Emirates
Informacje prasowe

Krótszy czas oczekiwania dla klientów Emirates dzięki mobilnym portom odprawy na Terminalu 3

Innowacyjne przenośne jednostki zapewnią klientom Emirates kolejną bezproblemową opcję odprawy

4 kwietnia 2022 r. – Warszawa, Polska – Linie Emirates wprowadzają 25 mobilnych punktów odprawy na Terminalu 3 na Międzynarodowym Lotnisku w Dubaju (DXB) w ramach swojego zobowiązania do ciągłego wprowadzania innowacji w każdym punkcie kontaktu z klientem i poprawy komfortu podróży. Przenośne jednostki zostaną rozmieszczone w halach odpraw lotniska.

Do skorzystania z tej usługi zachęcani będą pasażerowie z dwoma lub mniej bagażami odprawiającymi się w klasach ekonomicznej, biznes i pierwszej, co pozwoli ograniczyć kolejki i skrócić czas oczekiwania w godzinach szczytu.

- Wykorzystywanie zaawansowanych technologii i robotów będzie nadal wprowadzane w naszych punktach operacyjnych i punktach styku z klientami. Dążymy do ciągłego podnoszenia jakości naszych usług i zapewniania naszym klientom bezproblemowej obsługi i lepszej podróży. Nasze najnowsze portale odpraw są krokiem w tym kierunku i pracujemy również nad innymi inicjatywami, które opierają się na technologii i sztucznej inteligencji, i które zostaną wprowadzone w niedalekiej przyszłości w różnych obszarach naszej działalności. Mamy szczęście współpracować z partnerami, którzy dzielą tę samą wizję odnośnie wykorzystania platform cyfrowych i zaawansowanych technologii w celu poprawy procesów i, ostatecznie, doświadczenia klienta – powiedział Adel Al Redha, dyrektor operacyjny linii Emirates.

Dążenie Emirates do nieustannych innowacji i niezrównanych doświadczeń klientów spowodowało, że linie lotnicze już jakiś czas wcześniej uruchomiły zintegrowaną ścieżkę biometryczną na lotnisku w Dubaju, ściśle współpracując ze wszystkimi interesariuszami, aby zapewnić całkowicie bezdotykową odprawę. Smart Tunnel to pierwszy na świecie system kontroli paszportowej, w którym pasażerowie po prostu przechodzą przez tunel i są „przepuszczani” przez władze imigracyjne bez interwencji człowieka lub konieczności fizycznego stempla paszportowego.

Przewoźnik wprowadził również inne usługi oparte na technologii, w tym kioski do samodzielnej odprawy i nadawania bagażu w DXB, aby zapewnić płynniejszą i bezdotykową obsługę na lotnisku.

Załączniki

dsc-2747.jpg

dsc-2747

jpg 1,2 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Elżbieta Górecka-Wysocka

Senior Account Manager

MSL

Zuzanna Cholewa

Account Director

MSL


O Emirates

Linie Emirates, największe linie lotnicze obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały setki międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera. Flota linii składa się z 261 szerokokadłubowych maszyn, w tym 9 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Linie Emirates obsługują loty w ponad 120 kierunkach w 83 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com