Carrefour
Informacje prasowe

1600 książek w ofercie eCarrefour.pl na Warszawskie Targi Książki

Lista przynależnych kategorii publikacji

Carrefour Polska będzie obecny w Strefie Frankofonii podczas 7. Warszawskich Targów Książki, które odbędą się w dniach 19-22 maja. Odwiedzający stoisko firmy poznają, między innymi, nową ofertę książek w asortymencie sklepu eCarrefour.pl.

Targi Książki odbywają się w Warszawie już po raz siódmy i kolejny rok z rzędu goszczą na Stadionie PGE Narodowym. Między 19 a 22 maja odwiedzający zapoznają się z liczną ofertą wydawców oraz wieloma autorami, a głównym tematem tegorocznych targów jest literatura węgierska. Dla wielbicieli książek francuskich została przygotowana Strefa Frankofonii, w której swoje stoisko będzie miał Carrefour Polska, gdzie zaprezentuje ofertę w eCarrefour.pl.

Na miejscu goście poznają nową ofertę książek, która z okazji święta czytelnictwa zadebiutowała właśnie w sklepie eCarrefour.pl. Na interaktywnych ekranach, odwiedzający będą mogli przejrzeć 30 kategorii i kilkadziesiąt podkategorii literackich. Internetowa platforma sprzedaży wprowadziła do swojego asortymentu ponad 1600 tytułów. Nawet najbardziej wybredni czytelnicy znajdą coś dla siebie pomiędzy literaturą faktu, sensacją i kryminałami, książkami podróżniczymi czy biografiami. Dodatkowo, dzięki usłudze click&collect, klienci mogą odebrać towar osobiście w jednym z 21 sklepów w 16 miastach lub zamówić przesyłkę kurierską do dowolnego miejsca w Polsce.

Na stoisku Carrefour zaplanowano także szereg innych aktywności. 21 i 22 maja, w sobotę i niedzielę, odbędzie się pokaz live cooking na którym swoje zdrowe menu zaprezentuje ambasador marki „Jakość z Natury” – David Gaboriaud. Odwiedzający stoisko będą mogli wziąć udział w interaktywnym quizie z nagrodami na temat zdrowia i zdrowej żywności. Wszyscy goście będą mieli również szansę na otrzymanie atrakcyjnych upominków książkowych i gadżetów.

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Guillaume de Colonges

Prezes Zarządu

Carrefour Polska

Biografia
Prezes Carrefour Polska od 1.01.2014 r. Związany z wielką dystrybucją od dwudziestu czterech lat. Karierę zawodową w Carrefour rozpoczął we Francji w 1992 r., a następnie pokonując kolejne szczeble kariery, awansował na najwyższe stanowiska kierownicze, m.in. w Polsce, Turcji, Tajwanie czy Singapurze.

Gabriela Gajewska

Senior Account Executive

MSLGROUP

Ronan Martin

Wiceprezes Zarządu ds. Ekspansji i Centrów Handlowych

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Ronan Martin posiada ponad 17-letnie doświadczenie w branży handlowej, które zdobywał w różnych krajach europejskich. Od 2008 roku Ronan Martin jest członkiem Zarządu Carrefour Polska oraz Wiceprezesem ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

Francois Vincent

Dyrektor ds. Supermarketów i Sklepów Convenience

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience Carrefour Polska. Od 2010 roku odpowiada za rozwój i zarządzanie siecią osiedlowych sklepów pod szyldami Express i Globi, a od 2014 roku również za zarządzanie i rozwój formatu supermarketów Carrefour.

Justyna Orzeł

Dyrektor Zasobów Ludzkich

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Justyna Orzeł od 1998 roku związana jest z Grupą Carrefour. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży handlowej oraz w zakresie HR. W swojej karierze zajmowała liczne stanowiska operacyjne i kierownicze, realizując wiele ambitnych projektów. Od ponad 13 lat odpowiada za zarządzanie zasobami ludzkimi w Carrefour Polska.

Marcin Olech

Dyrektor Marketingu

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Od 2015 roku Marcin Olech jest Dyrektorem Marketingu w Carrefour Polska . Odpowiada za kompleksową staregię marketingową sieci, w tym za stworzenie i realizacje kampanii "Bonjour w Carrefour" z udziałem Napoleona. Zajmuje się również rozwojem usług handlowych i finansowych.

Robert Noceń

Sekretarz Generalny

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Robert Noceń związany jest z polskim oddziałem sieci Carrefour od 1998 r. Karierę rozpoczynał od funkcji Senior Marketing Managera, by następnie zostać Dyrektorem Regionalnym, Dyrektorem Marketingu oraz Dyrektorem ds. Eksploatacji hipermarketów. W 2016 roku mianowany na stanowisko Sekretarza Generalnego Carrefour Polska.

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.