Emirates
Informacje prasowe

Emirates uruchamia prestiżowy ośrodek szkoleniowy dla 25 000 członków personelu pokładowego

Warszawa, 7 października 2025: Emirates otworzyły w Dubaju nowoczesny ośrodek szkoleniowy, w którym niemal 25 000 członków personelu pokładowego będzie uczyć się najlepszych praktyk obsługi gości. Dzięki inwestycji 8 milionów dolarów powstały przestronna restauracja ze strefą relaksu dla 170 gości, elegancka kuchnia pokazowa oraz 8 nowoczesnych sal szkoleniowych. Do końca roku w nowym obiekcie zostanie przeszkolonych ponad 10 000 członków załogi Emirates.

W Emirates Centre of Hospitality Excellence odbywa się wiele szkoleń z zakresu obsługi klienta, a punkt odniesienia stanowią standardy z restauracji odznaczonych gwiazdkami Michelin. Członkowie załogi Emirates będą uczyć się zasad fine diningu, obsługi gości specjalnych oraz sztuki serwowania dań.

W 2020 roku Emirates, aby stworzyć nową strategię obsługi gości, rozpoczęły współpracę z jedną z najlepszych uczelni hotelarskich świata – Ecole hôtelière de Lausanne w Szwajcarii. Dziś Emirates Centre of Hospitality Excellence wykorzystuje te wytyczne i uczy załogę obsługi gości bazującej na czterech filarach gościnności Emirates w przestworzach: doskonałości, czujności, innowacyjności i pasji.

W Emirates Centre of Hospitality Excellence odbywa się wiele różnorodnych szkoleń. Kursy w nowym obiekcie przechodzić będą zarówno nowo zatrudnieni pracownicy, jak i doświadczeni członkowie załogi podczas cyklicznych warsztatów rozwojowych.

Ekskluzywne doświadczenia kulinarne

W czasie szkolenia załoga Emirates wciela się w rolę gości i uczy się od mistrzów kuchni Emirates podczas czterodaniowego, wykwintnego lunchu. W menu pojawiają się wtedy najpopularniejsze dania serwowane w klasach pierwszej i biznesowej. Aby zaprezentować standard perfekcyjnej obsługi i gościnności, posiłki podaje zespół trenerów Emirates. Dzięki temu doświadczeniu załoga w przyszłości będzie umieć zadbać o każdy szczegół. Celem programu 7-gwiazdkowej gościnności Emirates jest rozwój personelu pokładowego, tak aby obsługiwali klientów z zaangażowaniem i zawsze zaspokajali ich potrzeby.

Indywidualne sesje kulinarne z mistrzami kuchni Emirates

W sercu Emirates Centre of Hospitality Excellence powstała także specjalnie zaprojektowana kuchnia treningowa – to połączenie profesjonalnej kuchni restauracyjnej i pokładowej. Tutaj członkowie załogi pod okiem doświadczonych szefów kuchni uczą się sztuki serwowania wysublimowanych potraw. Wspólnie doskonalą warsztat, by wydobyć równowagę smaków, tekstur czy kolorów i tworzyć dania, które cieszą wszystkie zmysły.

Szkolenie „Art of Service”

Natomiast kolejny kurs „The Art of Service” dotyczy sztuki komunikacji i zrozumienia istoty fine diningu – nie tylko w zakresie techniki serwowania, podawania win czy układania sztućców. To szkolenie pokazuje, że doskonała obsługa jest dialogiem między gospodarzem a gościem. Członkowie załogi uczą się odczytywania subtelnych sygnałów wysyłanych przez gości, uważnego słuchania oraz przewidywania potrzeb pasażerów. Szkolenie dotyczy także savoir-être, czyli sztuki obecności, opanowania i inteligencji emocjonalnej – kluczowych cech w kontaktach z różnorodnymi klientami Emirates. Program powstał na podstawie rozległych badań i obserwacji najlepszych restauracji i hoteli świata.

Szkolenie winiarskie „L’art du Vin”

W Emirates Centre of Hospitality Excellence odbywają się również degustacje win i wydarzenia prowadzone przez ekspertów i sommelierów w ramach programu „L’art du Vin”, który jest częścią szkolenia Emirates z zakresu wiedzy o winie. Trzyetapowy program został uruchomiony w połowie 2024 roku. Na każdym z nich uczestnicy degustują wina serwowane na pokładzie Emirates, poznają ich historię oraz zasady food pairingu.

Szkolenia światowej klasy dla załóg Emirates

Emirates Centre of Hospitality Excellence to najnowsza część kompleksu szkoleniowego Emirates. W tym roku linia otworzyła również nowe centrum szkolenia załóg lotniczych w siedzibie Emirates Group w Dubaju. Jest to całodobowo otwarta przestrzeń dla załóg, w której odbywają się warsztaty, można zyskać wsparcie personalne, a także skorzystać ze strefy dobrego samopoczucia i salonu relaksacyjnego.

Emirates zatrudniają niemal 25 000 członków załogi z ponad 140 krajów, a poziom bezpieczeństwa, profesjonalizmu i gościnności, jaki prezentują jej pracownicy, stanowi powód do dumy. Cały personel przechodzi ośmiotygodniowy kurs w Emirates Crew Training Centre w Dubaju, obejmujący między innymi onboarding korporacyjny, procedury bezpieczeństwa i ratunkowe, zarządzanie zespołem załogi, szkolenia medyczne, bezpieczeństwo lotnicze, poznaje standardy dotyczące wizerunku i ubioru służbowego oraz odbywa szkolenia z zakresu obsługi i gościnności.

W trakcie całej kariery w Emirates członkowie załogi regularnie uczestniczą w szkoleniach doskonalących i mają wiele możliwości rozwoju zawodowego.

Emirates aktywnie rekrutują członków załogi z całego świata. Osoby zainteresowane dołączeniem do zespołu mogą znaleźć szczegóły i harmonogram dni otwartych na stronie Emirates.

Załączniki

dsc_2150.jpg

dsc 2150

jpg 6,0 MB
Pobierz plik
dsc_1662.jpg

dsc 1662

jpg 3,8 MB
Pobierz plik
dsc_1622.jpg

dsc 1622

jpg 3,6 MB
Pobierz plik
dsc_1576.jpg

dsc 1576

jpg 4,5 MB
Pobierz plik
dsc_1202.jpg

dsc 1202

jpg 4,9 MB
Pobierz plik
dsc_1185.jpg

dsc 1185

jpg 5,1 MB
Pobierz plik

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Olga Junkuszew

Account Manager

MSL

Magdalena Gruszka

Account Manager

MSL


O Emirates

Linie lotnicze Emirates, obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.

Ze swojego globalnego węzła w Dubaju linie Emirates obsługują pasażerów na sześciu kontynentach, świadcząc wysokiej jakości usługi transportu lotniczego, które wspomagają rozwój turystyki i wymiany handlowej. Linia zdobyła uznanie pasażerów za wiodące w branży usługi na ziemi i w powietrzu, świadczone przez pełnych pasji pracowników reprezentujących ponad 160 narodowości.

Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą szerokokadłubowych samolotów Boeing 777 i Airbus A380, oferując przestronne kabiny i wyjątkowe usługi na pokładzie, takie jak podniebny salonik pokładowy i prysznic Shower Spa na pokładach samolotów A380 oraz system rozrywki pokładowej ice dostępny na wszystkich fotelach, który 17 lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingu "best in sky". Emirates angażują się w działalność proekologiczną i skupiają się na trzech obszarach: ograniczeniu emisji, odpowiedzialnej konsumpcji oraz ochronie dzikiej przyrody i siedlisk. 

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com.