Carrefour
Informacje prasowe

Ruszyła wielka wyprzedaż ponad tysiąca produktów w Carrefour

Lista przynależnych kategorii publikacji

Po sukcesie promocji „1+1” Carrefour przygotował dla swoich klientów kolejną dużą akcję promocyjną. Akcja wyprzedażowa obejmuje ponad tysiąc artykułów przemysłowych. Odwiedzający sklepy Carrefour będą mieli możliwość zakupu artykułów, takich jak ubrania, zabawki, artykuły sezonowe, a także sprzęt gospodarstwa domowego w atrakcyjnych cenach.

Z myślą o klientach, sieć Carrefour wprowadziła kolejną promocję, która obejmuje szeroki asortyment artykułów przemysłowych. Wiele produktów, w tym tekstylia, artykuły ogrodowe oraz zabawki dla dzieci, odwiedzający sklepy Carrefour kupić mogą za cenę niższą nawet o 50%. Dodatkowo w ofercie uwzględniono liczne promocje na taki asortyment jak m.in.: kosmetyki, jedzenie dla zwierząt oraz słodycze, a także oferty premiujące zakup co najmniej dwóch produktów tej samej marki.

- W przeciągu ostatnich kilku miesięcy Carrefour przygotował dla swoich klientów wiele atrakcyjnych ofert promocyjnych. Wyprzedaż produktowa jest kontynuacją polityki promocyjnej siecimówi Marcin Olech, Dyrektor Marketingu, Usług i Technologii Cyfrowych. – Polacy lubią wyprzedaże, dlatego najnowsza akcja obejmuje ponad tysiąc produktów. W ten sposób wychodzimy na przeciw oczekiwaniom naszych klientówdodał Marcin Olech.

Akcja promocyjna potrwa do 27 czerwca, a różnorodna gama produktów, którą obejmuje, zachęca większą liczbę konsumentów do odwiedzania sklepów Carrefour oraz do zapoznania się oferta handlową sieci.

Załączniki

Wyprzedaż do -50_.jpg

Wyprzedaż do -50%.jpg

jpg 73,7 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Marcin Olech

Dyrektor Marketingu

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Od 2015 roku Marcin Olech jest Dyrektorem Marketingu w Carrefour Polska . Odpowiada za kompleksową staregię marketingową sieci, w tym za stworzenie i realizacje kampanii "Bonjour w Carrefour" z udziałem Napoleona. Zajmuje się również rozwojem usług handlowych i finansowych.

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.