Rekordowa liczba klientów Emirates „fly better” w sezonie świątecznym
Warszawa, 10 grudnia 2024 r. – Linie Emirates zalecają klientom staranne planowanie podróży w grudniu, ponieważ liczba odlotów w tym świątecznym miesiącu jest znacznie wyższa niż w ubiegłym roku. Wtedy to z międzynarodowego lotniska w Dubaju odlatywało ponad 75 000 pasażerów Emirates dziennie, w 2024 r. liczba ta wynosi nawet 89 000 w niektóre dni, co stanowi wzrost o prawie 20%.
Najbardziej oblegane dni wylotów klientów Emirates to: 12-15 grudnia, 20-22 grudnia, tuż przed Bożym Narodzeniem, a 27, 28 i 29 grudnia – przed Sylwestrem – to również ponad 88 000 wylotów dziennie.
Klientom Emirates zaleca się przybycie na lotnisko do 3 godzin przed lotem i sprawdzenie godziny wejścia na pokład, aby mieć pewność, że dotrą do bramki odlotów na czas. Podróżni mogą skorzystać z szerokiej gamy opcji odprawy i nadania bagażu, od Emirates City Check In & Travel Store, przez nowo wyremontowane strefy odprawy w klasie pierwszej i biznes na lotnisku w Dubaju, po usługę prywatnej odprawy w domu i możliwość odprawy zdalnej.
Odprawa online poprzez aplikację Emirates
Aby uzyskać szczegółowe informacje o locie wystarczy pobrać aplikację Emirates. Dzięki niej można zarezerwować i zmienić lot, pobrać cyfrową kartę pokładową dla większości miejsc docelowych, otrzymać powiadomienia o locie, zamówić z wyprzedzeniem ciepły posiłek w klasie biznes, zarezerwować usługę przejazdu z szoferem, a nawet wstępnie wybrać filmy do obejrzenia w ramach rozrywki pokładowej ice. Klienci mogą również dokonać odprawy na stronie emirates.com. Odprawa online i za pośrednictwem aplikacji jest dostępna na 48 godzin przed odlotem.
Nadanie bagażu na lotnisku w dniu poprzedzającym lot
Klienci Emirates mogą bezpłatnie nadać bagaż na lotnisku w przeddzień podróży. Pasażerowie odlatujący z Dubaju mają możliwość odprawić się wcześniej, nadając bagaż 24 godziny przed planowanym lotem lub 12 godzin w przypadku lotów do USA.
Błyskawiczna odprawa w Emirates City Check In & Travel Store
Klienci Emirates mogą zaoszczędzić czas na lotnisku i odprawić się w Emirates City Check-in and Travel Store w ICD Brookfield Place w Dubai International Financial Centre (DIFC). Odprawa jest dostępna w dowolnym momencie od 8:00 do 22:00 każdego dnia, w kioskach samoobsługowych, przy dedykowanych stanowiskach z agentami Emirates lub za pośrednictwem pierwszego na świecie robota odprawiającego – Sara.
Odprawa z domu
Pasażerowie Emirates mogą również zdecydować się na odprawę w domu na terenie Dubaju i Szardży. Agenci DUBZ przeprowadzają proces odprawy w domu, hotelu lub biurze klienta i zabierają bagaże na lot, podczas gdy klienci mogą swobodnie przemieścić się na lotnisko. Usługa Emirates Home Check-In jest bezpłatna dla pasażerów pierwszej klasy i członków programu Skywards Platinum.
Światowej klasy obsługa lotniskowa w Dubaju (DXB)
Klienci mogą skorzystać z samoobsługowych stanowisk odprawy Emirates, jeśli nie dokonali wcześniej odprawy online. Na międzynarodowym lotnisku w Dubaju ulepszono strefę odprawy w klasie pierwszej i biznes, tworząc bardziej przyjazne warunki do odprawy. Linie Emirates oferują priorytetowe wejście na pokład dla rodzin, a także bezpłatne wózki dziecięce dla niemowląt i młodszych dzieci.
Możliwość zamówienia artykułów bezcłowych
Osoby, które chcą zaoszczędzić jeszcze więcej czasu, mogą zamówić z wyprzedzeniem produkty bezcłowe na stronie EmiratesRED.com. Klient może dokonać zakupów od 21 dni do 40 godzin przed podróżą, podając dane lotu podczas składania zamówienia. Następnie personel pokładowy dostarcza zamówienie bezpośrednio na miejsce pasażera podczas lotu.
Wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami
Osoby z niepełnosprawnościami mają dostęp do pomocy od przeszkolonego personelu Emirates i lotniska podczas podróży w okresie świątecznym. Usługi te obejmują: przewodnik po lotnisku Dubai International Airport (DXB) dla osób z ukrytymi niepełnosprawnościami, 2 godziny bezpłatnego parkingu na lotnisku oraz dostęp do priorytetowego przejścia do odprawy, kontroli paszportowej, bezpieczeństwa i priorytetowego wejścia na pokład. Klienci mogą zapoznać się z informacjami na stronie dla osób z niepełnosprawnościami, na stronie Emirates.com lub skontaktować się z lokalnym biurem Emirates.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager
MSL
O Emirates
Linie lotnicze Emirates, obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.
Ze swojego globalnego węzła w Dubaju linie Emirates obsługują pasażerów na sześciu kontynentach, świadcząc wysokiej jakości usługi transportu lotniczego, które wspomagają rozwój turystyki i wymiany handlowej. Linia zdobyła uznanie pasażerów za wiodące w branży usługi na ziemi i w powietrzu, świadczone przez pełnych pasji pracowników reprezentujących ponad 160 narodowości.
Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą szerokokadłubowych samolotów Boeing 777 i Airbus A380, oferując przestronne kabiny i wyjątkowe usługi na pokładzie, takie jak podniebny salonik pokładowy i prysznic Shower Spa na pokładach samolotów A380 oraz system rozrywki pokładowej ice dostępny na wszystkich fotelach, który 17 lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingu "best in sky". Emirates angażują się w działalność proekologiczną i skupiają się na trzech obszarach: ograniczeniu emisji, odpowiedzialnej konsumpcji oraz ochronie dzikiej przyrody i siedlisk.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com.