Zmiany z myślą o klientach / Thierry Etchemendigaray dla Harvard Business Review
Lista przynależnych kategorii publikacji
Carrefour realizuje w Polsce strategię opartą na 3 filarach: multiformatowości, multikanałowości i multilokalności, aby zaoferować klientom najbardziej satysfakcjonujące zakupy na rynku. W obszarze oferty produktowej, naszym celem jest zapewnienie konsumentom bogatego i różnorodnego wyboru produktów na lokalnym rynku, w każdym z formatów naszych sklepów. Strategię tą realizujemy w oparciu o kluczowe elementy, takie jak: wprowadzanie nowych gam produktów i poszerzanie istniejących, pozycjonowanie marki własnej oraz wprowadzania do oferty produktów z segmentu premium oraz prozdrowotnych. Podstawą wyboru oferty produktowej w Carrefour jest zawsze najwyższa jakość i jej doskonała relacja do ceny.
Wywiad ukazał się w magazynie Harvard Business Review w dniu 1 maja 2016 r.
Cały wywiad dostępny do pobrania w załączniku.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.