Emirates
Informacje prasowe

Emirates zdobywają trzy nagrody World Travel Awards

1 grudnia 2020 r. – Warszawa, Polska – Emirates zostały uznane za wiodące linie lotnicze na świecie w trzech głównych kategoriach podczas World Travel Awards 2020: najlepsza klasa ekonomiczna na świecie, program nagradzania i poczekalnia lotnicza klasy biznes.

Na początku listopada Emirates odebrały także cztery nagrody World Travel Awards dla wiodącej marki linii lotniczych na Bliskim Wschodzie w kategorii: najlepsza poczekalnia linii lotniczych na Bliskim Wschodzie – klasa biznes; program nagród dla wiodących linii lotniczych na Bliskim Wschodzie i strona internetowa wiodących linii lotniczych na Bliskim Wschodzie.

Emirates zajęły czołowe miejsca w rankingach zarówno w kategoriach globalnych, jak i regionalnych, w oparciu o rekordową frekwencję wśród konsumentów turystycznych, co świadczy o jej wysiłkach i ukierunkowanym podejściu do ciągłego ulepszania obsługi podróżnych pomimo wyzwań związanych z globalną pandemią.

W ciągu ostatnich kilku tygodni przewoźnik otrzymał również inne znaczące nagrody, w tym cztery w Business Traveller Middle East Awards, tytuł najlepszej linii lotniczej 2020 w The Sun Travel Awards, tytuł najlepszej długodystansowej linii lotniczej w The Times i The Sunday Times Travel Awards. Oprócz tego, według Safe Travel Barometer Emirates są oceniane jako najbezpieczniejsze linie lotnicze na świecie biorąc pod uwagę obsługę podczas pandemii COVID-19.

Częścią zobowiązania Emirates jest dostarczanie klientom wyjątkowych doświadczeń podczas podróży, czyli wiodących w branży usług i produktów w każdej klasie. W klasie ekonomicznej podróżni mogą korzystać z ponad 4500 kanałów rozrywkowych na żądanie w wielokrotnie nagradzanym systemie pokładowym ice. Przewoźnik zaspokaja również każde podniebienie, oferując wielodaniowe posiłki inspirowane regionami, do których podróżują klienci i bezpłatne napoje. Od początku listopada na pokładzie samolotów podróżni mogą się również cieszyć się z przywrócenia sposobu serwowania posiłków sprzed pandemii, z zachowaniem surowych środków higieny.

Zgodnie z ciągłymi staraniami Emirates przewoźnik zapewnia płynną i bezpieczną podróż swoim klientom oraz dostęp do najnowszych technologii, które dodatkowo ją usprawnią. Ulepszono również aplikację Emirates, aby umożliwić klientom zsynchronizowanie opcji rozrywki przed wejściem na pokład, a także przeglądanie menu na prywatnych urządzeniach, zarówno w trybie online, jak i offline.

Aby jeszcze bardziej chronić zdrowie i zapewnić dobre samopoczucie klientów, linie Emirates wprowadziły liczne środki bezpieczeństwa na każdym punkcie kontaktu z klientem, na ziemi i w powietrzu, w tym dystrybucję bezpłatnych zestawów higienicznych zawierających maski, rękawiczki, środek do dezynfekcji rąk i chusteczki antybakteryjne.

Poczekalnia klasy biznes w hali B w Dubaju zapewnia wysoki komfort i obsługę pasażerom premium. Dzięki wdrożonym środkom bezpieczeństwa klienci mogą się zrelaksować, delektować światowymi smakami i nadrobić zaległości przed wejściem na następny lot. Poczekalnia Emirates Business Class w Terminalu 3 na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju również stopniowo wprowadzała swoją słynną ofertę dostępną przed pandemią, w tym między innymi kompleksowe usługi gastronomiczne czy ciche strefy.

Emirates Skywards, program lojalnościowy Emirates i flydubai, obchodził niedawno 20. rocznicę istnienia i powiększył swoją bazę do ponad 27 milionów zaangażowanych członków w 180 krajach, oferując m.in. partnerstwa marek.

Aby sprostać stale rosnącym oczekiwaniom konsumentów, linie lotnicze zainwestowały w swoje kanały mobilne i cyfrowe, takie jak spersonalizowane playlisty w systemie rozrywki pokładowej ice w aplikacji Emirates, trójwymiarowe podglądy kabin przed podróżą, możliwość zakupu biletów na wydarzenia sportowe dzięki milom Skywards, i w wiele innych innowacji. Aplikacja Emirates została pobrana ponad 25 milionów razy, co oznacza, że konsumentom zależy na połączeniu usług i doświadczeń na każdym etapie podróży. W czasie pandemii emirates.com stało się „centrum” zawierającym najbardziej aktualne informacje o podróżach dla konsumentów i interesariuszy z branży.

Coroczne nagrody World Travel Awards to prestiżowe wydarzenie, które wyróżnia, nagradza i docenia organizacje z branży turystycznej i hotelarskiej oraz jest uznawane za symbol doskonałości. Zwycięzców ogłoszono podczas wielkiego finału w Moskwie w Rosji.

Załączniki

businessclasslounge.jpg

businessclasslounge.jpg

jpg 7,0 MB
pobierz
economyclass.jpg

economyclass.jpg

jpg 2,9 MB
pobierz
-cs-4182.jpg

-cs-4182.jpg

jpg 3,8 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Elżbieta Górecka-Wysocka

Senior Account Manager

MSL

Zuzanna Cholewa

Account Director

MSL


O Emirates

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 270 szerokokadłubowych maszyn, w tym 12 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 214 samolotów.

Linie Emirates obsługują loty w 157 kierunkach w 83 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com