Emirates wprowadza usługę rezerwacji posiłków przed lotem
19 lipca 2023 r. – Warszawa, Polska – Emirates rusza z innowacyjną usługą rezerwacji posiłków, w ramach której pasażerowie będą mogli wybrać danie główne z wyprzedzeniem od 14 dni do 24 godzin przed lotem, co zapewni im wybór preferowanego posiłku za każdym razem, a także pomoże ograniczyć marnowanie żywności.
Od 25 lipca br. usługa zostanie wprowadzona w klasie biznes na wszystkich trasach z Dubaju do Londynu-Heathrow, Londynu-Gatwick i Londynu-Stansted, uzupełniając ofertę Emirates o kolejne korzyści, udoskonalając planowanie i pomagając lepiej zrozumieć upodobania żywieniowe pasażerów. Rezerwacja posiłków zostanie uwzględniona w istniejącym już inteligentnym systemie śledzenia preferencji klientów i raportach personelu pokładowego, które ułatwiają planowanie menu i optymalizację zapasów żywności, zapewniając podróżującym najlepsze doznania kulinarne.
Pasażerowie będą mogli przeglądać menu pokładowe na 14 dni przed lotem na stronie Emirates.com lub w aplikacji Emirates i wybierać z oferty dań inspirowanych kuchnią regionalną, przygotowanych z lokalnie pozyskanych składników. W razie potrzeby będą mogli zamówić także posiłek specjalny.
W trakcie lotu personel pokładowy zobaczy zarezerwowany posiłek w dedykowanej aplikacji mobilnej i poda pasażerom wybrane przez nich danie główne (serwowane na ciepło). Emirates planuje rozszerzyć usługę wcześniejszego zamawiania posiłków na większej liczbie tras i kolejne klasy podróży oraz uważnie monitorują opinie klientów z początkowej fazy wdrożenia.
Innowacyjna usługa rezerwacji posiłków to kolejne uzupełnienie wygodnych, cyfrowych narzędzi zarządzania podróżą, z których korzystają pasażerowie Emirates. Oprócz możliwości odprawy na stronie internetowej i w aplikacji, opcji cyfrowej karty pokładowej i zarządzania podróżą, pasażerowie mogą także uzyskać dostęp do cyfrowego menu pokładowego przed lotem. Poza tym mogą dołączyć do programu lojalnościowego Emirates Skywards, aby natychmiast uzyskać dostęp do bezpłatnych pakietów danych w zależności od poziomu członkostwa i klasy podróży, a także tworzyć w aplikacji playlisty ulubionych filmów, programów telewizyjnych i muzyki, które zostaną zsynchronizowane z systemem rozrywki pokładowej ice po wejściu do samolotu. Na pasażerów Emirates czeka także krótka cyfrowa ankieta, która pojawi się na ekranie systemu ice, w której będą mogli wyrazić swoją opinię i zostawić uwagi, pozwalające udoskonalać ofertę przewoźnika.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager
MSL
O Emirates
Linie lotnicze Emirates, obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.
Ze swojego globalnego węzła w Dubaju linie Emirates obsługują pasażerów na sześciu kontynentach, świadcząc wysokiej jakości usługi transportu lotniczego, które wspomagają rozwój turystyki i wymiany handlowej. Linia zdobyła uznanie pasażerów za wiodące w branży usługi na ziemi i w powietrzu, świadczone przez pełnych pasji pracowników reprezentujących ponad 160 narodowości.
Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą szerokokadłubowych samolotów Boeing 777 i Airbus A380, oferując przestronne kabiny i wyjątkowe usługi na pokładzie, takie jak podniebny salonik pokładowy i prysznic Shower Spa na pokładach samolotów A380 oraz system rozrywki pokładowej ice dostępny na wszystkich fotelach, który 17 lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingu "best in sky". Emirates angażują się w działalność proekologiczną i skupiają się na trzech obszarach: ograniczeniu emisji, odpowiedzialnej konsumpcji oraz ochronie dzikiej przyrody i siedlisk.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com.