Carrefour
Informacje prasowe

Bonjour w Carrefour - poznaj nasze nowe oblicze

Lista przynależnych kategorii publikacji

Drodzy Państwo,

z ogromną przyjemnością pragnę zakomunikować, że Carrefour zmienia się na jeszcze lepsze. Jest to odpowiedź na potrzeby i oczekiwania naszych klientow. Stawiamy na wysoką jakość, rożnorodność wyboru produktow i wyjątkowo atrakcyjne ceny. Wiemy także, jak duże znaczenie Polacy przywiązują do zdrowego stylu życia. Naszą ambicją jest wspieranie ich w tym, stąd w naszej ofercie mamy szeroki asortyment produktow polskich, prozdrowotnych oraz pochodzenia lokalnego. Bliskość to rownie istotny element codzienności. Dlatego w centrum uwagi stawiamy naszych klientow, dostawcow i pracownikow. Carrefour wciąż rozbudowuje sieć swoich sklepow, by zawsze być blisko.

I tak już będzie na stałe.

Sojusznikiem, ktory wspiera mnie swoim autorytetem, został nie kto inny, jak sam Napoleon – nasz nowy Strażnik Jakości. To wszystko dla Was!

Guillaume de Colonges

Prezes i Dyrektor Generalny

Carrefour Polska

 

Załączniki

Broszura Napoleon.pdf

Broszura Napoleon.pdf

pdf 1,5 MB
pobierz
broszura napoleon.jpg

broszura napoleon okładka.jpg

jpg 114,8 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.