2000 osób na stoisku Carrefour podczas 20. Pikniku Naukowego w Warszawie!
Lista przynależnych kategorii publikacji
7 maja 2016 r. Carrefour wziął udział w jubileuszowym 20. Pikniku Naukowym w Warszawie, którego tegoroczna edycja poświęcona została tematyce zdrowia. Stoisko Carrefour, które było częścią Pawilonu Francuskiego, cieszyło się ogromną popularnością odwiedzających piknik dzieci i dorosłych.
Na stoisku Carrefour goście mogli skorzystać z profesjonalnych konsultacji dietetycznych oraz wziąć udział w licznych zabawach i konkursach na temat zdrowego odżywiania. Atrakcje przygotowane przez Carrefour cieszyły się ogromnym zainteresowaniem gości – łącznie stoisko Carrefour odwiedziło około 2000 osób. Wśród odwiedzających znaleźli się, m.in. Pierre Buhler- Ambasador Francji w Polsce, Stanislas Pierret - radca kulturalny i ds. współpracy Ambasady Francji oraz Robert Firmhofer - Dyrektor Centrum Nauki Kopernika. Znamienitym gościom towarzyszył Prezes Carrefour Polska, Guillaume de Colonges.
Promowanie zdrowia oraz aktywnego stylu życia jest ważną częścią działalności Carrefour Polska. Firma angażuje się w wydarzenia sportowe, edukacyjne, a także rozwija asortyment zdrowych produktów w swoich sklepach. W ramach prowadzonych działań Carrefour rozwija między innymi kampanię „Z miłości do Zdrowia”, której celem jest promocja zdrowego i świadomego stylu życia.
Obecność Carrefour Polska w pawilonie Instytutu Francuskiego podczas 20. Pikniku Naukowego jest elementem partnerstwa obydwu organizacji przewidzianego w 2016 roku. W ramach współpracy partnerzy zrealizują szereg nowatorskich wydarzeń, mających na celu promocję francuskiej kultury i sztuki, innowacyjności oraz współpracy nauki i biznesu na polskim rynku.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.