Carrefour
Informacje prasowe

Trzy nowe galerie Carrefour na Shopping Center Forum 2016

Lista przynależnych kategorii publikacji

Carrefour Polska po raz kolejny zaprezentuje swoje najważniejsze inwestycje na targach Shopping Center Forum. Podczas tegorocznej edycji zostaną przedstawione trzy obiekty: Galeria Gryf w Szczecinie, Galeria Zielone Wzgórze w Białymstoku oraz Metropolitan Outlet w Bydgoszczy.

W latach 2014 - 2016 Carrefour Polska przeprowadził 19 remodelingów swoich centrów handlowych. Firma utrzymuje wysokie tempo inwestycji w swoje nieruchomości, które zostało osiągnięte w ubiegłym roku. Celem tych działań jest spełnienie zmieniających się wymagań najemców i klientów. Podjęte przez Spółkę działania remodelingowe wpływają na zwiększenie wartości posiadanych w Polsce aktywów oraz ich popularności i konkurencyjności na lokalnych rynkach.

Podczas ubiegłorocznych targów Shopping Center Forum Carrefour ogłosił rozpoczęcie projektu Metropolitan Outlet w Bydgoszczy, który będzie pierwszym w województwie centrum wyprzedażowym. Powstanie ono w wyniku modernizacji istniejącej galerii handlowej należącej do Carrefour. W pierwszej fazie zaoferuje 11 500 m2 powierzchni najmu oraz ponad 60 marek outletowych. W tym roku firma zaprezentuje postępy w realizowanej inwestycji. Komercjalizacją obiektu zajmuje się firma NEINVER – lider centrów outlet w Polsce, Hiszpanii i wielu krajach europejskich wraz JLL - światowym liderem w zakresie doradztwa i inwestycji z sektora nieruchomości komercyjnych. NEINVER będzie odpowiedzialny również za zarządzanie powstającym centrum outlet.

Po raz pierwszy na targach zostanie zaprezentowana Galeria Gryf w Szczecinie, której wnętrza i fasada ulegną modernizacji. Obok nowej strefy gastronomicznej pojawi się centrum rozrywki dla całej rodziny oraz plac zabaw. Kolejnym projektem realizowanym obecnie przez Carrefour jest Galeria Zielone Wzgórze w Białymstoku. Ten obiekt, zaprezentowany po raz pierwszy na targach Shopping Center Forum 2015, przejdzie kompleksową rozbudowę i modernizację w 2016 roku. Po przebudowie zaoferuje ponad 20 000 GLA z 60 punktami handlowo-usługowymi. Wśród najemców prezentowanych galerii znajdują się takie marki jak RTV Euro AGD, Jysk, CCC, Deichmann, Reserved czy Cropp, a także klub fitness.

Carrefour Polska zaprezentuje swoje projekty na stoisku nr 2.6 na targach Shopping Center Forum, które odbędą się 21-22 września 2016 r. w Warszawskim Centrum Expo XXI. Firma jest właścicielem i zarządcą sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują szeroką i zróżnicowaną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów.

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

Ronan Martin

Wiceprezes Zarządu ds. Ekspansji i Centrów Handlowych

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Ronan Martin posiada ponad 17-letnie doświadczenie w branży handlowej, które zdobywał w różnych krajach europejskich. Od 2008 roku Ronan Martin jest członkiem Zarządu Carrefour Polska oraz Wiceprezesem ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.