Carrefour
Informacje prasowe

CARREFOUR POLSKA SPONSOREM TOUR DE POLOGNE 2016!

Lista przynależnych kategorii publikacji

Firma Carrefour Polska została Oficjalnym Partnerem Tour de Pologne UCI World Tour. Najsłynniejszy wyścig kolarski w Polsce odbędzie się po raz 73., w dniach 12-18 lipca 2016 roku. Zaangażowanie Carrefour jest elementem promocji zdrowia i aktywnego stylu życia wśród Polaków.

Tour de Pologne to jeden z najważniejszych wyścigów na świecie, należący do prestiżowego cyklu UCI World Tour. Najlepsi kolarze z Polski i całego globu zmierzą się z wymagającą trasą, liczącą prawie 1 200 kilometrów, dostarczając kibicom w kilkudziesięciu krajach siedem dni sportowych emocji na najwyższym poziomie.

Carrefour Polska został Oficjalnym Partnerem klasyfikacji „Zwycięzca etapu Tour de Pologne UCI World”. Oznacza to, że firma uhonoruje najlepszych kolarzy - zwycięzców każdego z siedmiu etapów wyścigu.

Carrefour odpowiadając na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania, od 2015 roku realizuje w Polsce kampanię „Z miłości do Zdrowia”, której głównymi elementami są: zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach, edukacja Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania i zachęcanie ich do aktywności fizycznej. Oprócz wspierania kolarstwa, najważniejszymi inicjatywami realizowanymi przez Carrefour w tym zakresie są sponsoringi maratonów oraz mniejszych imprez biegowych w różnych miastach w Polsce. Sieć wspiera zarówno biegaczy i swoich pracowników biorących udział w zawodach, jak również kibiców, którzy licznie przybywają żeby wspierać maratończyków na trasach biegów

Załączniki

TdP.JPG

TdP.JPG

JPG 546,4 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.