Priorytetem cały czas są klienci / Guillaume de Colonges dla Poradnika Handlowca
Lista przynależnych kategorii publikacji
"Carrefour - w każdym kraju, w którym jest obecny - dba o rozwój różnych formatów i kanałów sprzedaży, tak aby móc doskonale dopasować sie do lokalnych potrzeb i zwyczajów konsumenckich. W 2015 roku nasza firma skoncentrował swoje wysiłki w Polsce na wzroście organicznym i modernizacji wszystkich obsługiwanych formatów. W sumie, Carrefour otworzył blisko 120 sklepów convienience, jeden hipermarket i dwa supermarkety. Równocześnie przeprowadziliśmy przebudowę 15 hipermarketów, 50 supermarketów i 9 centrów handlowych."
Wywiad ukazał się w magazynie Poradnik Handlowca w dniu 1 kwietnia 2015 r. Autor: Jacek Ratajczak
Cały wywiad dostępny do pobrania w załączniku.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.