PODPISANIE UMOWY Z NOWYM DOSTAWCĄ PRODUKTÓW "JAKOŚĆ Z NATURY CARREFOUR"
Lista przynależnych kategorii publikacji
21 lipca 2016 r. w miejscowości Całowanie w województwie mazowieckim nastąpiło podpisanie Zeszytu Specyfikacji nowego produktu z gamy „Jakość z Natury Carrefour”- pomidorów malinowych, pochodzących z tradycyjnej uprawy w ziemi, opartej na naturalnych metodach pielęgnacji i ochrony roślin.
Rozszerzenie asortymentu „Jakość z Natury” jest efektem współpracy Carrefour Polska z nowym, lokalnym dostawcą z Mazowsza, a także wieloletniej i bliskiej relacji z branżą rolniczą. Na uroczystym podpisaniu dokumentu obecni byli przedstawiciele sieci Carrefour Polska m.in.: Guillaume de Colonges, Prezes i Dyrektor Generalny, Patrick Dumont, Dyrektor Działu Handlowego Produktów Świeżych, Barbara Kowalska, Senior Menedżer Działu Jakości i Rozwoju Trwałego oraz Robert Noceń, Sekretarz Generalny, a także dostawca wybranej odmiany pomidorów – Pan Ireneusz Kloch. Nie zabrakło również dziennikarzy z mediów branżowych.
Nowy produkt sygnowany znakiem „Jakość z Natury Carrefour” to specjalnie wyselekcjonowana odmiana pomidorów malinowych, wyróżniającą się słodkim smakiem i intensywnym aromatem, uprawiana w sposób tradycyjny. To właśnie bogate doświadczenie i zamiłowanie do naturalnych upraw sprawiły, że Pan Ireneusz Kloch został kolejnym dostawą produktów „Jakość z Natury”. Klienci odwiedzający sklepy Carrefour mogą kupić ten produkt od lipca br. w wybranych hipermarketach i supermarketach w Warszawie, Mińsku Mazowieckim, Olsztynie i Toruniu.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.