Emirates
Informacje prasowe

Chris Hemsworth zaprasza na Expo 2020 w Dubaju w nowej efektownej kampanii Emirates

9 września 2021 r. – Warszawa, Polska – Do Expo 2020 w Dubaju został niecały miesiąc. W związku z tym linie Emirates zachęcają do odkrycia nieograniczonych możliwości Wystawy Światowej w nowej międzynarodowej kampanii reklamowej. Reklama z gwiazdą kina Chrisem Hemsworthem w roli głównej zapowiada ultrafuturystyczne motywy wystawy i niezwykłe wrażenia, które czekają na gości z całego świata już 1 października.

We współpracy z Emirates wyprodukowaliśmy efektowny, atrakcyjny spot, który z pewnością przyciągnie uwagę odbiorców na całym świecie i zachęci ich do przyjazdu do Dubaju i zobaczenia wystawy Expo 2020 na własne oczy. Będzie to jedna z najwspanialszych imprez na świecie, której nie można przegapić. Oprócz imponujących pawilonów głównych poświęconych motywom przewodnim wystawy – mobilności, zrównoważonemu rozwojowi i możliwościom – a także 191 niezwykłych pawilonów narodowych, na gości czeka bogaty program rozrywkowy, a w nim niezapomniane festiwale muzyczne, artystyczne i kulturalne, wyjątkowe wydarzenia kulinarne i wiele innych atrakcji. Zapowiada się widowisko, które po prostu trzeba zobaczyć – powiedziała Jej Ekscelencja Reem Al Hashimy, minister stanu ds. współpracy międzynarodowej i dyrektor generalna Expo 2020 w Dubaju.

W 2019 roku nawiązałem współpracę z Emirates i EXPO 2020 w Dubaju, żeby wypromować wystawę, które ma naprawdę ogromne znaczenie dla świata. Wszyscy możemy współtworzyć lepszą przyszłość, a ostatnie półtora roku pokazało nam, że działając razem, możemy osiągnąć wszystko. Na wystawie Expo 2020 w Dubaju spotka się cały świat, aby w duchu współpracy znaleźć praktyczne rozwiązania dla dobra przyszłych pokoleń. Jeśli możecie przyjechać – i uznacie, że to bezpieczne – szczerze was do tego zachęcam - skomentował rolę EXPO 2020 w kształtowaniu lepszej przyszłości Chris Hemsworth.

Spot, wyreżyserowany i nakręcony jeszcze przed wybuchem pandemii COVID-19 przed pierwotnie planowaną datą otwarcia Expo 2020 w Dubaju, ma wyrażać żywego ducha innowacyjności, kreatywności i pragnienia kształtowania lepszej przyszłości – kluczowe motywy międzynarodowej imprezy. Oparta na wielopoziomowej narracji reklama wykorzystuje całą gamę animacji i wizualizacji komputerowych oddających wygląd wystawy, która w trakcie nagrań była dopiero w budowie.

W reklamie Hemsworth przenosi widzów ze słynnych plaż w Dubaju i wśród imponującej panoramy miasta prowadzi ich na miejsce Expo 2020, pokazując główne pawilony poświęcone motywom przewodnim wystawy i dając przedsmak emocji i radosnej atmosfery czekających na gości w pawilonach narodowych.

Ludzie płynnie poruszają się tu w fantastycznym świecie przyszłych możliwości – w spocie pojawiają się m.in. interaktywne dżungle i lasy oraz misja na Marsa, symbolizując ogromny potencjał, jaki ludzkość ma do zaoferowania na wystawie.

Utwór muzyczny wykorzystany w spocie – „Pure Imagination” – został wykonany w nowej aranżacji i interpretacji przez 70-osobową orkiestrę i chór dziecięcy. Dzieci zajmują w reklamie ważne miejsce, reprezentując różne kultury i środowiska, a także przypominając o roli, jaką będą odgrywać jako przyszli przywódcy.

Stosownie do rangi wydarzenia reklamę wyreżyserował zdobywca dwóch Oscarów Robert Stromberg, znany m.in. z pracy przy filmach takich jak Avatar, Alicja w krainie czarów Tima Burtona czy Czarownica w produkcji Disneya. Za efekty wizualne odpowiada wielokrotnie nagradzane Oscarami studio produkcyjne MPC (Moving Picture Company).

Jako główny partner i oficjalne linie lotnicze tegorocznego Expo 2020 w Dubaju, linie Emirates ostatnio zaoferowały klientom wyjątkową możliwość odwiedzenia wystawy i wszystkich jej atrakcji. Podróżujący do Dubaju w okresie od 1 października 2021 do 31 marca 2022 r. mogą otrzymać bezpłatną całodniową wejściówkę na Expo za każdy zarezerwowany bilet lotniczy Emirates.

Oferta jest ważna we wszystkich klasach i obejmuje także bilety na loty liniami flydubai zarezerwowane za pośrednictwem Emirates, a także pasażerów podróżujących do dowolnego kierunku w siatce połączeń Emirates, o ile przesiadka w Dubaju trwa przynajmniej sześć godzin.

Expo 2020 w Dubaju potrwa od 1 października 2021 do 31 marca 2022 r. i zbiegnie się w czasie z obchodami Złotego Jubileuszu Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Wystawa zgromadzi gości z całego świata, którzy z pewnością nie zapomną jej wyjątkowego programu.

Załączniki

cropped-2019-11-dubai-expo-chris-hemsworth-01-01631.jpg

cropped-2019-11-dubai-expo-chris-hemsworth-01-01631

jpg 354,4 kB
pobierz
2019-11-dubai-expo-chris-hemsworth-02-0092.jpg

2019-11-dubai-expo-chris-hemsworth-02-0092

jpg 489,8 kB
pobierz
dubai-expo-emirates-chrishemsworthad.jpg

dubai-expo-emirates-chrishemsworthad

jpg 979,9 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Elżbieta Górecka-Wysocka

Senior Account Manager

MSL

Zuzanna Cholewa

Account Director

MSL


O Emirates

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 270 szerokokadłubowych maszyn, w tym 12 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 214 samolotów.

Linie Emirates obsługują loty w 157 kierunkach w 83 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com