Carrefour
Informacje prasowe

Guillaume de Colonges nt strategii średnioterminowej Carrefour Polska / Wiadomości Handlowe

Lista przynależnych kategorii publikacji

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska dla Wiadomości Handlowych

Strategia średnioterminowa dla polskiego rynku, to strategia zrównoważona oparta na kilku ważnych elementach - inwestycjach w ludzi, w klientów i w aktywa. Niezwykle ważne są dla nas inwestycje w zasoby ludzkie, szkolenia i poprawę warunków pracy. Kwestia druga to poprawa oferty, która musi brać pod uwagę sytuację wśród polskich konsumentów. Z jednej strony mamy bardzo wielu słabiej sytuowanych ludzi, o niskiej sile nabywczej, a z drugiej szybko rozwijającą się klasę średnią z dużymi aspiracjami, której przedstawiciele mogą pozwolić sobie na dużo więcej. Naszym głównym celem jest zrozumienie zachodzących zmian wśród konsumentów i towarzyszenie ewolucji rynku. Polska tak, jak niektóre kraje Europy Północnej idzie w kierunku jakościowym, w kierunku ochrony środowiska i ekologii, ale jednocześnie zwracając bardzo dużą uwagę na cenę. Polacy bardzo mocno analizują ofertę właśnie pod kątem ceny, mają we krwi poszukiwanie okazji zakupowych. Dlatego w ofercie produktowej musimy umiejętnie łączyć jakość z niską ceną. Bardzo ważne są dla nas usługi – co może budować naszą przewagę nad konkurencją – które nie dają szybkich wyników jeśli chodzi o rentowność, ale przyniosą realne efekty w przyszłości. Doskonałym przykładem jest np. zwiększenie liczby kasjerów na kasach w naszych sklepach, co pozwala na zaoferowanie lepszej obsługi w naszych sklepach, skrócenie kolejek. Zatrudniliśmy dodatkowych ludzi w obszarze produktów świeżych. To są inwestycje, które nie zwrócą się natychmiast ale zaprocentują na przyszłość. Kolejny element strategii to inwestycje w aktywa, czyli m.in. program modernizacji sklepów we wszystkich formatach. Wprowadzamy na rynek nowe koncepty hipermarketu, mini-hipermarketu, a także supermarketu w wersji miejskiej i wiejskiej.

Komentarz ukazał się w serwisie Wiadomości Handlowe, 30 maja 2016 r. PRZECZYTAJ ARTYKUŁ

Załączniki

Guillaume de Colonges.jpg

Guillaume de Colonges.jpg

jpg 613,4 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Guillaume de Colonges

Prezes Zarządu

Carrefour Polska

Biografia
Prezes Carrefour Polska od 1.01.2014 r. Związany z wielką dystrybucją od dwudziestu czterech lat. Karierę zawodową w Carrefour rozpoczął we Francji w 1992 r., a następnie pokonując kolejne szczeble kariery, awansował na najwyższe stanowiska kierownicze, m.in. w Polsce, Turcji, Tajwanie czy Singapurze.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.