Komentarz Francoisa Vincenta nt sklepów convenience / magazyn Handel
Lista przynależnych kategorii publikacji
Najważniejsza dla tego konceptu jest lokalizacja, od której zależy oferta. Powinna ona odpowiadać na potrzeby klientów w różnych porach dnia i spełniać ich mocno zróżnicowane oczekiwania. Przy tym trzeba pamiętać, że sklep convenience nigdy nie będzie dla konsumentów docelowym miejscem zakupów, a jedynie uzupełniającym. Stąd wyjątkową sztuką jest idealnie dobrany asortyment. Przy tym sklepy te nie dysponują zbyt dużą powierzchnią ekspozycyjną. Dlatego – jak podkreślał François Vincent, dyrektor ds. franczyzy Carrefour Polska – mała placówka, 100- czy 200-m, jest bardziej skomplikowanym organizmem niż hipermarket.
Komentarz ukazał się w serwisie Handel 13 maja 2016 r. PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.