Carrefour
Informacje prasowe

Raport z działalności Carrefour Polska w 2015 roku

Lista przynależnych kategorii publikacji

Rok 2015 był dla Carrefour czasem pozytywnych zmian. Przewidywanie i wyprzedzanie trendów, rozwój i modernizacja, lezały u podstaw naszej strategii w minionym roku. Pomimo konkurencyjnego i trudnego ekonomicznie rynku, Carrefour kontynuował wzrost organiczny, otwierajac nowe sklepy we wszystkich formatach, dynamicznie modernizował swoje aktywa oraz uruchomił nowy kanał sprzedazy. Wprowadzeniu strategii pozytywnych zmian towarzyszyły: przejecia, innowacje, wprowadzanie bogatej i zróznicowanej oferty asortymentowej, a takze inwestycje w zasoby ludzkie i róznorodne działania odpowiedzialne społecznie. Wszystkie te wysiłki pozwoliły firmie Carrefour wzmocnic swoja pozycje posród liderów rynku detalicznego w Polsce i uzyskac dobre wyniki w wielu obszarach funkcjonowania firmy.

 

Załączniki

Raport Roczny Carrefour Polska 2015.pdf

Raport Roczny Carrefour Polska 2015.pdf

pdf 39,1 MB
pobierz
Raport roczny 2015.jpg

Raport roczny 2015.jpg

jpg 2,2 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.