Carrefour
Informacje prasowe

SPORT I ZDROWIE NA STOISKU CARREFOUR PODCZAS ŚWIĘTA FRANCJI

Lista przynależnych kategorii publikacji

10 lipca 2016 r. Carrefour wziął udział w Święcie Francji w Parku Skaryszewskim w Warszawie – wydarzeniu organizowanym przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą.  Strefa przygotowana przez Carrefour Polska cieszyła się wielkim powodzeniem wśród uczestników obchodów, z uwagi na dużą liczbę rozrywek i wspaniałą pogodę, sprzyjającą aktywności fizycznej.

Stoisko przygotowane przez Carrefour zostało podzielone na trzy specjalne strefy, wypełnione po brzegi atrakcjami: zdrowotną, sportową i plastyczną. Na rodziców i ich pociechy czekały liczne atrakcje, podczas których każdy mógł nauczyć się zasad zdrowej diety oraz rozwiązać specjalne quizy sprawdzające wiedzę o odżywianiu i Francji. Natomiast w strefie sportowej znalazło się specjalne pole do gry w badmintona i w tzw. piłkarski bilard – klasyczną grę bilardową, ale rozgrywaną za pomocą piłek nożnych. Z kolei w strefie plastycznej odbywało się malowanie buź dzieci oraz wielkie kolorowanie – okazja dla najmłodszych na wykazanie się umiejętnościami manualnymi i kreatywnością. Każdy, kto wziął udział w zajęciach we wszystkich strefach, mógł liczyć na wyjątkowe nagrody ufundowane przez firmę. W ciągu dnia na stoisku Carrefour odbył się także pokaz niezwykłych umiejętności mażoretek.

Dla wszystkich wyczerpanych i spragnionych po sportowych emocjach firma przygotowała miejsce do relaksu na leżakach i drobnych zakupów w sklepiku. Jednocześnie każdy paragon potwierdzający zakup dokonany na stoisku Carrefour uprawniał do udziału w specjalnej piłkarskiej grze i wylosowania jednej z wielu, atrakcyjnych nagród. Specjalny konkurs z nagrodami został zorganizowany także na Scenie Głównej, gdzie 10 szczęśliwców mogło wykazać się wiedzą na temat historii i kultury Francji, a także firmy Carrefour.

Święto Francji i Miasteczko Francuskie to kolejne wydarzenie, w które Carrefour angażuje się na rzecz szerzenia kultury francuskiej w Polsce. W tym roku firma m.in. zorganizowała warsztaty kuchni molekularnej, uczestniczyła w Targach Książki, a niedawno była również Partnerem 34. Konkursu Poezji i Prozy Frankofońskiej.

Załączniki

SF_gora.jpg

SF_gora.jpg

jpg 369,1 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Guillaume de Colonges

Prezes Zarządu

Carrefour Polska

Biografia
Prezes Carrefour Polska od 1.01.2014 r. Związany z wielką dystrybucją od dwudziestu czterech lat. Karierę zawodową w Carrefour rozpoczął we Francji w 1992 r., a następnie pokonując kolejne szczeble kariery, awansował na najwyższe stanowiska kierownicze, m.in. w Polsce, Turcji, Tajwanie czy Singapurze.

Gabriela Gajewska

Senior Account Executive

MSLGROUP

Ronan Martin

Wiceprezes Zarządu ds. Ekspansji i Centrów Handlowych

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Ronan Martin posiada ponad 17-letnie doświadczenie w branży handlowej, które zdobywał w różnych krajach europejskich. Od 2008 roku Ronan Martin jest członkiem Zarządu Carrefour Polska oraz Wiceprezesem ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

Francois Vincent

Dyrektor ds. Supermarketów i Sklepów Convenience

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience Carrefour Polska. Od 2010 roku odpowiada za rozwój i zarządzanie siecią osiedlowych sklepów pod szyldami Express i Globi, a od 2014 roku również za zarządzanie i rozwój formatu supermarketów Carrefour.

Justyna Orzeł

Dyrektor Zasobów Ludzkich

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Justyna Orzeł od 1998 roku związana jest z Grupą Carrefour. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży handlowej oraz w zakresie HR. W swojej karierze zajmowała liczne stanowiska operacyjne i kierownicze, realizując wiele ambitnych projektów. Od ponad 13 lat odpowiada za zarządzanie zasobami ludzkimi w Carrefour Polska.

Marcin Olech

Dyrektor Marketingu

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Od 2015 roku Marcin Olech jest Dyrektorem Marketingu w Carrefour Polska . Odpowiada za kompleksową staregię marketingową sieci, w tym za stworzenie i realizacje kampanii "Bonjour w Carrefour" z udziałem Napoleona. Zajmuje się również rozwojem usług handlowych i finansowych.

Robert Noceń

Sekretarz Generalny

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Robert Noceń związany jest z polskim oddziałem sieci Carrefour od 1998 r. Karierę rozpoczynał od funkcji Senior Marketing Managera, by następnie zostać Dyrektorem Regionalnym, Dyrektorem Marketingu oraz Dyrektorem ds. Eksploatacji hipermarketów. W 2016 roku mianowany na stanowisko Sekretarza Generalnego Carrefour Polska.

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.