Emirates wprowadzają nową jakość zakupów – oficjalne otwarcie Emirates World w Dubaju
- Najnowszy koncept sklepu pozwala klientom na interakcję z oferowanymi produktami.
- Zgodnie z obietnicą marki - „Fly Better” - podstawą oferty pozostaje spersonalizowana obsługa dopasowana do potrzeb klientów.
- Pierwszy pilotażowy sklep Emirates World otwiera się w Dubaju; kolejne punkty będą stopniowo wprowadzane w obrębie siatki przewoźnika.
- W ramach strategii sprzedażowej przewoźnik planuje zainwestować 100 mln dirhamów w ciągu najbliższych trzech lat.
28 listopada 2022 r. – Warszawa, Polska – Linie Emirates oficjalnie otworzyły dziś sklep Emirates World w sercu Dżumeiry, jednej z tętniących życiem dzielnic Dubaju. Przewoźnik przebudował usytuowany w galerii handlowej Jumeirah Town Centre sklep o powierzchni 280 m2, oddając do dyspozycji klientów otwartą przestrzeń, na której w relaksującej atmosferze kupią wszystko, czego mogliby potrzebować w podróży. Ponadto Emirates pozwalają klientom na wypróbowanie oferowanych produktów z użyciem technologii VR/AR.
Podczas ceremonii otwarcia Emirates World, uroczystego przecięcia wstęgi dokonał Jego Wysokość Szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, prezes zarządu Grupy Emirates. W wydarzeniu uczestniczyli także sir Tim Clark, prezes linii Emirates, Adnan Kazim, dyrektor handlowy Emirates, kierownicy działów handlowego i sprzedaży Emirates, a także przedstawiciele rządu, goście z branży, klienci korporacyjni i dziennikarze.
– Emirates World wyznacza nowy standard zakupów w segmencie travel retail i odzwierciedla nasze działania na rzecz najlepszej oferty produktów i usług we wszystkich punktach styku z klientem. Otwarcie najnowszego concept store jest wyrazem naszej wizji handlu przyszłości. To pierwszy z kilku sklepów, które otworzymy w nadchodzących latach w obrębie naszej siatki połączeń. Wpisuje się to w szerszą strategię, która ma sprawiać, żeby zakupy stały się wygodniejsze, bardziej angażujące i spersonalizowane. Zastosujemy połączenie najnowszych technologii ze zindywidualizowaną obsługą naszych doświadczonych konsultantów. Ponadto w naszej otwartej, przyjaznej i funkcjonalnej przestrzeni odwiedzający będą mogli poznawać nasze produkty, takie jak fotele w klasie ekonomicznej premium i wiele innych – powiedział Adnan Kazim, dyrektor handlowy Emirates.
Sklep Emirates World został zaprojektowany w układzie otwartym, który umożliwia klientom swobodne poruszanie się i interakcję z produktami z oferty. Na terenie sklepu znajdują się lekkie, nowoczesne meble, a relaksującą atmosferę współtworzą liczne elementy zieleni. Doświadczeni konsultanci Emirates udzielą fachowych porad we wszelkich sprawach związanych z podróżą. Ponadto liczba pracowników sklepu Emirates World została podwojona, co skróci czas oczekiwania i zagwarantuje szybką obsługę. Konsultanci są wszechstronnie wyszkoleni, zapewniając kompleksową obsługę, która obejmuje sprzedaż biletów czy doradztwo w sprawach dotyczących systemu Emirates Holidays i programu Emirates Skywards. Klienci mają też do dyspozycji inteligentne systemy, takie jak ekrany samoobsługowe.
Główną atrakcją oferty produktowej Emirates World jest ekspozycja foteli z klasy ekonomicznej premium. Goście mogą usiąść, odpocząć i przekonać się, jak podróżuje się tą niezwykle popularną klasą.
Dzięki najnowszym interaktywnym ekranom osoby, które wolą wypróbować ofertę wirtualnie, mogą zrobić sobie selfie z różnymi produktami Emirates w tle – m.in. salonem pokładowym A380 czy kabiną z pierwszej klasy. Klienci mogą również zajrzeć do kabin pasażerskich przewoźnika dzięki wirtualnej rzeczywistości, która dokładnie i realistycznie odwzorowuje pokład samolotu. Na terenie sklepu Emirates World zostały rozmieszczone ekrany LED prezentujące najnowsze produkty i oferty promocyjne Emirates.
Klienci mają okazję przejrzeć starannie dobrane materiały promocyjne i akcesoria podróżne z oficjalnego sklepu Emirates. Dodatkowo mogą się odświeżyć i odprężyć, korzystając z wyjątkowej selekcji kaw, herbat i innych napojów przygotowywanych przez baristów Costa Coffee, którzy stworzyli dwa unikalne napoje specjalnie dla sklepu Emirates World.
Ponadto w Emirates World będą organizowane wydarzenia branżowe, takie jak warsztaty, dyskusje i inne interaktywne spotkania. W grudniu rusza szereg warsztatów organizowanych z udziałem izb turystyki Tajlandii, Seszeli i Izraela.
Koncept Emirates World będzie stopniowo wprowadzany w obrębie siatki przewoźnika w ciągu najbliższych trzech lat. Sklepy będą dzieliły się na trzy kategorie – pełny koncept Emirates World, model Travel Store i Travel Kiosk. Modele sklepu będą dobierane według wymagań klientów na danym rynku, w tym strategicznego pozycjonowania, liczby odwiedzających i zmieniających się trendów zakupowych.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager
MSL
O Emirates
Linie Emirates, największe linie lotnicze obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.
Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały setki międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera. Flota linii składa się z 265 szerokokadłubowych maszyn, w tym 15 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Linie Emirates obsługują loty w ponad 130 kierunkach w ponad 80 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com