Emirates docenione za doskonałą jakość w dostarczaniu cyfrowych doświadczeń klientom
27 października 2021 r. – Warszawa, Polska – Zespół marketingowy Emirates został wyróżniony przez Sitecore®, jedną z wiodących platform cyfrowych na świecie, za „Najlepsze wykorzystanie platformy danych klienta (CDP)”. Nagroda została przyznana Emirates podczas ostatniej edycji targów technologicznych GITEX w Dubaju za wykazanie doskonałości w dostarczaniu cyfrowych doświadczeń dla klienta (CX) z wykorzystaniem platformy Boxever.
Linie Emirates zostały wybrane spośród 110 dużych organizacji usługowych w oparciu o najlepsze w swojej klasie możliwości cyfrowe i CX. W ciągu ostatnich czterech lat linie Emirates zainwestowały w rozwiązania CDP, takie jak platforma Boxever (która została przejęta przez Sitecore w marcu 2021 roku), wykorzystując je w połączeniu z własną platformą danych marketingowych, aby zaspokoić złożone potrzeby klientów. Te połączone możliwości są odzwierciedleniem ścisłej współpracy między wewnętrznym zespołem marketingowym Grupy a firmą Boxever, która stale koncentruje się na realizacji wymagającego programu klienta.
- Sitecore Middle East docenia zespół marketingowy Emirates, który wspierał cyfrowe doświadczenia klientów wykorzystując rozwiązanie Sitecore CDP. Linie Emirates pokazują tym samym, w jaki sposób Bliski Wschód jest liderem innowacji cyfrowych, sprawia, że odwiedziny na stronie internetowej wpływają na zaangażowanie klientów, którym ułatwia się planowanie podróży – powiedział Mohammed AlKhotani, wiceprezes Sitecore na Bliski Wschód i Afrykę Północną.
- Emirates są zaszczycone nagrodą w dziedzinie cyfrowych doświadczeń klienta. Świat marketingu usług rozwijał się w ciągu ostatnich kilku lat, a nasza ambicja, aby zapewnić najlepszą jakość obsługi klienta w branży turystycznej jest w dużej mierze głównym celem dla Emirates i naszej szerszej grupy marek turystycznych. Cieszymy się, że Sitecore, firma z ogromnym doświadczeniem w dziedzinie marketingu cyfrowego oraz szersza społeczność specjalistów ds. marketingu cyfrowego, doceniła nas. Z niecierpliwością czekamy na dalszy rozwój naszych możliwości, aby jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby i preferencje naszych klientów – powiedział Boutros Boutros, starszy wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki Emirates.
Wyróżnienie pokazuje ciągłe inwestycje i innowacje Emirates w dostarczanie odpowiednich i spersonalizowanych doświadczeń w ramach cyfrowej podróży klienta. Wyróżnienie Sitecore podkreśla również nieustanne dążenie Emirates do zapewniania klientom najlepszych doświadczeń w branży lotniczej: cyfrowych, na ziemi oraz na pokładzie.
O Emirates
Emirates to wielokrotnie nagradzane międzynarodowe linie lotnicze działające na sześciu kontynentach na całym świecie, łączące pasażerów i ułatwiające globalny handel z nowoczesnym centrum hubem w Dubaju oraz za jego pośrednictwem. Linie lotnicze dysponują jedną z najnowocześniejszych i najbardziej wydajnych flot, które składają się z przestronnych i komfortowych samolotów Airbus A380 i Boeing 777. Dysponując zróżnicowanym kulturowo personelem z ponad 160 narodowości, linie Emirates obsługują globalną bazę klientów, oferując wyjątkowe usługi i światowej klasy produkty. Przewoźnik wspiera również lokalne społeczności na całym świecie i łączy ludzi dzięki szerokiemu portfolio międzynarodowych sponsorów sportowych i kulturalnych. Od momentu powstania linie lotnicze zostały wyróżnione setkami międzynarodowych nagród za działania operacyjne, innowacyjne usługi i wiodące w branży produkty, co czyni Emirates jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek lotniczych na świecie. Więcej informacji można znaleźć na www.emirates.com.
O Sitecore
Sitecore to dostawca cyfrowej platformy obsługi, która umożliwia najmądrzejszym światowym markom budowanie trwałych relacji z klientami. Sitecore, cieszący się dużym uznaniem lider w branży, jest jedyną firmą łączącą treści, handel i dane w jedną połączoną platformę, która każdego dnia dostarcza miliony cyfrowych doświadczeń. Na Sitecore polegają wiodące firmy, w tym American Express, ASOS, Kimberly-Clark, L'Oréal i Volvo Cars, dzięki czemu zapewniają one klientom bardziej angażujące i spersonalizowane doświadczenia. Więcej informacji na Sitecore.com.
Sitecore jest zarejestrowanym znakiem handlowym Sitecore Corporation A/S w USA i innych krajach. Wszystkie inne nazwy marek, nazwy produktów lub znaki towarowe należą do ich odpowiednich właścicieli.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager
MSL
O Emirates
Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.
Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.
Flota linii składa się z 270 szerokokadłubowych maszyn, w tym 12 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 214 samolotów.
Linie Emirates obsługują loty w 157 kierunkach w 83 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com