Linie lotnicze Emirates ogłaszają nową ambasadorkę swojej marki, Penelope Cruz
Penelope Cruz: „Cieszę się, że mogę współpracować z Emirates po latach podróżowania z nimi na najbardziej wyjątkowych trasach w moim życiu.”
25 maja 2023 r. – Warszawa, Polska – Linie Emirates ujawniają, że w nadchodzącej kampanii reklamowej i współpracy z marką w połowie lata 2023 roku pojawi się Penelope Cruz.
Nagrodzona Oscarem aktorka i filantropka jest fanką marki Emirates i częstą pasażerką, która już wielokrotnie odwiedzała Dubaj. W ekskluzywnym materiale zza kulis nagranym na pokładzie flagowego samolotu Emirates A380, Cruz ujawniła swoją pasję do Emirates i swoje pozytywne skojarzenia z marką, stwierdzając, że była podekscytowana współpracą z Emirates po latach podróżowania tymi liniami, podczas jednych z najbardziej wyjątkowych podróży w jej życiu.
Od czerwca 2023 r. nowe spoty telewizyjne zostaną wyemitowane na całym świecie, zarówno w języku angielskim, jak i hiszpańskim, ojczystym języku Penelope Cruz. Krótkie reklamy z inspirującym hasłem "Samo doświadczenie podróżowania jest równie istotne jak ostateczny punkt docelowy" (ang. "travel is not just about the end destination; it’s also about how you get there”) przedstawiają Penelope Cruz korzystającą ze wszystkich ekskluzywnych udogodnień, których doświadczają klienci Emirates w klasie pierwszej i biznes podczas lotów w nawiązaniu do hasła linii: Fly Better, od napojów w saloniku pokładowym A380, przez przyjemny prysznic nad chmurami, oglądanie meczu piłki nożnej podczas transmisji na żywo, po delektowanie się obfitymi porcjami luksusowego kawioru. Z kolei w innych spotach Cruz zachwyca się nowymi przestronnymi fotelami klasy ekonomicznej premium linii Emirates.
Penelope Cruze porozumiewa się z personelem pokładowym Emirates w wielu językach i korzysta z szerokiej gamy filmów i materiałów w wielokrotnie nagradzanym systemie rozrywki pokładowej Emirates ice, wyświetlanych na 32-calowym ekranie LCD Full HD – największym w branży lotniczej. Cruz została również sfilmowana podczas korzystania z osobistego panelu kontroli temperatury w swojej kabinie klasy pierwszej, w trakcie podziwiania podniebnych widoków dzięki specjalnie zaprojektowanej lornetce, a także w piżamie nawilżającej Emirates, podczas sjesty w wygodnym fotelu rozkładanym do pozycji leżącej, w otoczeniu szeregu luksusowych udogodnień – dzięki czemu jej podróż od samego początku jest niezwykle udana.
Reżyserem i twórcą każdego z nowych spotów telewizyjnych jest Robert Stromberg, hollywoodzki reżyser, dwukrotny zdobywca Oscara, który w swojej bogatej karierze zdobył 21 nagród i 30 nominacji dla filmów, seriali telewizyjnych i reklam. Stromberg ściśle współpracował z zespołem marki Emirates, by zapewnić, że spoty telewizyjne oddają przemyślany luksus podróży Fly Better, zachowując przy tym szczyptę charakterystycznego dla Cruz poczucia humoru. Serię spotów telewizyjnych wspierał również renomowany dom produkcyjny Ridley Scott Associates oraz Framestore - wielokrotnie nagradzane studio kreatywne specjalizujące się w efektach specjalnych.
– Dla Emirates priorytetem jest przede wszystkim wierność mottu Fly Better, gdzie podróż jest równie ważna jak samo miejsce docelowe. Dbamy o każdy detal doświadczeń Emirates, dlatego zależało nam na tym, aby ambasadorka odzwierciedlała markę Emirates – musiała to być osoba z klasą, stylowa i o nowoczesnym, światowym wizerunku. Penelope była idealnym wyborem – powiedział Richard Billington, Emirates’ Senior Vice President of Brand and Advertising.
Penelope Cruz, podążając śladami innych reklam, które odniosły globalny sukces, takich jak Burj Girl, Jennifer Aniston na pokładzie Emirates i Gerry the Goose, będzie partnerować w serii reklam, które zostaną wyemitowane na całym świecie w telewizyjnych kanałach informacyjnych i pojawią się na kanałach cyfrowych Emirates, a kolejne wspólne działania zostaną ogłoszone w nadchodzącym roku.
Więcej spotów z udziałem Penelope Cruz można zobaczyć pod tym linkiem.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager
MSL
O Emirates
Linie lotnicze Emirates, obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.
Ze swojego globalnego węzła w Dubaju linie Emirates obsługują pasażerów na sześciu kontynentach, świadcząc wysokiej jakości usługi transportu lotniczego, które wspomagają rozwój turystyki i wymiany handlowej. Linia zdobyła uznanie pasażerów za wiodące w branży usługi na ziemi i w powietrzu, świadczone przez pełnych pasji pracowników reprezentujących ponad 160 narodowości.
Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą szerokokadłubowych samolotów Boeing 777 i Airbus A380, oferując przestronne kabiny i wyjątkowe usługi na pokładzie, takie jak podniebny salonik pokładowy i prysznic Shower Spa na pokładach samolotów A380 oraz system rozrywki pokładowej ice dostępny na wszystkich fotelach, który 17 lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingu "best in sky". Emirates angażują się w działalność proekologiczną i skupiają się na trzech obszarach: ograniczeniu emisji, odpowiedzialnej konsumpcji oraz ochronie dzikiej przyrody i siedlisk.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com.