Carrefour
Informacje prasowe

OGROMNA POPULARNOŚĆ STOISKA CARREFOUR NA WARSZAWSKICH TARGACH KSIĄŻKI!

Lista przynależnych kategorii publikacji

W dniach 19-22 maja Carrefour drugi rok z rzędu wziął udział w największym w Polsce spotkaniu miłośników literatury - Warszawskich Targach Książki. Tegoroczne targi, w tym strefę Frankofonii, w której zostało zlokalizowane stoisko Carrefour, odwiedziło łącznie kilkadziesiąt tysięcy osób! Na naszym stoisku odwiedzający mogli poznać ofertę książkową sklepu internetowego eCarrefour.pl, Zdrową Półkę Carrefour oraz wziąć udział w szeregu atrakcji związanych ze zdrowiem, w tym w pokazach live-cooking prowadzonych przez Davida Gaboriaud.

Warszawskie Targi Książki odbyły się już po raz siódmy i po raz kolejny zgromadziły tłumy osób zainteresowanym literaturą. Na Stadionie Narodowym odwiedzający mieli szansę zapoznać się z liczną ofertą wydawców oraz porozmawiać z wieloma autorami, a głównym tematem tegorocznych targów była literatura węgierska. Dla wielbicieli książek francuskich została przygotowana specjalna Strefa Frankofonii, w której swoje stoisko zaprezentował Carrefour Polska.

Na naszym stoisku, które cieszyło się ogromną popularnością odwiedzających, goście mogli poznać nową ofertę książek, która z okazji święta czytelnictwa zadebiutowała w sklepie eCarrefour.pl. Na interaktywnych ekranach, można było przejrzeć ofertę ponad 1600 tytułów
w 30 kategoriach. Na stoisku Carrefour odbyło się także szereg innych aktywności, w tym cieszące się największym zainteresowaniem pokazy live-cooking David Gaboriaud, ambasadora marki „Jakość z Natury”,  który prezentował zdrowe menu na różne pory dnia. Miłośnicy książek mogli wziąć również udział w interaktywnym quizie na temat zdrowia
i zdrowej żywności oraz wygrać atrakcyjne upominki książkowe i gadżety.

Obecność Carrefour w strefie Frankofonii podczas VII Warszawskich Targów Książki jest elementem partnerstwa strategicznego Carrefour oraz Instytutu Francuskiego w 2016 roku. W ramach współpracy partnerzy zrealizują szereg nowatorskich wydarzeń, mających na celu promocję francuskiej kultury i sztuki, innowacyjności oraz współpracy nauki i biznesu na polskim rynku.

Targi ksiazki dol.jpg

 

Załączniki

Targi ksiazki dol.jpg

Targi ksiazki dol.jpg

jpg 491,0 kB
pobierz
Targi ksiazki gora.jpg

Targi ksiazki gora.jpg

jpg 393,0 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Gabriela Gajewska

Senior Account Executive

MSLGROUP

Guillaume de Colonges

Prezes Zarządu

Carrefour Polska

Biografia
Prezes Carrefour Polska od 1.01.2014 r. Związany z wielką dystrybucją od dwudziestu czterech lat. Karierę zawodową w Carrefour rozpoczął we Francji w 1992 r., a następnie pokonując kolejne szczeble kariery, awansował na najwyższe stanowiska kierownicze, m.in. w Polsce, Turcji, Tajwanie czy Singapurze.

Ronan Martin

Wiceprezes Zarządu ds. Ekspansji i Centrów Handlowych

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Ronan Martin posiada ponad 17-letnie doświadczenie w branży handlowej, które zdobywał w różnych krajach europejskich. Od 2008 roku Ronan Martin jest członkiem Zarządu Carrefour Polska oraz Wiceprezesem ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

Francois Vincent

Dyrektor ds. Supermarketów i Sklepów Convenience

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience Carrefour Polska. Od 2010 roku odpowiada za rozwój i zarządzanie siecią osiedlowych sklepów pod szyldami Express i Globi, a od 2014 roku również za zarządzanie i rozwój formatu supermarketów Carrefour.

Justyna Orzeł

Dyrektor Zasobów Ludzkich

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Justyna Orzeł od 1998 roku związana jest z Grupą Carrefour. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży handlowej oraz w zakresie HR. W swojej karierze zajmowała liczne stanowiska operacyjne i kierownicze, realizując wiele ambitnych projektów. Od ponad 13 lat odpowiada za zarządzanie zasobami ludzkimi w Carrefour Polska.

Marcin Olech

Dyrektor Marketingu

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Od 2015 roku Marcin Olech jest Dyrektorem Marketingu w Carrefour Polska . Odpowiada za kompleksową staregię marketingową sieci, w tym za stworzenie i realizacje kampanii "Bonjour w Carrefour" z udziałem Napoleona. Zajmuje się również rozwojem usług handlowych i finansowych.

Robert Noceń

Sekretarz Generalny

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Robert Noceń związany jest z polskim oddziałem sieci Carrefour od 1998 r. Karierę rozpoczynał od funkcji Senior Marketing Managera, by następnie zostać Dyrektorem Regionalnym, Dyrektorem Marketingu oraz Dyrektorem ds. Eksploatacji hipermarketów. W 2016 roku mianowany na stanowisko Sekretarza Generalnego Carrefour Polska.

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.