Co masz zrobić jutro, zrób dziś / Justyna Orzeł dla Personel Plus
Lista przynależnych kategorii publikacji
"Nie zastanawiamy się już, czy biznes powinien działać na rzecz aktywizacji zawodowej i tworzenia nowych szans, ale jak to robi. Najlepsi wpisują działania firmy w wizje rozwoju sektora i lokalnych społeczności. Carrefour, członek European Alliance for Apprenticeship, stawia na zarządzanie różndorodnością. (...) Do zarządzania różnorodnością podchodzimy strategicznie - związane jest to z modelem biznesowym, ale i kapitałem społecznym. Mamy zróżnicowanych klientów, więc oferujemy im wybór produktów ulubionego formatu, a nasz zespół tworzą róznorodni pracownicy. Korzystając z tego potencjału, stawiamy na transfer wiedzy i dialog międzypokoleniowy.(...)".
Wywiad ukazał się w magazynie Personel Plus w dniu 1 września 2019 r.
Cały wywiad dostępny do pobrania w załączniku.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.