Carrefour
Informacje prasowe

PODPISANIE UMOWY Z NOWYM DOSTAWCĄ PRODUKTÓW "JAKOŚĆ Z NATURY CARREFOUR"

Lista przynależnych kategorii publikacji

21 lipca 2016 r. w miejscowości Całowanie w województwie mazowieckim nastąpiło podpisanie Zeszytu Specyfikacji nowego produktu z gamy „Jakość z Natury Carrefour”- pomidorów malinowych, pochodzących z tradycyjnej uprawy w ziemi, opartej na naturalnych metodach pielęgnacji i ochrony roślin.

Rozszerzenie asortymentu „Jakość z Natury” jest efektem współpracy Carrefour Polska z nowym, lokalnym dostawcą z Mazowsza, a także wieloletniej i bliskiej relacji z branżą rolniczą. Na uroczystym podpisaniu dokumentu obecni byli przedstawiciele sieci Carrefour Polska m.in.: Guillaume de Colonges, Prezes i Dyrektor Generalny, Patrick Dumont, Dyrektor Działu Handlowego Produktów Świeżych, Barbara Kowalska, Senior Menedżer Działu Jakości i Rozwoju Trwałego oraz Robert Noceń, Sekretarz Generalny, a także dostawca wybranej odmiany pomidorów – Pan Ireneusz Kloch. Nie zabrakło również dziennikarzy z mediów branżowych.

Nowy produkt sygnowany znakiem „Jakość z Natury Carrefour” to specjalnie wyselekcjonowana odmiana pomidorów malinowych, wyróżniającą się słodkim smakiem i intensywnym aromatem, uprawiana w sposób tradycyjny. To właśnie bogate doświadczenie i zamiłowanie do naturalnych upraw sprawiły, że Pan Ireneusz Kloch został kolejnym dostawą produktów „Jakość z Natury”. Klienci odwiedzający sklepy Carrefour mogą kupić ten produkt od lipca br. w wybranych hipermarketach i supermarketach w Warszawie, Mińsku Mazowieckim, Olsztynie i Toruniu.

Załączniki

pomidory gora.jpg

pomidory gora.jpg

jpg 309,3 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Guillaume de Colonges

Prezes Zarządu

Carrefour Polska

Biografia
Prezes Carrefour Polska od 1.01.2014 r. Związany z wielką dystrybucją od dwudziestu czterech lat. Karierę zawodową w Carrefour rozpoczął we Francji w 1992 r., a następnie pokonując kolejne szczeble kariery, awansował na najwyższe stanowiska kierownicze, m.in. w Polsce, Turcji, Tajwanie czy Singapurze.

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.