CARREFOUR POLSKA GOSPODARZEM CEREMONII ROZSZERZENIA PROGRAMU KARTY DUŻEJ RODZINY
Lista przynależnych kategorii publikacji
Półtora roku po inauguracji Karty Dużej Rodziny w hipermarketach sieci Carrefour firma podjęła decyzję o zwiększeniu swojego zaangażowania w program Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. W ciągu minionych miesięcy Carrefour Polska wdrożył udogodnienia dla osób korzystających z Karty, między innymi wprowadzając jej akceptację we wszystkich kasach. Teraz firma powiększa listę sklepów o prawie 140 placówek w 90 miastach. W oficjalnym podpisaniu aneksu do umowy wzięła udział Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej - Elżbieta Rafalska oraz Prezes Carrefour Polska - Guillaume de Colonges.
- Carrefour jest pierwszą siecią wielkiej dystrybucji w Polsce, która przystąpiła do programu Karta Dużej Rodziny. Obecnie do tego ważnego programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej włączonych zostanie blisko 140 punktów sprzedaży Carrefour, które dołączą do ponad 80 hipermarketów naszej sieci działających już w ramach tej inicjatywy – powiedział podczas ceremonii Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska, oraz dodał: – Jako firma odpowiedzialna społecznie jesteśmy wrażliwi na potrzeby polskiego społeczeństwa. Niezmiernie ważne jest zatem dla nas to, że tak wielu Polaków korzysta w naszych sklepach z Karty Dużej Rodziny, która przyczynia się do lepszego gospodarowania ich domowym budżetem.
Od 1 lipca z Karty Dużej Rodziny będą mogli korzystać wszyscy klienci hiper- i supermarketów Carrefour w Polsce oraz wybranych sklepów convenience.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.