Emirates wprowadzą NFT oraz doświadczenia w metaverse
- Linie ogłosiły strategię rozszerzenia swoich wiodących doświadczeń dla klientów i pracowników na najnowsze przestrzenie cyfrowe
- Inwestycja sięgnie dziesiątków milionów dolarów
- Pawilon Emirates na Expo 2020 w Dubaju zostanie przekształcony w centrum innowacji, w tym rozwoju projektów metaverse i NFT
- Działania Emirates są zbieżne z dużymi postępami Dubaju i Zjednoczonych Emiratów Arabskich w budowaniu gospodarki cyfrowej oraz inicjatywami dotyczącymi aktywów wirtualnych, sztucznej inteligencji i najnowszych technologii w środowisku biznesowym i codziennych usług konsumenckich
14 kwietnia 2022 r. – Warszawa, Polska – Emirates wkrótce wprowadzą NFT i ekscytujące doświadczenia w metaversie dla swoich klientów i pracowników.
Linie lotnicze, które zyskały renomę dzięki swoim innowacyjnym produktom i usługom zorientowanym na klienta, ogłosiły dziś swoje plany stworzenia doświadczeń marki w metawszechświecie. Oprócz tego pojawią się tokeny NFT: zarówno kolekcjonerskie, jak i użytkowe. Pierwsze projekty są już w trakcie realizacji, a ich inauguracja przewidywana jest w najbliższych miesiącach.
Linie Emirates ogłosiły również, że ich pawilon Emirates na terenie Expo 2020 zostanie przekształcony w centrum innowacji. Ma ono przyciągnąć talenty z całego świata, aby wcielić w życie przyszłościowe projekty linii lotniczych, w tym te związane z metaverse, NFT i Web3.
– Dubaj i Zjednoczone Emiraty Arabskie wyznaczają drogę w gospodarce cyfrowej, mając jasną wizję popartą praktyczną polityką i ramami regulacyjnymi w obszarach takich jak aktywa wirtualne, sztuczna inteligencja i ochrona danych.
Emirates zawsze wykorzystywały zaawansowane technologie w celu usprawnienia procesów biznesowych, wzbogacenia oferty dla klientów oraz poprawienia umiejętności i doświadczeń naszych pracowników. Jesteśmy podekscytowani możliwościami cyfrowej przestrzeni przyszłości i inwestujemy znaczne środki finansowe i zasoby, aby rozwijać produkty i usługi z wykorzystaniem zaawansowanych technologii, które zaowocują sprzedażą, doświadczeniem marki i efektywnością przedsiębiorstwa.
To dobrze, że nasz futurystyczny pawilon na Expo zostanie przekształcony w centrum rozwoju najnowocześniejszych doświadczeń w oparciu o wizję gospodarki cyfrowej ZEA – powiedział Jego Wysokość, Szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, prezes i dyrektor naczelny Emirates Group.
Emirates kontynuuje współpracę z partnerami branżowymi w ramach swojej strategii Web3 i rekrutuje talenty do swoich projektów.
Dostarczanie wrażeń i kontakt z klientami w cyfrowym świecie nie jest niczym nowym dla Emirates. Ponad 5 lat temu linie wprowadziły pionierską technologię Web Virtual Reality (VR) dostępną na stronie emirates.com i w aplikacji Emirates, oferując wciągający, trójwymiarowy, 360-stopniowy widok wnętrza kabiny. Klienci mogą obejrzeć swoje miejsca przed dokonaniem odprawy online za pomocą mapy siedzeń w 3D, a osoby zainteresowane mają możliwość rezerwacji preferowanych miejsc w środowisku 3D. Ta wielokrotnie nagradzana technologia jest kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami, nie wymaga korzystania z zewnętrznych aplikacji lub wtyczek.
W zeszłym roku Emirates jako pierwsze linie lotnicze uruchomiły własną aplikację VR w sklepie Oculus, oferując użytkownikom wiernie odtworzone, naturalnej wielkości i interaktywne wrażenia z wnętrza kabiny na pokładzie flagowego samolotu Emirates A380 oraz Boeinga 777-300ER Gamechanger. Użytkownicy mogą na przykład „odbierać” przedmioty z poczekalni pokładowej, „włączać” prysznic w strefie spa lub zamykać za sobą drzwi do prywatnego apartamentu. Mogą nawet zwiedzać kokpit.
W pawilonie Emirates podczas Expo 2020 najpopularniejszą atrakcją związaną z doświadczeniami „przyszłości lotnictwa komercyjnego” była podróż VR prezentująca wnętrza kabin przyszłych samolotów.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager
MSL
O Emirates
Linie Emirates, największe linie lotnicze obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.
Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały setki międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera. Flota linii składa się z 261 szerokokadłubowych maszyn, w tym 9 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Linie Emirates obsługują loty w ponad 120 kierunkach w 83 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com