Carrefour
Informacje prasowe

Tour de Pologne przyspiesza z Carrefour

Lista przynależnych kategorii publikacji

Firma Carrefour Polska została Oficjalnym Partnerem Tour de Pologne UCI World Tour. Najsłynniejszy wyścig kolarski w Polsce odbędzie się po raz 73., w dniach 12-18 lipca 2016 roku. Zaangażowanie Carrefour jest elementem promocji zdrowia i aktywnego stylu życia wśród Polaków.


Tour de Pologne to jeden z najważniejszych wyścigów na świecie, należący do prestiżowego cyklu UCI World Tour. Najlepsi kolarze z Polski i całego globu zmierzą się z wymagającą trasą, liczącą prawie 1 200 kilometrów, dostarczając kibicom w kilkudziesięciu krajach siedem dni sportowych emocji na najwyższym poziomie. Zaangażowanie Carrefour w wyścig to element realizowanej od 2015 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Jej głównymi założeniami są zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach oraz edukacja Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania i zachęcanie ich do aktywności fizycznej.


Dołączyliśmy do ekipy Oficjalnych Partnerów Tour de Pologne. Ta współpraca wpisuje się w naszą strategię promowania zdrowia i aktywności fizycznej wśród klientów i pracowników. Co ważne, trasa Tour de Pologne biegnie przez miasta, w których znajdują się nasze sklepy, więc będziemy zachęcać kibiców i pracowników do dopingowania kolarzy na poszczególnych etapachpowiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska.


Carrefour Polska został Oficjalnym Partnerem klasyfikacji „Zwycięzca etapu Tour de Pologne UCI World”. Firma uhonoruje zwycięzcę każdego z siedmiu etapów wyścigu, a także przyzna specjalną nagrodę. Tour de Pologne 2016 zostało podzielone na następujące etapy:
1. etap - 12.07: Radzymin – Warszawa
2. etap - 13.07: Tarnowskie Góry – Katowice
3. etap - 14.07: Zawiercie – Nowy Sącz
4. etap - 15.07: Nowy Sącz – Rzeszów / Podkarpackie
5. etap - 16.07: Wieliczka – Zakopane
6. etap - 17.07: BUKOVINA RESORT – Bukowina Tatrzańska
7. etap - 18.07: Kraków (jazda indywidualna na czas).


Carrefour koncentruje się w Polsce na zapewnieniu klientom najbardziej satysfakcjonujących zakupów w 5 strategicznych obszarach, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość. Sieć odpowiada na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania, i ułatwia im dokonywanie odpowiednich wyborów żywieniowych, oferując w swoich sklepach specjalny dział „Świat Zdrowia”. Obejmuje on obecnie ponad 700 artykułów, w tym produkty bezglutenowe, dietetyczne, dla diabetyków, sojowe i ekologiczne.

Załączniki

TdP.JPG

TdP.JPG

JPG 546,4 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Guillaume de Colonges

Prezes Zarządu

Carrefour Polska

Biografia
Prezes Carrefour Polska od 1.01.2014 r. Związany z wielką dystrybucją od dwudziestu czterech lat. Karierę zawodową w Carrefour rozpoczął we Francji w 1992 r., a następnie pokonując kolejne szczeble kariery, awansował na najwyższe stanowiska kierownicze, m.in. w Polsce, Turcji, Tajwanie czy Singapurze.

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.