyczność i pewność: polityka rezerwacji Emirates daje klientom elastyczność oraz pewność planowania ich podróży. Klienci, którzy kupią bilety na podróż zaplanowaną na 31 marca 2021 albo przed tą datą, mogą elastycznie wprowadzać zmiany w podróży. Mają możliwość zmiany daty podróży, przedłużenia ważności biletu o 2 lataWięcej informacji znajduje się tutaj. 

Pewna podróż: klienci linii Emirates mogą spokojnie planować lot dzięki pierwszemu w branży ubezpieczeniu od wielu ryzyk i ochronie przed COVID-19. Będą mu bezpłatnie podlegać podróżni, którzy kupili bilety od 1 grudnia 2020 r. Oferta Emirates obejmuje także ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków podczas podróży, związanych z uprawianiem sportów zimowych, na wypadek utraty rzeczy osobistych czy zakłóceń podróży spowodowanych nieoczekiwanym zaleceniami dotyczącymi przemieszczania się czy związanych z zamknięciem przestrzeni powietrznej. Więcej informacji znajduje się pod linkiem.   

Zdrowie i bezpieczeństwo: Emirates wdrożyły kompleksowy zestaw środków na każdym etapie podróży, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom zarówno w trakcie lotu, jak i przed wejściem na pokład. Podróżującym rozdawane są bezpłatne zestawy higieniczne zawierające maski, rękawiczki, środki dezynfekujące i chusteczki antybakteryjne. Więcej informacji na temat środków bezpieczeństwa i usług dostępnych podczas każdego lotu można znaleźć na stronie: www.emirates.com/yoursafety. 

Załączniki

500_dsc-8649a.jpg

500_dsc-8649a.jpg

jpg 54,0 kB
pobierz
dsc-8516a.jpg

dsc-8516a.jpg

jpg 2,8 MB
pobierz
500_dsc-2011-2.jpg

500_dsc-2011-2.jpg

jpg 26,1 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Elżbieta Górecka-Wysocka

Senior Account Manager

MSL

Zuzanna Cholewa

Account Director

MSL


O Emirates

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 270 szerokokadłubowych maszyn, w tym 12 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 214 samolotów.

Linie Emirates obsługują loty w 157 kierunkach w 83 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com