SPORT I ZDROWIE NA STOISKU CARREFOUR PODCZAS ŚWIĘTA FRANCJI
Lista przynależnych kategorii publikacji
10 lipca 2016 r. Carrefour wziął udział w Święcie Francji w Parku Skaryszewskim w Warszawie – wydarzeniu organizowanym przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Strefa przygotowana przez Carrefour Polska cieszyła się wielkim powodzeniem wśród uczestników obchodów, z uwagi na dużą liczbę rozrywek i wspaniałą pogodę, sprzyjającą aktywności fizycznej.
Stoisko przygotowane przez Carrefour zostało podzielone na trzy specjalne strefy, wypełnione po brzegi atrakcjami: zdrowotną, sportową i plastyczną. Na rodziców i ich pociechy czekały liczne atrakcje, podczas których każdy mógł nauczyć się zasad zdrowej diety oraz rozwiązać specjalne quizy sprawdzające wiedzę o odżywianiu i Francji. Natomiast w strefie sportowej znalazło się specjalne pole do gry w badmintona i w tzw. piłkarski bilard – klasyczną grę bilardową, ale rozgrywaną za pomocą piłek nożnych. Z kolei w strefie plastycznej odbywało się malowanie buź dzieci oraz wielkie kolorowanie – okazja dla najmłodszych na wykazanie się umiejętnościami manualnymi i kreatywnością. Każdy, kto wziął udział w zajęciach we wszystkich strefach, mógł liczyć na wyjątkowe nagrody ufundowane przez firmę. W ciągu dnia na stoisku Carrefour odbył się także pokaz niezwykłych umiejętności mażoretek.
Dla wszystkich wyczerpanych i spragnionych po sportowych emocjach firma przygotowała miejsce do relaksu na leżakach i drobnych zakupów w sklepiku. Jednocześnie każdy paragon potwierdzający zakup dokonany na stoisku Carrefour uprawniał do udziału w specjalnej piłkarskiej grze i wylosowania jednej z wielu, atrakcyjnych nagród. Specjalny konkurs z nagrodami został zorganizowany także na Scenie Głównej, gdzie 10 szczęśliwców mogło wykazać się wiedzą na temat historii i kultury Francji, a także firmy Carrefour.
Święto Francji i Miasteczko Francuskie to kolejne wydarzenie, w które Carrefour angażuje się na rzecz szerzenia kultury francuskiej w Polsce. W tym roku firma m.in. zorganizowała warsztaty kuchni molekularnej, uczestniczyła w Targach Książki, a niedawno była również Partnerem 34. Konkursu Poezji i Prozy Frankofońskiej.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.