Carrefour
Informacje prasowe

Carrefour obniża cenę najtańszej wyprawki szkolnej i wprowadza do oferty setki nowych produktów w promocji

Lista przynależnych kategorii publikacji

17 sierpnia rusza w Carrefour drugi etap kampanii promującej zakupy artykułów szkolnych. Sieć, aby zapewnić klientom najbardziej atrakcyjne ceny na rynku, obniża koszt najtańszej wyprawki szkolnej do 25,90 zł oraz wprowadza kolejnych 700 artykułów do oferty promocyjnej. Nową kampanię wspierać będzie kolejna odsłona spotów z Napoleonem.

W środę rozpoczyna się główny etap kampanii promocyjnej Carrefour związanej z produktami szkolnymi i obejmującej ponad 700 nowych produktów. Oprócz podstawowych akcesoriów, takich jak zeszyty, plecaki, bloki rysunkowe czy artykuły pobudzające kreatywność dzieci, m.in. farby plakatowe, plastelina, kredki czy flamastry, odwiedzający sklepy sieci będą mogli skorzystać również z bogatej oferty ubrań dziecięcych oraz mebli. Dla części konsumentów przygotowania do rozpoczęcie roku szkolnego nie obejmują bowiem jedynie zakupu produktów do szkoły, ale wiążą się także z przygotowaniem odpowiedniego miejsca do nauki.  Z tego powodu Carrefour w swojej ofercie uwzględnił również, m.in. biurka i szafki, krzesła biurowe czy regały na książki.

Zakupy artykułów szkolnych, co roku stanowią dla Polaków jeden z największych wydatków sieć zdecydowała się obniżyć dodatkowo cenę najtańszej wyprawki szkolnej, w której obecnie za komplet 20 podstawowych akcesoriów szkolnych, konsumenci zapłacą jedynie 25,90 zł Dodatkowo każdy klient, który kupi artykuły szkolne za min. 50 zł w hipermarketach / 25 zł w supermarketach otrzyma czapkę napoleońską do samodzielnego złożenia.

- Mając na celu zwiększenie atrakcyjności największej akcji Carrefour związanej z powrotem do szkoły, obniżyliśmy koszt wyprawki szkolnej do 25,90 zł. Chcemy, aby nasi klienci przychodząc na zakupy do Carrefour, mieli pewność, że zrobią je w najniższych cenach – mówi Marcin Olech, Dyrektor Marketingu, Usług i Technologii Cyfrowych. – W dalszym ciągu dajemy również gwarancję najniższych cen na ponad 300 artykułów szkolnych, a nawiązując do reklamy telewizyjnej, każdemu klientowi, który zakupi produkty szkolne za min. 50 zł w hipermarketach / 25 zł w supermarketach wręczamy czapkę Napoleona – symbol umiejętności strategicznych, przywódczych i doskonałego zarządzania, m.in. budżetem domowym – dodaje Marcin Olech.

W mediach kampanię promocyjną wspierać będzie  nowa odsłona kampanii reklamowej z Napoleonem, która zrealizowana została przez agencja Saatchi&Saatchi. Promocja potrwa do 5 września i dostępna jest w hipermarketach oraz supermarketach Carrefour.

Załączniki

wyprawka szkolna_2.jpg

wyprawka szkolna_2.jpg

jpg 582,5 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Marcin Olech

Dyrektor Marketingu

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Od 2015 roku Marcin Olech jest Dyrektorem Marketingu w Carrefour Polska . Odpowiada za kompleksową staregię marketingową sieci, w tym za stworzenie i realizacje kampanii "Bonjour w Carrefour" z udziałem Napoleona. Zajmuje się również rozwojem usług handlowych i finansowych.

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.