OGROMNA POPULARNOŚĆ STOISKA CARREFOUR NA WARSZAWSKICH TARGACH KSIĄŻKI!
Lista przynależnych kategorii publikacji
W dniach 19-22 maja Carrefour drugi rok z rzędu wziął udział w największym w Polsce spotkaniu miłośników literatury - Warszawskich Targach Książki. Tegoroczne targi, w tym strefę Frankofonii, w której zostało zlokalizowane stoisko Carrefour, odwiedziło łącznie kilkadziesiąt tysięcy osób! Na naszym stoisku odwiedzający mogli poznać ofertę książkową sklepu internetowego eCarrefour.pl, Zdrową Półkę Carrefour oraz wziąć udział w szeregu atrakcji związanych ze zdrowiem, w tym w pokazach live-cooking prowadzonych przez Davida Gaboriaud.
Warszawskie Targi Książki odbyły się już po raz siódmy i po raz kolejny zgromadziły tłumy osób zainteresowanym literaturą. Na Stadionie Narodowym odwiedzający mieli szansę zapoznać się z liczną ofertą wydawców oraz porozmawiać z wieloma autorami, a głównym tematem tegorocznych targów była literatura węgierska. Dla wielbicieli książek francuskich została przygotowana specjalna Strefa Frankofonii, w której swoje stoisko zaprezentował Carrefour Polska.
Na naszym stoisku, które cieszyło się ogromną popularnością odwiedzających, goście mogli poznać nową ofertę książek, która z okazji święta czytelnictwa zadebiutowała w sklepie eCarrefour.pl. Na interaktywnych ekranach, można było przejrzeć ofertę ponad 1600 tytułów
w 30 kategoriach. Na stoisku Carrefour odbyło się także szereg innych aktywności, w tym cieszące się największym zainteresowaniem pokazy live-cooking David Gaboriaud, ambasadora marki „Jakość z Natury”, który prezentował zdrowe menu na różne pory dnia. Miłośnicy książek mogli wziąć również udział w interaktywnym quizie na temat zdrowia
i zdrowej żywności oraz wygrać atrakcyjne upominki książkowe i gadżety.
Obecność Carrefour w strefie Frankofonii podczas VII Warszawskich Targów Książki jest elementem partnerstwa strategicznego Carrefour oraz Instytutu Francuskiego w 2016 roku. W ramach współpracy partnerzy zrealizują szereg nowatorskich wydarzeń, mających na celu promocję francuskiej kultury i sztuki, innowacyjności oraz współpracy nauki i biznesu na polskim rynku.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.