Carrefour
Informacje prasowe

Dobrze jest jeść jedno jabłko dziennie. Szczególnie, jeśli jest pieczone, z konfiturą figową i orzechami, a całość jest polana musem kokosowym. Wtedy można zjeść nawet dwa. Jedno na lunch, drugie po pracy! :)#healthy #food #fitfood...

Lista przynależnych kategorii publikacji

Dobrze jest jeść jedno jabłko dziennie. Szczególnie, jeśli jest pieczone, z konfiturą figową i orzechami, a całość jest polana musem kokosowym. Wtedy można zjeść nawet dwa. Jedno na lunch, drugie po pracy! :) #healthy #food #fitfood #yummy #mniam #CarrefourPolska #instafood #zdrowo #zdrowie #omnomnom #nomnom #healthyfood #delicious #apple #jablko #coconut #coco Składniki: - 2 jabłka Jakość z Natury Carrefour, - 150 ml mleka kokosowego, - 2 łyżeczki miodu Jakość z Natury Carrefour, - 4 łyżki konfitury z fig Reflets de France, - 2 łyżki orzechów włoskich, - łyżeczka cynamonu Carrefour, - łyżka płatków migdałowych, - łyżka wiórków kokosa Carrefour. Piekarnik nagrzewamy do 180C. Gęste mleko kokosowe mieszamy z miodem i odstawiamy na 30 min do lodówki. Jabłka myjemy, obcinamy górną część i wydrążamy środek. Układamy w naczyniu żaroodpornym. Do każdego jabłka dodajemy po łyżce orzechów włoskich (zostawiamy kilka do dekoracji). Całość posypujemy szczyptą cynamonu. Następnie dodajemy po dwie łyżki konfitury figowej. Jabłka posypujemy wiórkami kokosa, płatkami migdałów i polewamy musem kokosowym.

Załączniki

1341439552107264648_2866888479.jpg

1341439552107264648_2866888479.jpg

jpg 61,0 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Gabriela Gajewska

Senior Account Executive

MSLGROUP

Guillaume de Colonges

Prezes Zarządu

Carrefour Polska

Biografia
Prezes Carrefour Polska od 1.01.2014 r. Związany z wielką dystrybucją od dwudziestu czterech lat. Karierę zawodową w Carrefour rozpoczął we Francji w 1992 r., a następnie pokonując kolejne szczeble kariery, awansował na najwyższe stanowiska kierownicze, m.in. w Polsce, Turcji, Tajwanie czy Singapurze.

Ronan Martin

Wiceprezes Zarządu ds. Ekspansji i Centrów Handlowych

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Ronan Martin posiada ponad 17-letnie doświadczenie w branży handlowej, które zdobywał w różnych krajach europejskich. Od 2008 roku Ronan Martin jest członkiem Zarządu Carrefour Polska oraz Wiceprezesem ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

Francois Vincent

Dyrektor ds. Supermarketów i Sklepów Convenience

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience Carrefour Polska. Od 2010 roku odpowiada za rozwój i zarządzanie siecią osiedlowych sklepów pod szyldami Express i Globi, a od 2014 roku również za zarządzanie i rozwój formatu supermarketów Carrefour.

Justyna Orzeł

Dyrektor Zasobów Ludzkich

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Justyna Orzeł od 1998 roku związana jest z Grupą Carrefour. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży handlowej oraz w zakresie HR. W swojej karierze zajmowała liczne stanowiska operacyjne i kierownicze, realizując wiele ambitnych projektów. Od ponad 13 lat odpowiada za zarządzanie zasobami ludzkimi w Carrefour Polska.

Marcin Olech

Dyrektor Marketingu

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Od 2015 roku Marcin Olech jest Dyrektorem Marketingu w Carrefour Polska . Odpowiada za kompleksową staregię marketingową sieci, w tym za stworzenie i realizacje kampanii "Bonjour w Carrefour" z udziałem Napoleona. Zajmuje się również rozwojem usług handlowych i finansowych.

Robert Noceń

Sekretarz Generalny

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Robert Noceń związany jest z polskim oddziałem sieci Carrefour od 1998 r. Karierę rozpoczynał od funkcji Senior Marketing Managera, by następnie zostać Dyrektorem Regionalnym, Dyrektorem Marketingu oraz Dyrektorem ds. Eksploatacji hipermarketów. W 2016 roku mianowany na stanowisko Sekretarza Generalnego Carrefour Polska.

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.