Carrefour
Informacje prasowe

II EDYCJA ABC ZDROWEGO ŻYWIENIA

Lista przynależnych kategorii publikacji

W dniu 8 kwietnia 2016 r. Carrefour Polska zainaugurował drugą edycję ogólnopolskiego programu edukacyjnego ABC Zdrowego Żywienia” pod nazwą „ABC Żywienia Dzieci”. Podczas spotkania Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska, przekazał grant od Fundacji Carrefour na ten cel w wysokości 134 760 euro. Konferencja odbyła się w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, której naukowcy odpowiadają za stronę merytoryczną projektu. 

Celem programu „ABC Zdrowego Żywienia” jest podniesienie świadomości żywieniowej, a w konsekwencji wyeliminowanie popełnianych błędów żywieniowych poprzez zmianę nawyków żywieniowych wśród dzieci i młodzież. Uczestnicy projektu przejdą cykl zajęć edukacyjnych, podczas których nauczą się podejmowania racjonalnych wyborów żywieniowych, komponowania oraz przygotowywania zbilansowanych posiłków. Program „ABC Zdrowego Żywienia” wpisuje się w politykę Biznesu Odpowiedzialnego Społecznie firmy.

Druga edycja programu jest kierowana do dzieci i młodzieży, a organizatorzy planują zgromadzić blisko 1000 uczestników. Warsztaty i wykłady odbędą się w ośmiu miastach, w tym roku będą to Biała Podlaska, Białystok, Lublin, Kraków, Olsztyn, Gdynia, Warszawa i Wrocław. Tym samym program rozszerzono o ośrodki z rejonów Polski wschodniej o niższym dochodzie na mieszkańca. Druga edycja „ABC Zdrowego Żywienia” będzie większa od pierwszej, podczas której zorganizowano 240 warsztatów, poprowadzonych przez 70 ekspertów z 6 ośrodków naukowych, docierając do osób ze środowisk o trudnej sytuacji społecznoekonomicznej.

W konferencji prasowej inaugurującej drugą edycję programu udział ponad 50 osób, w tym dziennikarze i przedstawiciele najważniejszych partnerów biznesowych. Wśród zgromadzonych kluczowych partnerów należy wymienić przede wszystkim przedstawicieli Agencji Rynku Rolnego, Ministerstwa Edukacji Narodowej czy Polskiej Federacji Producentów Żywności Związku Pracodawców.

ABC 2 EDYCJA_dolna.jpg

Załączniki

ABC 2 EDYCJA_dolna.jpg

ABC 2 EDYCJA_dolna.jpg

jpg 370,4 kB
pobierz
ABC 2 EDYCJA_glowna.jpg

ABC 2 EDYCJA_glowna.jpg

jpg 253,6 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

Robert Noceń

Sekretarz Generalny

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Robert Noceń związany jest z polskim oddziałem sieci Carrefour od 1998 r. Karierę rozpoczynał od funkcji Senior Marketing Managera, by następnie zostać Dyrektorem Regionalnym, Dyrektorem Marketingu oraz Dyrektorem ds. Eksploatacji hipermarketów. W 2016 roku mianowany na stanowisko Sekretarza Generalnego Carrefour Polska.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.