Carrefour
Informacje prasowe

Apetyt na Francję w Carrefour

Lista przynależnych kategorii publikacji

Carrefour, dla miłośników kuchni francuskiej, przygotował specjalną akcję tematyczną „Apetyt na Francję”, dzięki której konsumenci mogą nabyć kilkadziesiąt oryginalnych francuskich produktów, takich jak sery czy wędliny, w obniżonych cenach. To kolejny etap promocji stałego asortymentu Kuchni Świata w których znajduje się już łącznie kilkaset produktów pochodzących z różnych regionów Francji.

Carrefour, chcąc przybliżyć klientom smaki kuchni francuskiej, oferuje w swoim stałym asortymencie oryginalne produkty, pochodzące od francuskich producentów. W odpowiedzi na duże zainteresowanie artykułami z tego regionu, powstała trwająca do 23 maja akcja „Apetyt na Francję”. Dzięki niej odwiedzający sklepy Carrefour skorzystać mogą z bogatego asortymentu oryginalnych francuskich produktów w promocyjnych cenach. W sklepach Carrefour znaleźć można kilkanaście gatunków francuskich serów, a wśród nich: sery pleśniowe, sery kozie, czy też żółte. Nie zabraknie również oryginalnych wyrobów wędliniarskich i przetworów, takich jak np.: mus z wątróbki, pasztet z kaczki, kiełbasa sucha z Ardeche, czy szynka wieprzowa surowa długodojrzewająca. Ofertę uzupełniają dodatki, takie jak francuskie musztardy i sosy.

Ponadto oferta obejmuje również produkty marki Reflets de France, które dostępne są wyłącznie w sieci Carrefour. Reflets de France to specjalnie dobrana kolekcja regionalnych specjałów francuskich, która oferuje bogaty wybór serów, wędlin, wyrobów garmażeryjnych oraz cukierniczych, takich jak np.: pasty Rilettes, krem z kasztanów, suszona pierś z kaczki czy konfitura z kaczych żołądków, sygnowanych przez najlepszych francuskich producentów.

Produkty francuskie są częścią stałego asortymentu artykułów kuchni międzynarodowych, dostępnych w sklepach Carrefour pod nazwą „Kuchnie Świata”. Wśród nich klienci mogą kupić również oryginalne produkty pochodzące z Włoch, Hiszpanii, Francji, Meksyku, a także Japonii, Indii, Chin i Tajlandii.

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.