Emirates
Informacje prasowe

Emirates z kolejnym powodem do dumy dzięki kampanii Gerry the Goose "Fly Better’’

Nowa telewizyjna i internetowa kampania reklamowa w zabawny sposób przedstawia filozofię linii lotniczych Emirates "Fly Better".

30 sierpnia 2022 r. – Warszawa, Polska - Podążając śladami ikonicznych osobowości filmowych i telewizyjnych - Jennifer Aniston, Chrisa Hemswortha i Jeremy'ego Clarksona - najnowszy ambasador marki Emirates, Gerry the Goose, zaprasza klientów do zapoznania się z zaletami i oferowanymi usługami największych na świecie międzynarodowych linii lotniczych Emirates i zachęca ich do tego, aby „latali lepiej”.

Najnowszy spot dostępny pod linkiem.

Od września na całym świecie rusza globalna kampania reklamowa, która przypomni klientom, że Emirates zapewniają najwyższej jakości wrażenia podczas podróży dzięki wielokrotnie nagradzanemu systemowi  rozrywki pokładowej, światowej klasy personelowi oraz kuchni inspirowanej regionami. Aby uzupełnić ofertę "best-in sky", Emirates oferują również doskonałe doświadczenia na ziemi - dzięki dogodnym opcjom odprawy, transferom lotniskowym z szoferem i wyjątkowym poczekalniom.

Fabuła kampanii pokazuje podróż Gerry'ego, który stroszy piórka ciesząc sięlotem w komfortowej i sprawdzonej kabinie Emirates Premium Economy. W tym czasiejego ptasi bracia sązmęczeni długą i męczącą migracją. Gerry mija swoich lecących za oknem kolegów, delektując się pysznym posiłkiem i rozkładając  wwygodnym fotelu, aby obejrzeć film "Gęś, zły i brzydki" na 13,3-calowym ekranie.

- Jeśli chodzi o cechy i profil, których szukamy u ambasadorów naszej marki - rozwijamy skrzydła. Gerry to wytrawny podróżnik, który wie, czego chce i dokąd chce dotrzeć. Jest też przekonany, że zrobi to w dobrym stylu, biorąc za priorytet luksus i komfort. Będąc świadkami jego bezproblemowych doświadczeń w podróży, jesteśmy pewni, że następnym razem jego przyjaciele wybiorą ”Fly Better”- powiedział Richard Billington, SVP of Marketing & Brand w Emirates.

Gerry the Goose

Kariera Gerry'ego rozpoczęła się w siedzibie Emirates w Dubaju, gdzie powstała koncepcja jego podróży. Następnie trafił do Untold Studios w Londynie, gdzie wstępne modele 3D gęsi zostały ożywione za pomocą komputerowo generowanych obrazów (CGI). Proces tworzenia CGI i filmowania trwał 14 tygodni i wymagał od utalentowanego zespołu dopracowania szczegółów każdego piórka:oświetlenia i tekstury, przy jednoczesnej pewności, że starannie stworzone ruchy ożywią postać. Grafik kampanii obejmował czas na animację przyjaciół Gerry'ego, filmowanie scen przyrodniczych w Londynieoraz zdjęcia na pokładzie samolotu Emirates w Dubaju.

Dla stosunkowo nowego na scenie aktorskiej Gerry’ego udział w kampanii reklamowej Emirates TV to największe osiągnięcie w karierze. Reklama będzie emitowana w 25 krajach przez miesiąc, począwszy od 30 sierpnia.

Podczas kręcenia filmu Gerry współpracował z brytyjskim lektorem Michael'em Cronin'em, aby uchwycić ciche tony doświadczonego dokumentalisty przyrodniczego.

Dziedzictwem gatunkowym Gerry'ego jest gęś kanadyjska (Branta canadensis): duże dzikie gęsi o czarnej głowie i szyi, białych policzkach, białym podbródku i brązowym ciele. Pochodzą z arktycznych i umiarkowanych regionów Ameryki Północnej, spotykane podczas migracji przez Atlantyk w północnej Europie.

Załączniki

emirates-goose-12548-30-master-2022-08-04-fr511.jpg

emirates-goose-12548-30-master-2022-08-04-fr511

jpg 1,3 MB
pobierz
emirates-goose-12548-30-master-2022-08-04-fr439.jpg

emirates-goose-12548-30-master-2022-08-04-fr439

jpg 1,3 MB
pobierz
emirates-goose-12548-30-master-2022-08-04-fr408.jpg

emirates-goose-12548-30-master-2022-08-04-fr408

jpg 1,3 MB
pobierz
emirates-goose-12548-30-master-2022-08-04-fr337.jpg

emirates-goose-12548-30-master-2022-08-04-fr337

jpg 1,3 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Elżbieta Górecka-Wysocka

Senior Account Manager

MSL

Zuzanna Cholewa

Account Director

MSL


O Emirates

Linie Emirates, największe linie lotnicze obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały setki międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera. Flota linii składa się z 265 szerokokadłubowych maszyn, w tym 15 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Linie Emirates obsługują loty w ponad 129 kierunkach w ponad 80 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com