Carrefour
Informacje prasowe

Linia produktów "Jakość z Natury Carrefour" - broszura informacyjna

Lista przynależnych kategorii publikacji

WSZYSCY KONSUMENCI MAJĄ TAKIE SAMO ŻYCZENIE: SPOŻYWAĆ SMACZNE, ZDROWE I BEZPIECZNE PRODUKTY. DLATEGO CARREFOUR KAŻDEGO DNIA ZAPEWNIA SWOIM KLIENTOM DOSTĘP DO PRODUKTÓW NAJLEPSZEJ JAKOŚCI.

W Carrefour zwracamy szczególną uwagę na popularyzowanie wśród konsumentów zdrowego i świadomego sposobu odżywiania. Dlatego w 2014 roku zainaugurowaliśmy kampanię „Z miłości do Zdrowia”, w ramach której promujemy produkty wyróżniające się walorami zdrowotnymi, jakością, smakiem i identyfikowalnością. Stawiamy też na współpracę z polskimi lokalnymi dostawcami.

Nasze wartości odzwierciedlają wyjątkowe produkty „Jakość z Natury Carrefour”, które odznaczają się wyśmienitym smakiem i możliwością prześledzenia pełnego procesu ich powstawania „od pola do talerza”. Źródłem popularności i uznania tych produktów jest wieloletnia współpraca z hodowcami i rolnikami. Dostarczają oni do naszych sklepów produkty pochodzące z ekologicznie czystych terenów, wytworzone z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa.

Załączniki

FQC_KATALOG_PROSTOKAT_final.pdf

FQC_KATALOG_PROSTOKAT_final.pdf

pdf 4,3 MB
pobierz
broszura fqc.jpg

broszura fqc_okladka.jpg

jpg 249,6 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

Robert Noceń

Sekretarz Generalny

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Robert Noceń związany jest z polskim oddziałem sieci Carrefour od 1998 r. Karierę rozpoczynał od funkcji Senior Marketing Managera, by następnie zostać Dyrektorem Regionalnym, Dyrektorem Marketingu oraz Dyrektorem ds. Eksploatacji hipermarketów. W 2016 roku mianowany na stanowisko Sekretarza Generalnego Carrefour Polska.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.