Carrefour
Informacje prasowe

CARREFOUR POLSKA GOSPODARZEM CEREMONII ROZSZERZENIA PROGRAMU KARTY DUŻEJ RODZINY

Lista przynależnych kategorii publikacji

9 czerwca, w centrum konferencyjnym "Smak Kariery" odbyło się uroczyste podpisanie nowych umów partnerskich programu Karty Dużej Rodziny. W spotkaniu, którego gospodarzem był Prezes Carrefour Polska - Guillaume de Colonges, wzięli udział: Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej - Elżbieta Rafalska, przedstawiciele administracji publicznej, mediów oraz firm, które zostały nowymi partnerami programu. Carrefour, od lipca dołączy do Karty Dużej Rodziny kolejnych 140 placówek w całej Polsce, głównie supermarketów.

 

Półtora roku po inauguracji Karty Dużej Rodziny w hipermarketach sieci Carrefour firma podjęła decyzję o zwiększeniu swojego zaangażowania w program Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. W ciągu minionych miesięcy Carrefour Polska wdrożył udogodnienia dla osób korzystających z Karty, między innymi wprowadzając jej akceptację we wszystkich kasach. Teraz firma powiększa listę sklepów o prawie 140 placówek w 90 miastach. W oficjalnym podpisaniu aneksu do umowy wzięła udział Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej - Elżbieta Rafalska oraz Prezes Carrefour Polska - Guillaume de Colonges.

 

- Carrefour jest pierwszą siecią wielkiej dystrybucji w Polsce, która przystąpiła do programu Karta Dużej Rodziny. Obecnie do tego ważnego programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej włączonych zostanie blisko 140 punktów sprzedaży Carrefour, które dołączą do ponad 80 hipermarketów naszej sieci działających już w ramach tej inicjatywypowiedział podczas ceremonii Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska, oraz dodał:Jako firma odpowiedzialna społecznie jesteśmy wrażliwi na potrzeby polskiego społeczeństwa. Niezmiernie ważne jest zatem dla nas to, że tak wielu Polaków korzysta w naszych sklepach z Karty Dużej Rodziny, która przyczynia się do lepszego gospodarowania ich domowym budżetem.

 

Od 1 lipca z Karty Dużej Rodziny będą mogli korzystać wszyscy klienci hiper- i supermarketów Carrefour w Polsce oraz wybranych sklepów convenience.

 

Załączniki

Guillaume de Colonges_Elzbieta Rafalska.jpg

Guillaume de Colonges_Elzbieta Rafalska.jpg

jpg 4,2 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Guillaume de Colonges

Prezes Zarządu

Carrefour Polska

Biografia
Prezes Carrefour Polska od 1.01.2014 r. Związany z wielką dystrybucją od dwudziestu czterech lat. Karierę zawodową w Carrefour rozpoczął we Francji w 1992 r., a następnie pokonując kolejne szczeble kariery, awansował na najwyższe stanowiska kierownicze, m.in. w Polsce, Turcji, Tajwanie czy Singapurze.

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.