Emirates
Informacje prasowe

Emirates SkyCargo rozpoczyna kolejny etap cyfrowej transformacji, uruchamiając usługę eQuote

Warszawa, 12 grudnia 2024 – Emirates SkyCargo, oddział cargo największych międzynarodowych linii lotniczych na świecie, rozwinęło swój cyfrowy obszar operacji towarowych, wprowadzając usługę eQuote. Uruchomienie tego projektu umożliwia klientom dostęp do danych i informacji w czasie rzeczywistym, zapewniając płynne doświadczenie rezerwacji i stanowi istotny krok milowy w długoterminowej strategii cyfryzacji linii lotniczej. Celem tej strategii jest poprawa doświadczeń klientów, usprawnienie operacji i zwiększenie efektywności.

Dostępna na platformie e-SkyCargo, usługa eQuote działa jako cyfrowy „samoobsługowy” punkt kontaktowy, umożliwiając klientom zamawianie i zarządzanie ofertami spotowymi 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Rozwiązanie to będzie stopniowo wdrażane na całym świecie i obejmie większość produktów, w tym przesyłki o wysokiej wrażliwości, takie jak produkty z dziedziny nauk przyrodniczych i ochrony zdrowia oraz transfery o wysokiej wartości, jak Emirates Wheels. eQuote zapewnia klientom większy wybór, kontrolę i elastyczność w dostępie do produktów i usług światowej klasy oferowanych przez linie.

Wdrażanie rozwiązań cyfrowych

Strategia cyfryzacji działu cargo priorytetowo traktuje innowacje, które przynoszą wymierne rezultaty, nie tylko dla klientów, ale także dla zespołów wewnętrznych. Emirates SkyCargo sukcesywnie i skutecznie integruje rozwiązania cyfrowe w swoje operacje, odblokowując dodatkową wartość i optymalizując procesy, aby zapewnić bardziej płynne doświadczenie dla klientów. W całej swojej rozległej globalnej sieci, Emirates SkyCargo odnotowuje znaczący wzrost adaptacji cyfrowych – obecnie stanowią one ponad 60% wszystkich rezerwacji. Ładunki drobnicowe pozostają numerem jeden wśród towarów rezerwowanych cyfrowo, a tuż za nimi znajdują się przesyłki łatwo psujące się i farmaceutyczne, co wskazuje na dojrzałość cyfrowego krajobrazu, biorąc pod uwagę złożone wymagania dotyczące ładunków wrażliwych na temperaturę.

 

Poprawa jakości obsługi klienta

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie, Emirates SkyCargo umocniło swoją obecność na trzech największych rynkach cyfrowych oraz w czołowych Systemach Zarządzania Transportem, najczęściej używanych przez spedytorów na całym świecie: WebCargo, cargo.one, CargoAi i CargoWise. Dla klientów oznacza to, że oferty Emirates SkyCargo są dostępne tam, gdzie klient chce złożyć zamówienie, oferując szereg korzyści, w tym bezpośredni dostęp do rezerwacji, wgląd w rozkłady, taryfy i stawki umowne, a także dostęp w czasie rzeczywistym do dostępnej pojemności, co umożliwia natychmiastowe rezerwacje 24/7.

Na początku Emirates SkyCargo udostępniło pięć podstawowych produktów na rynkach cyfrowych, umożliwiając transport produktów łatwo psujących się, przesyłek ogólnych i pilnych. Obecnie oferta została rozszerzona o bardziej specjalistyczne produkty, w tym farmaceutykę. Linie lotnicze zwiększyła również limit wagowy do trzech ton, co pozwala na rezerwację większej liczby przesyłek drogą cyfrową.

Opierając się na wczesnych wynikach agregatorów frachtu lotniczego, Emirates SkyCargo współpracowało z kluczowymi globalnymi klientami, Kuehne+Nagel i DB Schenker, aby zainicjować bezpośrednie połączenia host-to-host, budując dostępną pojemność, harmonogramy i stawki linii lotniczych w wewnętrznych systemach rezerwacji tych klientów.

Emirates SkyCargo zauważyło wzrost produktywności i zwiększenie efektywności pracy zespołu na wszystkich poziomach. Dzięki redukcji pracy manualnej przy prostych lub niewielkich przesyłkach, zespół ekspertów linii lotniczych może skupić się na bardziej skomplikowanych rezerwacjach, które wymagają bliższego monitorowania, takich jak przesyłki rezerwowane przez Emirates Valuables czy Emirates Pets. Agenci sprzedaży mają więcej czasu na spotkania z klientami, co pozwala na świadczenie lepszej, bardziej spersonalizowanej obsługi. To dodatkowo podnosi wiodące na rynku możliwości Emirates SkyCargo i przyczynia się do pozytywnych opinii klientów.

 

Udoskonalanie cyfrowych punktów kontaktu

Ostatecznie, Emirates SkyCargo przeprowadziło pełną aktualizację własnych kanałów cyfrowych, w tym e-SkyCargo i SkyCargo.com, wzbogacając istniejące strony internetowe, aby były bardziej efektywne, użyteczne i wpływowe dla klientów i interesariuszy. Portal e-SkyCargo, przeznaczony dla zarejestrowanych użytkowników linii, został uproszczony w celu poprawy doświadczenia użytkowników, oferując rozwinięte funkcje, które priorytetowo traktują użyteczność.

SkyCargo.com, główna strona internetowa przewoźnika, przeszła pełny rebranding, zyskując bardziej intuicyjny wygląd, poprawione funkcjonalności dla urządzeń mobilnych i ulepszone opcje ułatwiające nawigację. Każdy specjalistyczny produkt z wielobranżowego portfolio Emirates SkyCargo jest szczegółowo opisany na stronie, dostarczając kompleksowych informacji i aktualnych danych dotyczących wymagań do opakowań, niezbędnej dokumentacji oraz kwestii związanych ze zgodnością, aby zapewnić klientom możliwość podejmowania właściwych decyzji dla biznesu.

 

Perspektywy na przyszłość

Cyfryzacja pozostanie kluczowym priorytetem dla Emirates SkyCargo oraz dla całej branży transportu lotniczego, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, które nie tylko integrują się z operacjami, ale także je kształtują. Wykorzystując zgromadzone dane dotyczące rezerwacji, Emirates SkyCargo będzie oceniać mikro i makro trendy na podstawie bieżących danych, aby lepiej dostosowywać harmonogramy, częstotliwości, możliwości produktów, trasy oraz zapewnić klientom na całym świecie towary, których potrzebują, wtedy, gdy ich potrzebują.

 

Załączniki

Emirates Sky Cargo_usługa eQuote.jpg

Emirates Sky Cargo usługa eQuote

jpg 3,6 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Elżbieta Górecka-Wysocka

Senior Account Manager

MSL

Zuzanna Cholewa

Account Director

MSL


O Emirates

Linie lotnicze Emirates, obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.

Ze swojego globalnego węzła w Dubaju linie Emirates obsługują pasażerów na sześciu kontynentach, świadcząc wysokiej jakości usługi transportu lotniczego, które wspomagają rozwój turystyki i wymiany handlowej. Linia zdobyła uznanie pasażerów za wiodące w branży usługi na ziemi i w powietrzu, świadczone przez pełnych pasji pracowników reprezentujących ponad 160 narodowości.

Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą szerokokadłubowych samolotów Boeing 777 i Airbus A380, oferując przestronne kabiny i wyjątkowe usługi na pokładzie, takie jak podniebny salonik pokładowy i prysznic Shower Spa na pokładach samolotów A380 oraz system rozrywki pokładowej ice dostępny na wszystkich fotelach, który 17 lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingu "best in sky". Emirates angażują się w działalność proekologiczną i skupiają się na trzech obszarach: ograniczeniu emisji, odpowiedzialnej konsumpcji oraz ochronie dzikiej przyrody i siedlisk. 

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com.