Carrefour
Informacje prasowe

Zarządzanie zasobami ludzkimi w Carrefour Polska - broszura informacyjna

Lista przynależnych kategorii publikacji

Naszą największą wartością są ludzie. Cenimy tych, którzy poprzez swój własny rozwój wpływają na rozwój całej firmy.

Celem Carrefour jest stworzenie takiego środowiska pracy, w którym każda zatrudniona osoba czuje się szanowana i doceniana, dzięki czemu może w pełni wykorzystywać swój potencjał. Wszyscy każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby spełniać oczekiwania naszych klientów.

Załączniki

broszura HR_okladka.jpg

broszura HR_okladka.jpg

jpg 361,4 kB
pobierz
Broszura HR_final.pdf

Broszura HR_final.pdf

pdf 4,7 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Justyna Orzeł

Dyrektor Zasobów Ludzkich

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Justyna Orzeł od 1998 roku związana jest z Grupą Carrefour. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży handlowej oraz w zakresie HR. W swojej karierze zajmowała liczne stanowiska operacyjne i kierownicze, realizując wiele ambitnych projektów. Od ponad 13 lat odpowiada za zarządzanie zasobami ludzkimi w Carrefour Polska.

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.