Carrefour
Informacje prasowe

"ABC Zdrowego Żywienia 2016" - broszura informacyjna

Lista przynależnych kategorii publikacji

„ABC Zdrowego Żywienia” to program edukacyjny, którego celem jest podniesienie świadomosci żywieniowej wśród dzieci i młodzieży w wieku szkolnym.

Inicjatywa jest odpowiedzią na potrzeby społeczne, bowiem jak wynika z badań poziom wiedzy żywieniowej Polaków wciąż pozostaje niewystarczający. Konieczność prowadzenia działać edukacyjnych w tym zakresie wynika z faktu, że co trzeci konsument w Polsce ma nadwagę, a jednocześnie dla 70% ważny jest pozytywny wpływ żywnosci na zdrowie.

Program jest realizowany ze środków Fundacji Carrefour, we współpracy z Wydziałem Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Stanowi on jeden z elementów kampanii „Zmiłości do Zdrowia”, którą Carrefour Polska zapoczatkował w 2014 roku. Jej celem jest edukacja społeczeństwa w zakresie prawidłowego odżywiania, zachęcanie do uprawiania sportu oraz oferowanie klientom sklepów sieci Carrefour - produktów ekologicznych, bezglutenowych, wegetarianskich i niskokalorycznych.

Załączniki

Broszura ABC Zdrowego Zywienia.jpg

Broszura ABC Zdrowego Zywienia.jpg

jpg 238,6 kB
pobierz
Broszura ABC Zdrowego Zywienia.pdf

Broszura ABC Zdrowego Zywienia.pdf

pdf 2,2 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.