Carrefour
Informacje prasowe

Priorytetem cały czas są klienci / Guillaume de Colonges dla Poradnika Handlowca

Lista przynależnych kategorii publikacji

"Carrefour - w każdym kraju, w którym jest obecny - dba o rozwój różnych formatów i kanałów sprzedaży, tak aby móc doskonale dopasować sie do lokalnych potrzeb i zwyczajów konsumenckich. W 2015 roku nasza firma skoncentrował swoje wysiłki w Polsce na wzroście organicznym i modernizacji wszystkich obsługiwanych formatów. W sumie, Carrefour otworzył blisko 120 sklepów convienience, jeden hipermarket i dwa supermarkety. Równocześnie przeprowadziliśmy przebudowę 15 hipermarketów, 50 supermarketów i 9 centrów handlowych."

Wywiad ukazał się w magazynie Poradnik Handlowca w dniu 1 kwietnia 2015 r. Autor: Jacek Ratajczak

Cały wywiad dostępny do pobrania w załączniku.

Załączniki

WYWIAD_GUILLAUME DE COLONGES_PORADNIK HANDLOWCA.pdf

WYWIAD_GUILLAUME DE COLONGES_PORADNIK HANDLOWCA.pdf

pdf 856,9 kB
pobierz
Guillaume De Colonges_2.jpg

Guillaume De Colonges_2.jpg

jpg 306,9 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Guillaume de Colonges

Prezes Zarządu

Carrefour Polska

Biografia
Prezes Carrefour Polska od 1.01.2014 r. Związany z wielką dystrybucją od dwudziestu czterech lat. Karierę zawodową w Carrefour rozpoczął we Francji w 1992 r., a następnie pokonując kolejne szczeble kariery, awansował na najwyższe stanowiska kierownicze, m.in. w Polsce, Turcji, Tajwanie czy Singapurze.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.