Carrefour
Informacje prasowe

Bonjour w Carrefour - poznaj nasze nowe oblicze

Lista przynależnych kategorii publikacji

Drodzy Państwo,

z ogromną przyjemnością pragnę zakomunikować, że Carrefour zmienia się na jeszcze lepsze. Jest to odpowiedź na potrzeby i oczekiwania naszych klientow. Stawiamy na wysoką jakość, rożnorodność wyboru produktow i wyjątkowo atrakcyjne ceny. Wiemy także, jak duże znaczenie Polacy przywiązują do zdrowego stylu życia. Naszą ambicją jest wspieranie ich w tym, stąd w naszej ofercie mamy szeroki asortyment produktow polskich, prozdrowotnych oraz pochodzenia lokalnego. Bliskość to rownie istotny element codzienności. Dlatego w centrum uwagi stawiamy naszych klientow, dostawcow i pracownikow. Carrefour wciąż rozbudowuje sieć swoich sklepow, by zawsze być blisko.

I tak już będzie na stałe.

Sojusznikiem, ktory wspiera mnie swoim autorytetem, został nie kto inny, jak sam Napoleon – nasz nowy Strażnik Jakości. To wszystko dla Was!

Guillaume de Colonges

Prezes i Dyrektor Generalny

Carrefour Polska

 

Załączniki

Broszura Napoleon.pdf

Broszura Napoleon.pdf

pdf 1,5 MB
Pobierz plik
broszura napoleon.jpg

broszura napoleon okładka.jpg

jpg 114,8 kB
Pobierz plik

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.