Emirates świętują niezwykle pracowitą zimę pod względem obsługi bagaży
Warszawa, 2 lutego 2024: linie Emirates odnotowały najbardziej pracowitą zimę pod względem obsługi bagaży w ciągu ostatnich 3 lat. Statystyki dotyczące okresu zimowego od września 2023 r. do stycznia 2024 r. wykazały, że obsługując średnio 2,7 mln ładunków pasażerskich miesięcznie z Dubaju do 140 globalnych miejsc docelowych, linie Emirates utrzymują wskaźnik efektywności na poziomie 99,9%.
Linie Emirates mogą pochwalić się doskonałymi wynikami statystycznymi – 99,9% wszystkich bagaży przylatujących z Dubaju lub przesiadkowych, dociera do właścicieli na czas i do odpowiedniego miejsca docelowego. Podczas przeciętnej podróży Emirates, ładunki klientów odbywają własną podróż i są obsługiwane przez wielu pracowników Emirates; od wózka, przez odprawę i taśmę bagażową, po „Boss Room”, gdzie są one skanowane przy użyciu zaawansowanych technologii bezpieczeństwa, a następnie ładowane do kontenerów bagażowych dnata i na wózki transportowe przeznaczone dla samolotów Emirates. Później odbywają dalszą podróż, aby spotkać się z opiekunami w nowym miejscu docelowym.
W nielicznych przypadkach, gdy bagaż jest opóźniony, może wystąpić szereg różnych zdarzeń. Bywa, że przywieszki z informacjami zostają przypadkowo zerwane, czasami torba może spaść z podziemnej taśmy bagażowej podczas szybkiego pokonywania zakrętu – co jest rejestrowane przez kamerę i zostaje skorygowane. Lot transferowy może być opóźniony z powodu pogody, co uniemożliwia terminowe odebranie i ponowne załadowanie walizek pasażerów. W takim przypadku bagaż klienta jest natychmiast ładowany na następny lot. Odbywa się to automatycznie dzięki połączeniu wielu złożonych etapów: systemu obsługi bagażu lotniska w Dubaju, rozpoznawanie ładunku pasażerskiego firmy dnata oraz Emirates Bag Connect – produktu linii Emirates, który oferuje kompleksowy wgląd w podróż bagażu wraz ze śledzeniem jego statusu na bieżąco. Wszystko można sprawdzić z poziomu aplikacji oraz na stronie internetowej Emirates.
Podsumowując, wskaźnik niewłaściwej obsługi bagażu Emirates – zdefiniowany jako opóźniony, utracony lub zagubiony – jest minimalny i wynosi zaledwie 1,3 na 1000 w hubie lotniczym w Dubaju. To prawie 30 razy mniej niż w przypadku innych przewoźników. Spośród bagaży, które są nieuniknienie opóźnione, 91% wraca do swoich właścicieli w ciągu 72 godzin. Wskaźnik ten jest również znaczący w skali globalnej, ponieważ Emirates zarządzają głównie ładunkami międzynarodowymi i przesiadkowymi, więc często są one przewożone na długich i skomplikowanych trasach, które są bardziej wymagające niż podróże krajowe.
Emirates przypisują najlepszą w swojej klasie obsługę bagażu solidnym i zaawansowanym technologicznie procedurom, w tym wielomilionowej inwestycji w oprogramowanie, które dostosowano do konkretnych potrzeb, zapewniając pełną kontrolę nad całą podróżą. Zaangażowanie Emirates w innowacje sprawia, że wszystkie systemy i operacje są od dwóch dekad konsekwentnie ulepszane przez światowej klasy zespół. Pracownicy obsługi naziemnej i inni członkowie personelu operacyjnego uczestniczą w wirtualnych i manualnych szkoleniach z zakresu systemów, procesów, standardów i najlepszych praktyk, a także zapoznają się z nowymi produktami i usługami. Jako największa międzynarodowa linia lotnicza na świecie, latająca z jednego z najbardziej ruchliwych lotnisk na świecie do 140 miejsc docelowych, Emirates dba o współpracę z kluczowymi partnerami. Kooperacja między Emirates i dnata, technologią Siemensa i portami lotniczymi w Dubaju zapewnia, że klienci przewoźnika i ich bagaże ,,podróżują jeszcze lepiej".
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager
MSL
O Emirates
Linie lotnicze Emirates, obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.
Ze swojego globalnego węzła w Dubaju linie Emirates obsługują pasażerów na sześciu kontynentach, świadcząc wysokiej jakości usługi transportu lotniczego, które wspomagają rozwój turystyki i wymiany handlowej. Linia zdobyła uznanie pasażerów za wiodące w branży usługi na ziemi i w powietrzu, świadczone przez pełnych pasji pracowników reprezentujących ponad 160 narodowości.
Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą szerokokadłubowych samolotów Boeing 777 i Airbus A380, oferując przestronne kabiny i wyjątkowe usługi na pokładzie, takie jak podniebny salonik pokładowy i prysznic Shower Spa na pokładach samolotów A380 oraz system rozrywki pokładowej ice dostępny na wszystkich fotelach, który 17 lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingu "best in sky". Emirates angażują się w działalność proekologiczną i skupiają się na trzech obszarach: ograniczeniu emisji, odpowiedzialnej konsumpcji oraz ochronie dzikiej przyrody i siedlisk.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com.