Emirates zacieśniły współpracę z izbami turystycznymi Indonezji, Maroka i Zimbabwe
5 maja 2023 r. – Warszawa, Polska – Podczas targów Arabian Travel Market (ATM) linie Emirates podpisały trzy porozumienia (ang. Memorandum of Understanding, MoU) z Ministerstwem Turystyki i Ekonomii Kreatywnej Indonezji, marokańskim Narodowym Biurem Turystyki (www.visitmorocco.com) oraz Tourism Authority of Zimbabwe mające na celu promocję turystyki przyjazdowej i zwiększenie liczby odwiedzających.
Linie lotnicze odnawiają swoje zobowiązanie do wspierania indonezyjskiego sektora turystycznego, dzięki wspólnym kampaniom marketingowym i inicjatywom promującym kraj jako niezwykle różnorodny i fascynujący kierunek podróży. Emirates będą wspierać turystykę z kluczowych rynków w swojej globalnej siatce połączeń - w tym Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Francji, Włoch i Hiszpanii - do miejsc w Azji Południowo-Wschodniej.
Porozumienie o współpracy (MoU) podpisali Orhan Abbas, Senior Vice President Emirates, Commercial Operations Far East oraz Ni Made Ayu Marthini, Deputy Minister for Marketing, Ministry of Tourism and Creative Economy. Emirates i indonezyjskie Ministerstwo Turystyki i Ekonomii Kreatywnej po raz pierwszy nawiązały współpracę w 2021 r., budując solidne fundamenty, dzięki którym przewoźnik mógł wspomóc odbudowę turystyki w Indonezji.
Emirates ogłosiły również partnerstwo z Garuda Indonesia i Batik Air w 2022 roku, aby zaoferować podróżnym więcej połączeń do 29 dodatkowych miast w kraju oprócz Dżakarty i Denpasar. Zgodnie z przyjętym zobowiązaniem do pobudzenia większego ruchu przyjazdowego, linie Emirates wdrożą swój flagowy A380 od 1 czerwca 2023 r. do Denpasar, co pozwoli obsłużyć rosnące zapotrzebowanie pasażerów na tej popularnej trasie.
Nowe partnerstwo Emirates z marokańskim Narodowym Biurem Turystyki ma na celu zwiększenie napływu turystów i wzmocnienie atrakcyjności kraju na obecnych i nowych rynkach w całej siatce połączeń przewoźnika. Porozumienie (MoU) zostało podpisane przez Badra Abbasa, Senior Vice President Commercial Operations for Africa Emirates, oraz Adela El Fakira, MNTO’s Chief Executive Officer.
Obie strony opracują i przeanalizują możliwości współpracy w zakresie szeregu wspólnych przedsięwzięć, w tym podróży studyjnych do Maroka, programów promocyjnych i kampanii reklamowych oraz działań z partnerami handlowymi na kluczowych rynkach zidentyfikowanych w obrębie GCC (ang. Gulf Cooperation Council), Azji Zachodniej i Oceanu Indyjskiego oraz Dalekiego Wschodu. Maroko poczyniło znaczące kroki w kierunku ugruntowania swojej pozycji jako popularnego celu podróży i nadal odnotowuje wzrost liczby odwiedzających. W 2022 roku Maroko odwiedziło 11 milionów turystów, a w pierwszym kwartale 2023 roku liczba ta wzrosła o 17%.
Emirates rozpoczęły ostatnio wdrażanie swojego flagowego samolotu A380 do Casablanki, aby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie na podróże do i z Maroka. W maju 2022 roku przewoźnik podpisał umowę codeshare z Royal Air Maroc, oferując pasażerom bezproblemowe połączenia i większy wybór w ramach sieci obu linii lotniczych. Klienci Emirates mają dostęp do 17 miast w Maroku poza Casablanką, a dzięki umowie codeshare przewoźnik znacząco wspiera turystykę do takich punktów, jak Agadir, historyczne zachodnie miasto Marrakesz, Tanger i inne.
Dostrzegając potencjał i atrakcyjność Zimbabwe jako rozwijającego się i wymagającego odkrycia kierunku, Emirates będą współpracować z Tourism Authority of Zimbabwe, aby zwiększyć liczbę turystów zagranicznych, wykorzystując siłę globalnej siatki połączeń linii lotniczych. Umowę (MoU) podpisali Badr Abbas, Senior Vice President Commercial Operations for Africa, oraz Winnie Munchanyuka, Chief Executive, Zimbabwe Tourism Authority (ZTA).
Na mocy porozumienia Emirates wraz z Tourism Authority of Zimbabwe uruchomią szereg wspólnych działań w tym m.in. akcje promocyjne dla turystów, organizowanie wyjazdów studyjnych dla przedstawicieli biznesu i mediów. Obie strony będą również szukać możliwości prowadzenia wspólnych kampanii reklamowych na kluczowych rynkach.
Emirates obsługuje obecnie 28 lotów tygodniowo do Denpasar i Dżakarty w Indonezji; codzienne loty do Casablanki w Maroku oraz siedem lotów tygodniowo do Harare w Zimbabwe, z połączeniem do Lusaki w Zambii.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager
MSL
O Emirates
Linie lotnicze Emirates, obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.
Ze swojego globalnego węzła w Dubaju linie Emirates obsługują pasażerów na sześciu kontynentach, świadcząc wysokiej jakości usługi transportu lotniczego, które wspomagają rozwój turystyki i wymiany handlowej. Linia zdobyła uznanie pasażerów za wiodące w branży usługi na ziemi i w powietrzu, świadczone przez pełnych pasji pracowników reprezentujących ponad 160 narodowości.
Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą szerokokadłubowych samolotów Boeing 777 i Airbus A380, oferując przestronne kabiny i wyjątkowe usługi na pokładzie, takie jak podniebny salonik pokładowy i prysznic Shower Spa na pokładach samolotów A380 oraz system rozrywki pokładowej ice dostępny na wszystkich fotelach, który 17 lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingu "best in sky". Emirates angażują się w działalność proekologiczną i skupiają się na trzech obszarach: ograniczeniu emisji, odpowiedzialnej konsumpcji oraz ochronie dzikiej przyrody i siedlisk.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com.